Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- قرص نکسیوم
دختر من ۵۰ روزشه دمتر برای رفلاکسش قرص نکسیوم داده آیا ضرر نداره چون بیشتر خوابه انگار خیلی آرومه
- وزن نگرفتن کودک و بی اشتهایی
سلام خدمت شما دکتر عزیز میخواستم بپرسم دخترم چن ماهه روی یه وزن مونده و خیلی کم اشتها الان دوسال و نیم ده کیلو خورده وزنشه چه کار باید بکنم وزنش بیشتر شه ؟
- ضعف وبی حالب
سلام خسته نباشیددخترسه ساله ای دارم که هرچندوقت یه باردچاضعف وبی حالی میشه به طوریکه لب های بچم سفیدمیشه ومیگه شکمم دردمیکنه امروزکه بعد سه ماه اینجوری شدپشت سرهم خمیازه میکشیددرصورتیکه تازه از خواب بیدار شده بودبعد ده دقیقه به حالت عادی بر میگرده همه ی آزمایشات ازش گرفتم مشکلی نداشته بایدچیکارکنم خیلی نگرانم توروخداجوابم وبدین.
- سرفه نوزارد سه ماهه
پسرم سه ماهه هست و دو روز هست که به شدت سرفه میزنه و از خواب بیدار میشه فعلا به متخصص دسترسی ندارم ،تو خونه اسپره سالبوترکس وبکلکس را دارم و شربت کتوتیفن را دارم آیا میتونم استفاده کنم برای نوزاد و اگر میشه به چه صورت و چه مقدار؟
- سرفه خلطی نوزاد ۳ ماهه
سلام دخترم ۳ ماه و ۲۰ روزشه فقط سرفه خلطی داره و هیچ علائم دیگه ای نداره چه دارویی میشه بهش داد؟
- لاغری کودک
باسلام وخسته نباشید عذرخواهم پسرمن یک سالشه قبلا خیلی غذا میخورد ولی اونقدی چاق نمیشد الان یه هفتس ک اصلا دهنشو باز نمیکنه و داره لاغرمیشه چیکاکنم...
- جوش های قرمز صورت
سلام اقای دکتر گفته بودین ک پسرم چن وقته شه پنج ماه نیم هست صورتش از سه ماهگی شروع ب خارش و گریه بیتابی میکنه..متخصص بردم پماد هیدروکورتیزون۱درصد داد اما اونم ک قطع میکنم برمیگرده.ممنون میشم ی پماد خوب معرفی کنید.
- چسبندگی peritubal ؟
تجمع کنتراست در اطراف لوله رحم که ناشی از جسبندگی peritubal ؟
- نیش پشه
سلام خسته نباشید، یه بچه شش ماهه دارم که پشه نیشش زده قرمز شده جای نیشش ، چه پمادی بگیرم آقای دکتر ، ممنون
- واکسن ١٨ ماهگی
پسرم شنبه واکسن ١٨ ماهگی زد. همون روز خوب بود. فردا صبحش تب کرد اما تبش اومد پایین با استامینوفن. اما علایم سرماخوردگی بروز کرد. عطسه آبریزش و بیحالی. که تا امروز یعنی دوشنبه ادامه داره. یکی دوتا هم دون روی سینه زده که البته قرمز رنگ نیست. دارویی باید بدم؟؟؟
- ستادین و تب کودک
سلام و عرض ادب آیا ستادین دی سی برای تب نوزاد دوساله که احتمالا بر اثر سرماخوردگی ایجاد شده فایده دارد ؟
- استفراق زرد رنگ
سلام پسرپنج ماهه ای با وزن ۸ و نیم کیلو دارم که آلرزی و ریفلاکس دارد امروز مقداری مایع زرد رنگ بالا آوردن چی میتونه باعث بشه؟
- رفلاکس
سلام دکترخسته نباشیدمن روزی نصف قرص اس امپرازول20به پسر4ماهم بدم اگه پودرشوبخوام بدم طریقه مصرفشووچه وقت بهش بدموتوضیح میدیدممنون میشم
- واکسن زدن
سلام اقای دکتر وقت بخیرپسرم۷ماه داره باید واکسن ۶ماهیگشوبزنم بعدبی قراری داره نمیدونم دل درد داره یا ب خاطر دندونه میخواستم بپرسم فقط سرماخوردگی مانع زدن واکسن میش ؟
- مصرف آنتي بيوتيک
سلام ٬ پسرم شش سالشه لپش ورم کرده ودندونش درد میکنه برای عفونت دندان جه انتی بیوتیکی خوبه ؟جه مقدار در روز بهش بدم ؟ وزنش ۲۰کیلو
- چشم
سلام پسر دو سال وونیم دارم از نوزادی تا الان لکه های خاکستری توی سفیدی چشم داره . هفت ماهگی برا چکاب پیش چشم پزشک بردم در این مورد چیزی نگفتن . می خواستم نظر شما در مورد لکه های خاکستری بپرسم
- کم کاری تیروئید
پسرم در سه ازش ازمایش وریدی گرفتنtsh=5بود.........درهشت روزگیtsh=5/2...........ودر 19روزگیش ازمایش از دستش گرفتنtsh=5/2....t3=2/2.....t4=9/8بود ایا پسرم مشکل دارد.
- سلام دخترم 8ماهه شیرم کمه وشیر خشک نمیخوره میتوانم شیر بز بدهم
دخترم 8ماهه شیرم کمه میتوانم از شیر بز برایش استفاده کنم
- بوی بدواژن
با سلام وخسته نباشید من دخترم یه سال ونمیشه خیلی وقته که واژنش بوی بدی داره و حتی وقتی که میشورمش بازبوداره چیکار کنم خیلی نگرانم ادرارشم بومیده وقتی پوشکشو عوض میکنم
- سفیکسیم ۱۰۰
سلام. پسرم. ۹ ساله است سفیکسیم. ۱۰۰ چقدر بلید مصرف کند وزنش ۳۷ است

