Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شیرخشک
سلام اقای دکتر دختره من ۷ ماهشه وشیرخشک اپتامیل ۲ دادم یبوست گرفت ودکترگفت سوپرامیل بدین واحساس میکنم ک تن تن گرسنه میشه وشیرمیخاد ایا این شیرخوبیه؟؟یا شیره دیکه ای بدم ممنون از پاسخگویتون
- عکس قفسه سينه
سلام . آیا عکس قفسه سینه برای نوزاد ۲ ماهه ضرر دارد یا خیر ؟ چون تب۳۸ درجه داشت و بیمارستان بستری شد و آزمایش خون نشون داد که عفونت داره
- شیر خشک
سلام من نوزاد نه ماه دارم که شیر وخشک آبتامیل پپتی استفاده میکردم ولی لان پیدا نمیشه چه چیزی به جای آن به نوزاد خود چه شیر جایگزین بدم ممنون اگه راهنمای کنید
- ناف نوزاد
سلام برای نوزاد دوماهه ختنه به کدام روش بهتر هست.
- اسهاال
سلام دخترم ده ماهه،وزن۱۱کیلو،شیرخودمومیخوره،چندوقته مدفوعش شبیه اسهال آبکی شده خیلی سبزرنگه،سه بارردرروزدفع داره درحالیکه قبلامدفوعش طبیعی بود فقط یکباردرروزدفع داشت وزردنگ بود،بی قراری نداره،تب نداره اما مختصری دستاش داغه بخاطر دندون درآوردنه گمونم
- کبودی ناخن نوزاد؟پسرم تو 11ماهگی سه تا از ناخانش کبود شد وداره ناخن جدید رمیاد مشکلش ازچیه
مشکل از چیه ک ناخن نوازد 11ماهه کبودمیشه وروباره ناخن درمیاد
- بزرگی سر نوزاد
دختر بچه که وارد سن ده ماهگی شده است. دور سرش در بدو تولد ۳۷ سانت بوده و الان که ۵ روز از ۹ ماهگی ان گذشته دور سر ۴۸/۵ سانت میباشد. لطفا راهنمایی لازم را مبذول دارید.
- اسهال عفونی و خونی
با سلام و خسته نباشید
نوزاد ۱ ساله و ۱ ماهی سن میکنه داریم که دچار اسهال آبکی اونم همراه با خون هست وزن کم کرده عدا کم میخوره از مایعاتم به ندرت استفاده میکنه ولی شیر مادرش رو میخوره ...لطفا راهنمایی کنید تازه هم میخواد دندون در بیاره ...حالت مدفوع آبکی و توی مدفوعش خلط و رگهای خونی وجود داره بعد مدفوعش سبز رنگه
- چربی مدفوع نوزاد
سلام خسته نباشید پسر من ۱۶ روزشه و شیر خشک میخوره،چندروزه مدفوعش چرب شده علتش چیمیتونه باشه؟
- ریفلاکس
سلام دکتر وقتتون بخیر..من از آلمان براتون مینویسم..من یک نوزاد چهارماهه دارم که کلافه شدم..بخاطر آروغ بیش از اندازه نمیتونه بخوابه با وجود اینکه بعد از هر وعده غذایی دو بار بادگلوش رو میگیرم اما باز هم اروم و قرار نداره و فقط میخواد تو بغل باشه..موقع خواب هم تا وعده اول شیرش خوبه اما به محض خوردن وعده اول معده ش اجازه خوابیدن نمیده و یا بالا میاره یا باد گلو داره و تقریبا دو ساعت طول میکشه تا بخوابه و بعد از خواب هم هر یکساعت گریه میکنه که باید بلندش کنیم تا آروغ بزنه و کمی آروم شه..دکترای اینجا اعتقادی به دارو ندارن و من هر راهی رو که گفتن مثل چای بابونه و ...امتحان کردم اما خسته و کلافه م خواهش میکنم کمکم کنید. پسرم شیر خشک هیپ مخصوص بچه های دلدردی رو میخوره و وزن گیریش هم خیلی خوبه..۸ کیلو با قد ۶۲
- علت سرد بودن پیشانی نوزاد سه ماهه
پسر سه ماهه دارم ازمایش دادم آهن خونش ۱۰/۴ هستش حالش خیلی خوب بود بیرون باد می وزید از وقتی اومدیم خونه حالا دوروزه رنگ پریدگی داره ومن دوبار استامینوفن دادم هیچ یک از علائم سرماخوردگی رو نداره و در این دوروز پیشانیش سرد هستش چی کار کنم و علائم سرماخوردگی رو نداره علت رنگ پریدگیش چیه تا حالا ۳ بار یکبار یک روز دومین بار ۵ روز و سومین بار دو روزه که رنگ پریدگی داره چه ویتامینی بدم ضمنا شیر خشک آپتامیل اچ آ می خوره
- قطره آهن ومولتی ویتامین
سلام آقای دکترممنون ازوقتی که میگذارید دخترم هشت ماهشه رفلاکس پنهانم داره ودارومیخوره هنوز.وقتی قطره آهن ومولتی روشروع کردم متوجه شدم فقط درصورتی قطره هاروبالانمیاره که معدش خالی باشه برای همین صبحاکه ازخواب بیدارمیشه هرردوروباهم میدم وچون داروی رفلاکسشم بایدناشتابخوره نیم ساعت بعدشم داروشومیدم که تانیم ساعت تاچهل دیقه بعدبتونم شیرشوبدم تاهم آهنش جذب شه هم داروش اثرکنه.سوالم اینکه آیااین روش درسته یانه چون معدش پدرمودرآورده...واینکه توآخرین کنترل قددخترم رشدنکرده بودو۶۴مونده بودبرای رشدقدش چی بدم بهش؟
- دکتر اطفال
سلام خسته نباشید ببخشید من اشتباهی شربت نیوزینک تاریخ گذشته به پسر ۱۱ماهه ام دادم نگرانم چکار کنم؟؟؟
- مدفوع سبز
سلام دکتر عزیز شبتون بخیر ببخشید دخترم هفت ماه و نیم هست و مدفوعش سبز سبز رو به تیرگی شده و حس میکنم دل پیچه داره و بعضی مواقع زور میزنه و نا آروم هست خوابش هم بسیار سبک و کوتاه شده. امکان. اره حساسیت داشته باشه؟ جدیدا سرلاک گندم میدیم بهش و حس میکنم از این باشه
- علت غذانخوردن کودک
سلام اقای دکتر پسرم ۷ماهشه ولی غذا نمیخوره وزنش خیلی کمه چیکار کنم غذا بخوره؟
- اسهال نوزاد
سلام
پسر دوماهه ای دارم. ده روز اسهال زرد داره. چیکار کنم؟با تشکر
- شربت استامنیوفن
کودک من دو ماهه است و وزن پنج کیلو دویست.واکسن زده برای جلوگیری از تب چه قدر شربت استامینیوفن پاراکید بهش بدم.؟اصلا این شربت براش ضرر نداره؟؟
- زردی نوزاد
سلام من یک دختر ۳۵ روزه دارم که وزنش موقع تولد ۳ و ۳۰۰ بوده ، هنوز زردی داره ، موقعی که میخوابه زردیش تشدید میشه ، جواب آزمایش کف پاش هم نرمال بود ، از نظرتون چیکار کنم ؟ روی صورتش هم پر جوش چرکی شده ، ما بویش نمیکنیم اما نمیدونم چرا انقد جوش زده !
- دندان
دختر من ۷ماهشه خیلی درد برای دندونش میکشه خواستم بدونم جیزی برای ساکت کردن درد لثه نوزاد هست
- سلام وقت بخیر دختر من تو 7ماهه ولی وزن خوب نمیگیره الان 6کیلو هست 1800بود بدنیا آمد غذا هم نمی خوره شیر خشک میخوره گیگوز میشه راهنمایی کنید

