Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرفه مزمن
سلام خسته نباشید دخترم ۶سالشه دوبار از مدرسه انفولانزا گرفته هر دفعه هم سرفهاش شدید بودن اینسری یکم بیشتر طول کشیده الان۱۵روزه که سرفه میکنه داروهاشم ازیترومایسین پلارژین و امپول دگزامتازون که اثری نداشتن بعد دوباره دکتر شربت دکسترومتورفام تجویز کردن از دیشب میدم ولی اثری نداشته یعنی کم نشده سرفهاشم خس خس دارن ممنون میشم راهنمایی کنید
- عفونت
سلام وقت بخیر ببخشید چند روزه مدفوع پسر من عفونت دارد می خواستم بپرسم شما چه دارویی را تجویز می کنید
- ابریزش بینی
سلام پسرم 8ماهشه ابریزش بینی داره میتونم بهش شربت سرماخوردگی کودکان پاک دارو بدم؟
- عدم تحمل لاکتوز
سلام آقای دکتر امیدوارم که حال شما خوب باشه .دخترم لنا هفت ماه داره هم آلرژی پوئتین گاوی داره هم لاکتوز رفلاکس پنهانم داره وزن گیری کندی داره وزن تولد 2650و هفت ماهه 7کیلو .شیر ایزومیل میدم با شربت گاویسکون به دلیل نبودن گاویسکون قرص نکسیوم میدم چند روز میشه خیلی نا آرومه برا لاکتوز قطره ایزی کول نوشته گیر نمیاد میتونم یک چهارم قرص لاکتیز بدم .اگه میتونم اندازشم ممنون میشم بفرمایید .
- با سلام دخترم نه ماهشه دو هفته اسهال داشت بعد از کلی دارو درمانی یه دکتر گفت شیر خشک ا ال ۱۱۰ بدم ، براش خوب بود بعد که دوباره شیر قبلیش یعنی اپتامیل رو بهش دادم دوباره اسهال شده. آیا میشه همیشه آ ال ۱۱۰ رو ادامه بدم براش، و اینکه این شیرخشک برای رشد و وزن گیریش مناسبه و میشه همیشه از این شیر استفاده کنه؟
با سلام دخترم نه ماهشه دو هفته اسهال داشت بعد از کلی دارو درمانی یه دکتر گفت شیر خشک ا ال ۱۱۰ بدم ، براش خوب بود بعد که دوباره شیر قبلیش یعنی اپتامیل رو بهش دادم دوباره اسهال شده. آیا میشه همیشه آ ال ۱۱۰ رو ادامه بدم براش، و اینکه این شیرخشک برای رشد و وزن گیریش مناسبه و میشه همیشه از این شیر استفاده کنه؟
- گوش درد
خسته نباشید..پسرم گوش درد گرفت بردمش دکتر واسش سفکسیم ۲۰۰ البته نصف قرص هر ۱۲ ساعت تجویز کرد...میخواستم بدونم دورش چند روزه هست.پسرم ۶ سالشه تشکر
- قرص مبندازول
با سلام خدمت شما با توجه به اینکه پسر ۴ساله ام از مراجعین شماست ، بدلیل خارش مقعد میخوام قرص مبندازول رو شروع کنم واسش بیزحمت طریقه مصرف رو بفرمایید ،اگه پدر و مادر هم نیازه مصرف کنند طریقه مصرف بزرگسال هم بگین . با تشکر
- سلام وقت بخیر دخترم 12سال وزن 35کیلو یک هفته است سرماخورده دوروزاست ترشح زردبینی وگلو وگرفتگی بینی وابریزش ازدیشی سفیکسیم 100 5 سیسی هر12 ساعت بهش میدم تاحالاهم تب نکرده این مدت سرماخوردگیش ممنون ازراهنمایی
- سوال در مورد آزمایش مدفوع
میزان wbc در آزمایش مدفوع کودک ۳/۵ساله ۵_۱۰نوشته شده است آیا خطرناک است؟؟
- تاخیر در واکسن زدن اشکالی دادر؟
با سلام پسرم سرماخوردست ۲روزه واکسن ۱۸ ماهگیش رو عقب انداختیم آیا تاخیر در واکسن ۱۸ ماهگی مشکلی برای بچه بوجود میاد، ممنون میشم راهنمایی کنید.
- سفتی سینه کودک
سلام..اقای دکتر من دخترم یک سال و یک ماهشه ...اول ک نافش انگار دار داره یعنی از همون نوزادیش اینجوری شد ولی دکتر گفت بعد ی مدت میخوابه بادش ک نخوابیده ...الانم تا زگیا متوجه شدم ک انگار سینع هاش سفته مثل دخترایی ک نزدیک بلوغشونه ...نمیدونم باید چیکار کنم خیلی نگرانم یعنی خطرناکه ؟؟؟
- کودک
باسلام دخترم بدو تولد وزنش ۳۵۰۰بود ..الان ده ماه داره ۸کیلوست..بنظرتون وزنش کمه؟؟
- ادرار زرد پررنگ
سلام وقتتون بخیر دخترم پنج سالشه و ادرارش خیلی زرد پررنگه مشکل از چیه ممنونم
- آزمایش تیروئید انجام داده دخترم نوشته Tsh۶/10میخواستم بدونم تیروئیدداره یانه؟
آزمایش تیروئید انجام داده دخترم نوشته Ths6/10خولستم بدونم داره یانه؟
- خمیازه کشیدن پسر پنج ساله در خواب
سلام پسرم پنج سالشه وقتی خوابه خمیازه میکشه دلیلش چی میتونه باشه
- مصرف آنتی بیوتیک و واکسن ۱۸ ماهگی
من امروز واکسن ۱۸ ماهگی برای دخترم زدم.بنابه شرایطی ۱۲ شب مجبور شدم سفالکسین شروع کنم براش،الان مطمئن نیستم پزشکی که دارو رو تجویز کرد واکسن امروز رو یادش بوده واین دارو رو تجویز کرده یانه؟الان یه دوز بهش دادم ادامه بده یا نه؟
- سرفه
سلام،وقت بخیر بچه چهار سالو نیمه دوهفته پیش ویروس گرفت سرفه های شدید میکرد شربت پلارژین و اسپری استفاده کرد دکتر گفت اگر بیشتر از یک هفته شد سرفه هاش بهش آزیترو بده الان شدت سرفه کم شده ولی گاهی سرفه پشت سر هم میکنه گاهی کم مخصوصا وقتی یه چیزی میخوره تک سرفه میزنه انگار که بخواد گلو صاف کنه سابقه تب و تشنج هم داره خواستم بدونم ایا باید بهش چرک خشک کن بدم یا نه
- مسرف آموکسی سیلین برای کودک ۹ ماه
با سلام وقت بخیر ببخشید خاستم ببینم سرعت آموکسی سیلین ۱۲۵ رو برای کودک ۹ ماه چطوری مصرف کنم من خودم سرما خوردم گلودرد داشتم فقط با التهاب گلو الان بچه ام ازم گرفته و تب داره ،استامینوفن میدم تبش تا ۵ ساعت میاد پایین و دوباره شروع به تب میکنه خاستم شربت آموکسی سیلین بهش بدم چطوری مصرف کنم چند سی سی چند ساعتی بهش بدم؟
- سرفه
سلام خسه نباشید دخترم ۲۳ ماهشه ۳روز تب داشت قطع شد بعد حالت تهوع استفراغ که بهش متوکلوپرامید دادم بند اومد حالا سرفه داره خلط سفید داره نیاز به آزیترومایسین داره ؟؟ چند ساعتی بهش بدم و چند سی سی؟؟ممنون باتشکر
- تب کودک
سلام . آقای دکتر پسر دوسالم دوهفته پیش تب کرد و دکتر بردمش ایبوپروفن بهش دادن گفتن فقط همون رو استفاده کنه . خوب شده بود بعد دوهفته امروز دوباره تب کردالبته که دوسه روز پیش تو جمع شلوغ بود . میخوام بپرسم فقط ایبوپروفن بخوره کافیه یاشربت دیگه ای هم بخوره؟

