Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام خسته نباشید ی دختر یو و نیم ساله دارم تمام دهنش آفت یا همون برفک زده صداشم یکم گرفته همراه با تب 38درجه هیچی نمیخوره چه دارویی خوبه دنش زودتر خوب بشه
- خون اومدن از دهان کودک
سلام آقای دکتر دختر من سه ساشه سه روز توخواب شبا از دهنش خون میاد وقبل اونم چن روز تب کرد ولی تبش بالا نمیاد در ضمن دهنشم چن روزه ب و میده میتونید بگید علتش چی میتونه باشه ؟ خیلی نگرانم تو رو خدا کمکم کنید
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر . پسر 2 ساله دارم از شنبه سرماخورده بود ازیترومایسین. شربت سرفه سیموسپان . سیتریزین و اسپری بینی استفاده کرده . الان چندروزه گذشته بینیش پر میشه و اینکه خلط داره و وقتی میخوابه سرفه خلطی داره میخوام بدونم داروی خاصی باید استفاده کنم یاخیر؟
- اسهال واستفراغ کودکان
کودک سه و نیم ساله دوروزه شبها استفراغ میکند وبیرون روی درطول روز دارد لطفا راهنمایی کنید با تشکر
- دندان
سلام و خسته نباشید آقای دکتر بچه من 5 ماهشه خیلی دستش رو داخل دهنش میبره و باتمام وجود دستش رو میخوره و الان دوروزه گریه زیاد میکنه دکتر بردم گفتن هیچ مشکلی نداره شاید بخاطر لثه هستش . بنظرتون ژل بی حس کننده لقه میتونم بگیرم و از الان استفاده کنم؟
- مطب
سلام آقای دکتر امروز مطب تشریف دارین واسه ویزیت بیایم؟ ساعت کاری مطب از چه ساعتیه چون تماس میگیرم کسی جواب نمیده
- پاسخ بهاطفال
عفونت گلووتب ۳ روزه اموکسی کلاو۱۵۶ میخوره ولی بعد۶ ساعت همچنان تب داره
- نوزاد
سلام عرض ادب.من واسه بچم که یک سال و هفت ماهه دکتر دگزا نوشت یک چهارم زدیم از وقتی آمپول رو زدیم شب تا چهار صبح بیداره خوابش به هم ریخته است از آمپول هستش
- ضدعفوني کننده
سلام آقاي دکتر کودک 13ماهه دارم که ايندفعه با سرماخوردگي ويروسي سينه پهلو شده و اطرافيان مدام سرما دارن و اصلا رعايت نميکنن ميتوانم از اسپره ي ضدعفوني کننده هوا در منزلمان استفاده کنم؟،براي کودک مشکلي ندارد؟؟
- سلام پسرم فاویسم داره تبش ۴۰ هستش میتونم از شیاف ۱۲۵ استفاده کنم ممنون میشم زود جواب بدی
سلام پسرم فاویسم داره تبش ۴۰ هستش میتونم از شیاف ۱۲۵ استفاده کنم ممنون میشم زود جواب بدی
- مالیدن صورت چشای نوزاد۹ ماهه
دخترم ۸ نیمه هرروزصبح یه تایمی توخواب وول وول میکنه چشاش صورتشومیماله غرمیزنه نمیخابه چندتادکترم بردم خوب نشده توروخداکمکم کنین
- بیماری
سلام وقتتون بخیر دختر من سه سال و نیمشه کمبود وزن داره دو کیلو ریزش مو هم داره و کم پشت موهاش خواستم ببینم شربت زینک ایرانی خوبه یا خارجی بهش بدم بعد چند سی سی بهش بدم ممنون میشم راهنماییم کنین.
- سرماخوردگی
سلامپسرم ۲سال و ۵ ماهشه.یه روز تب خفیف داشت از روز بعدش سرفه های شدید میکنهو صداش گرفتهابریزش بینی کمی هم داره.برای سرفه های صدا دارش که همراه با خلطه چی بهش بدم؟ ممنونم
- حرف زدن کودک
سلام من پسری ۱ سال و پنج ماهه دارم از چند ماه پیش کلمات ساده رو میگفت و صدای حیوانات رو تکرار میکرد و تقریبا هر چیزی بهش میگفتیم سعی در گفتن داشت ولی الان دیگه تکرار و سعی نمیکنه و همش با گفتن اااااا و یا جیغ و یا اشاره به چیزی که میخواد متظورش رو میرسونه باید چی کار کنم؟؟؟ نگرانم
- دوز ونحوه مصرف
کودک ۶ساله وزن۲۰ کیلو سفیکسیم ۱۰۰ چند سی سی استفاده کند
- دز مصرف شربت آزیترومایسین ۲۰۰
سن کودک ۲ سال و وزن ۱۵ کیلو گرم سرما خوردگی دارد و علائم تب وگرفتگی گلو آبریزش بینی
- با سلام، کودک 16ماهه دارم، عفونت ادراری داره دکتر سفیکسیم تجویز کردن، چه میزان بهش بدم؟
- سرایت زونا به کودک
سلام اقای دکتر.عموی فرزندم به زونا مبتلاست ایا از طریق هوا و لمس پوستی امکان ابتلا ی فرزندم وجود داره؟
- پسرم ۹سالشه شب ادراری داره
چ کارکنم پسرم شب ادراری داره
- پسرم موقع دویدن سرفه اش میگیره
پسرم۶ونیم سالشه موقع دویدن بعداز10ثانیه سرفه اش میگیره قبلن اینطورنبوده الان یکماهه اینطوریه دلیلش چیه عادیه یانه

