Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تب و استفراغ
سلام آقای دکتر دختر یکسالم از دیشب تب داره امروز صبح دوبار به مقدار زیاد بالا آورده شیاف استامینوفن گذاشتم زیاد تاثیر نداشته روی تبش چیکار کنم
- شربت گلوکونات زینک
سلام استاد دخترم ۲سالشه یک ماه پیش دکتر براش شربت گلوکونات زینک تجویز کرد هر روز بهش میدم گفت برا تقویت سیستم ایمنی بدن کودک خوبه میخواستم بدون وقتی شیشش تمام شد میشه دوباره بهش بدم تا چند وقت لازمه بهش بدم تشکر اگر راهنمای بفرمایید
- سرماخورردگی
سلام خسته نباشید ، من پسرم ۳ سال و ۷ ماهش حدود ۳ روز پیش تب جزعی کرد بردم دکتر گفت گلوش عفونت داره دوتا شربت zithromax چهار سیسی ، و لورکستادین ۳سیسی ، و پروفن دادن ، از اون روز صداش کامل گرفته خیلی خیلی اروم حرف میزنه ، سرفه میکنه خشک و خلطی ک بعضا بخاطر خلط بالا میاره ، و تو این ۳ روز تبش ۳۷ و ۸،۹ میشد وقتی تب میکرد بیحال و حوصله میشد کمی هم لرز داشت ، ۲ روز بود تبش قطع شده بود ک امشب تبش ۳۷ و ۷ بود ، و اینکه هربار شربت لورکستادین و دادم افتاده ب سرفه و بالا اورده دیگه از دیشب نمیدم ، چیکار کنم چه دارویی بدم ک زودتر خوب بشه
- سرفه. وخلط گلو
سلام ببخشید دختری سه سالم چند روزه آبریزش بینی با سرفه و خلط گلو داره و یک کم هم تب داره چیکار کنم
- ادرار
سلام آقای دکترخسته نباسید.دخترم 19ماهشه وزن11کیلوهستش.صبح که ازخواب بیدارشدگریه میکرد..زیرشکمش دردمیکردنتونست ادرارکنه کمی بغلش کردیم بعدازچنددقیقه کم کم ادرارکرده میخواستم بدونم مشکلی داره .ممنونم
- سرفه شبانه
با سلام.کودک سه ساله ی سرفه ی شبانه شدید داره .بردم دکتر سفکسیم و کلرفنیرامین دادن ولی اصلا تاثیری ندارد.لطفا راهنمایی کنید
- کج ادراری
سلام پسر سه ساله دارم در چهل روزگی ختنه شده تا الان هیچ مشکلی نداشته اما چند روزیه ادرارش مستقیم و صاف نیست خیلی کم کج به سمت چپ میشه اونم نه همیشه بلکه روزی یکی تا دوبار اینجوری میشه سوالم اینه که آیا مشکلی داره؟ و اینکه باید همیشه صاف و مستقیم ادرار کنه؟
- سرما خوردگی
سلام آقای دکتر دخترم شربت کتوتیفن براش تجویز شده اما طعمشو دوست نداره شربت سرما خوردگی داره با طعم تمشک میتونم با اون یکم قاطی کنم بهش بدم
- سرماخوردگی
سلام دخترم ۶سال وزن ۱۹کیلو ده روزپیش سرماخورده علائم اولیه گلودردوگرفتگی بینی داشت که بامراجعه به درمانگاه براش اسپری بینی واستامینوفن وآموکسی کلاو۶۴۸نوشت که درصورت چرکی شدن گلو بهش هر۱۲ساعت ۱۰ سی سی بده یک روزبعد دیدم ترشحات بینی زردرنگ شده بینی خیلی التهاب داره آموکسی کلاو شروع کردم تایک هفته تقریبا دادم شربت تموم شد.بعدازدوروز قطع آموکسی کلاو امروزدوباره گلودردوگرفتگی بینی داره ممنون میشم راهنمایی کنین
- واکسن آنفولانزا
سلام پسر من متولد ۲۴ شهریور ۹۳ هستش یه دوز واکسن آنفولانزا رو هفته پیش تزریق کرد خواستم بپرسم باز نیاز هست یه دوز دیگه هم تزریق کنه یا نه همون یک دوز کافیه؟
- تب کم در کودک رفلاکس معده
سلام آیا این درسته که کودکانی که رفلاکس معده دارن بدنشون بعضی مواقع خیلی کم ، گرم میشود ؟
- مدفوع سفید
سلام آقای دکتر دختر یک سالو 4ماهه ای دارم یک هفته قبل اسهال و استفراغ بدون تب داشت بعد دو روز استفراغش خوب شد ولی هنوز کمی اسهال است دوزی یک عدد پودر کیدی لاکت هم دادم اما دنگ مدفوعش 5شش روزی هست که روشن تقریبا کرمی رنگ است خیلی نگرانم لطفا راهنماییم کنید واینکه هرچی میخوره تجزیه نمیشه و همونجوری دفع میشه
- سلام آقای دکتر پسرم 10سالشه گلو درد و سردرد داره بهش آموکسی کلاو643و پلارژین کیدز دادم موردی نداره،برای سردرد میتونم قرص استامینوفن نصف بدم وزنش 30کیلوعه
- یبوست
سلام آقای دکتر خسته نباشید دخترم ۲۶ ماهشه الان ۷روزه مدفوع نکرده یبوست داره میخواستم بدونم چه شیافی میتونم استفاده کنم یاچه شربتی
- شیردهی
سلام پسرمن ۲۱ ماهش هستش وزنش خیلی پایین هستش گفتن ازشیربگیرم بهتریشه الان ۲۱ ماهش ایا ازشیربگیرم خوبه یانه تا ۲ سال بخوره کم وزنی داره
- اسید معده
باسلام خدمت آقای دکتر ، دختر من ۹ ساله هست و ۴۵ کیلو وزنشه میتونم قرص دایمتیکون فعال شده بدهم؟ چه مقدار؟
- دو زمصرف سفکسیم 100
باسلام وخسته نباشید. دخترم 5سال و10 ماهشه دکتربرام سفکسیم 100نوشته شربتشو. گفتن هر12ساعت 5سی سی. آیا رسته؟؟ وزنش 19کیلوو800گرمخ
- نوزاد نارس
سلام خدمت جناب دکتر دخترم 28هفته با وزن 800گرم دنیا اومده الان جهارسالش هس یه هفته بعد از تولد انگشت دستش سیاه شده بند انگشت قطع شد خواستم ببینم شما چنین موردی داشته اید
- سرماخوردن.
سلام و وقت بخیر آقای دکتر عزیز بزرگسالان شروع سرماخوردگیه و کمی سوزش گلو و آبریزش بینی دارم چه دارویی بخورم بهتره میشه لطفا راهنمایی کنید
- یبوست
سلام خسته نباشید پسرم ۲۳ ماهشه یبوست شدید داره اصلا به سختیدستشویی میکنه بهش پودر پیدرولاکس دادم نمیخوره اگه هم بخوره جرعه جرعه میخوره که تاثیری واسش نداره همچنین شیاف گلیسرین استفاده کردم تاثیر نداره. میخواستم راهنماییم کنید که چیکار کنم خیلی اذیت میشه

