Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرفه خشک
آموکسیسیلین 125برای کودک 7ماهه ضرری ندارد
- زردیکفپا
سلام خسته نباشید آقای دکتر پسرم شش سالشه کف پا هاش زرده از چیه نشانه چیه من باید چیکار کنیم خیلی میترسم لطفاً بهم توضیح بدین ممنون
- تب کودک 20ماهه
سلام اقای دکتر پسرم تب کرده از دیشب تبش 37/5_۳۸/۸همش بالا پایین میکنه از صبح قطره استامینوفن دادم اثر نداشت شیاف 125 زدم الان تبش 38چیکار کنم علایم دیگ نداره
- برامدگی ملاج جلو
با سلام. پسرم ۴ ماهش هست بعد از ۱۵ روز دکتر تشخیص پنونومی داد و بستری شد ۳ روز بستری بود و ۳ مدل انتی بیوتیک می گرفت. مرخص که شد ۲ روز بعد ملاج جلوی سرش برامدگی پیدا کرد. خواستم بدونم در اثر چی میتونه باشه و ایا خطرناک هست. ممنون از راهنمای شد.
- بی اشتهای
سلام دخترم تقریبا 5 سالشه اصلا اشتها نداره خیلی لاغر شده 17 کیلو هستش میخواستم بدونم بهترین شربت برای افزایش اشتهای کودک رو میتونین بهم معرفی کنید با تشکر
- دوز مصرف آموکسی سیلین ۱۲۵
سلام دخترم ۷ ماه و نیم تقریبا با وزن ۸ کیلو سرما خورده یه کم تب داشت بردمش دکتر بهش آموکسی سیلین داده هر ۸ ساعت یه قاشق ولی مشخص نکرده یه قاشق یعنی دقیقا چقدر و اینکه تا چند روز باید بدم که دوره درمان کامل شه؟
- سرما خوردگی
سلام دخترم ۳ سالشه سرماخورده فقط عطسه و ابریزش دا ه چی باید چ ساعتی و چند سی سی
- سلام پسرم پنج و نیم ماهه هستش. متاسفانه دارای برفک دهانی شده. با قطره نیستاتین خوب میشه ولی به محض قطع شدن دارو دوباره برفک بر می گرده. در حال حاضر بهترین درمان چی هستش؟ ممنون
- باسلام ،تب کودک ۵سال ونیم،باوزن ۳۲کیلو،
میخواهم از ازیترومایسین استفاده کنم برای کودک،مقدار آن رو خواستم بدونم،هم اینکه درطول این ۴روزکه کودک تب داره وسرفه های شدید وخروسکی میکن سیفکسیم جواب نداده،،،،،داروی دیگه چی بخوره؟ کتوتیفن هم میخوره،اسپری سالبتامول هم میزنه
- سرما خوردگی
نوروز پیش پسرم آب تنی کرده سردرد و گلو درد و تب داره از دیروز
- مقدار دوز مصرفی شربت سفیکسیم ۱۰۰
سلام اقای دکتر روزتون بخیر پسر ۳ ساله ام بردم دکتر ۱۳ کیلو وزنشه دکتر براش سفیکسیم ۱۰۰ تجویز کردن فک کنم دکتر مقدار کمتری گفتن ولی داروخونه روی جلد دارو نوشتن هر ۱۲ ساعتی ۵ سی سی ..... الان نمیدونم چکار کنم چند سی سی به بچه بدم بزرگوار لطف میکنید راهنمایی کنید ممنون پسرم
- پزشکی
دخترم سردرد و بدن درد و تب داره .استرسی شده ده روز پیش بیماری ویروسی گرفته بود که با سرم و شربت سفکسیم خوب شد.اگر نیازه دوباره شربت سفکسیم بدم؟
- واکسن۱۸ ماهگی
سلام خسته نباشید کودک۱۸ماهه من قبل از واکسن۱۸ماهگی کرونا گرفت و چند روز تب داشت خداروشکر الان بهتره ولی واکسن ۱۸ماهگی رو بهداشت نزد گفت دوماه تاخیر ایرادی نداره نظر شما در این مورد چیه؟
- گرمی
سلام آقای دکتر دختر 10ماهه ای دارم که هروقت گرمش میشه یا عرق میکنه بخصوص که به پشت خوابیده باشه ،پشتش گرمی میزنه بعدکه حمومش میکنم خوب میشه،چیکار کنم که تکرار نشه؟
- راه نرفتن
سلام ارض ادب و خسته نباشید ببخشید پسر من ۱۱ماهشه ۱۰روز مونده به تولدش ولی اصلا نمیتونه بشینه یا روی پاهاش سفت وایسه وقتی تلاش میکنم راه بره پاهاش رو کامل به زمین نمیزاره روی انگشتای پاهاش راه میره سرش و گردنش رو خوب نگه میداره مشکلی از سر و گردن نداره ولی نمیتونه بشینه وراه بره دندون هم اصلا در نیورده چیکار کنم میشه راهنمایی کنید
- زردی
سلام.ببخشید من چند وقت پیش مزاحم شدم در مورد زرد بودن رنگ پسرم که الان ۵ سال داره. رنگ ته پاش و رنگ نوک انگشتان و رنگ نوک بینیش و گوشه های لبش به زردی میزنه.دکتر گفتن ازمایش خون بدیم. دادیم ولی مشکلی نداشت. میخواستم ببینم چه کار کنیم.؟
- سرفه خلط دار وآبریزش بینی
سلام من دخترم یک ونیم سال دارم میشه شربت ستادین دی سی بهش بدم.سرفه خلط دار بهمراه آبریزش بینی داره
- سلام وقت بخیر.
- ازمایش
با عرص سلام من یک دختر 11 ماهه دارم که چکاب خون رو انجام دادم جوابش به این شرح هست Rbc4.52 وwbc12.3 وHb12.1 وhct36.3 وmcv 80.3 وmch26.7و mchc 33.3وپلاکتش451 هست پلاکتش کمی از نرمالش بالاتره خیلی نگرانم لطفا کل ازمایششو برام تفسیر کنید چون فعلا دسترسی به دکترش ندارم. ممنونم
- ویتامین
سلام اقای دکتر میشه تو طول روز هم شربت ایمونس هم شربت گیاهی اکیناکید داد ممنون

