Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- فاویسم
نوزاد سه ماهه فاویسم دارد نزدیک خونه ما مزرعه باقالی هستش مشکلی براش پیش نمیاد درو پنجره رو میبندم
- خوردن کاغذ روزنامه توسط نوزاد 6ماهه
سلام آقای دوکتور پسر 6 ماهه من یه توته از روزنامه رو خورده آیا برایش خطر دارد لطفا کمک کنید
- شربت ستادین
میتونم به نوزاد ام که ۸۰ روزش هست و ۶ کیلو شربت ستادین بدم؟
- بی قراری
با عرض سلام خدمت آقای دکتر دو سوال داشتم اولین سوال دختر هشت ماهه دارم که الان چند روز است بسیار بی قرار است خوابش کم شده و کلا احساس میکنم عصبی برخورد میکند باید چکار کنم آیا این علائم دندان درآوردن است دومین سوال در این سن از چه موادغذایی میتوانم برایش استفاده کنم
- تب و بروز دونههای قرمز
سلام وقتتون بخیر الان دو شبه دخترم که یازده ماهش هس تب ۳۹ درجه داشته،با قطره و شیافت تبش رو اوردم پایین ،موقع خواب هم تبش شدت میگرفت اما الان روی بدنش و صورتش کلا دونههای قرمز ریخته بیرون،دلیلش چی میتونه باشه؟سرخک هس یا خیر
- سوختگی پا و ران
سلام من یک دختر چهار ماهه دارم هم شیر خودم هم شیر اپتامیل مصرف میکنه البته تازگی شیرشو عوض کردم تمام پا و ران و باسنش سوخته مثلا اگزما بردم دکتر پماد داده ولی هیچ تاثیری نداشته خواهشن کمکم کنید باید چیکار کنم؟دکتر پماد زینک اکساید مینو بهش داده
- سلام نوزاد ۲۰ روزه دارم حس میکنم ملاجش نبضش نمیزنه اشکالی داره؟
- سلام من برا سوزش ادرارم قرص فنازومکس 100استفاده میکنم از دیشب پسرم که 18روزشه جیغ میکشه میتونه از عوارض این قرص باشه؟؟وعلت بیقراری پسرم باشه تو خواب هم نق نق میکنه 😢😳
- فاویسمی
سلام من پسرم فاویسم داره ولی اصلا نمیخوابه میخوام شربت بی بی اسلیپ بهش بدم آیا ضرر داره براش
- شیر
سلام نوزاد ۳ ماهم وقتی بیداره بازیگوشی میکنه شیر نمیخوره تو خواب بهش میدم ایا کم اشتها
- نفخ نوزاد
سلام کودک من فقط ازشیرخشک تغذیه میکنه5ماهشه شیرخشکشوبادستوردکترعوض کردم ولی بیرون رویش یکم بیشترشده ایامشکلی نیست
- خصوصی
من ی نوزاد2ماهه دارم خیلی استفراغ میکنه ایاطبیعیه؟
- بیقراری
نوزادی ۹ روزه دارم بسیار بیقرار است و سینه را نمی گیرد چکار کنم سوال بعدی اینکه زردی او روی ۱۰ است مشکلی ندارد متشکر از پاسخ
- تب ونخابیدن نوزادهشت ماهم
سلام ببخشیدپسرم ازپریشب تب میکنه زیادگریه میکنه نمیخابه میتونم شربت بایوتوکل کیدز بدم
- خس خس سینه نوزاد سه ماهه
سلام نوزادم خس خس سینه داره ،انگاری ک خلط دارهعلت از چیس
- سلام نوزادم وقتی بدنیااوند۳۶۰۰وزنش بودالان ۴ماهشه وزنش ۶۲۰۰خیلی بدشیرمیخوره حتمابایدقنداق باشه تابخوره موقع شیرزورزیادی میزنه که بهش ندی بسیارکم شیره چیکارکنم
کم اشتهایی نوزاد
- کش و قوس وتف کردن
دخترم ۳۵روزشه خیلی خودشوکش و قوس میده وتف میکنه ونفخ زیادی هم داره وموقعی که میخوادبیداربشه کمرشو حالت کمان میاری بالا خیلی نگرانشم دلیلش چیه و داروی خاصی داره ممنون میشم راهنماییم کنید
- سرما خورده گی
سلام آقای دکتربچم سرفه میکنه و سرفه هاش پی در پی هست.چهار ماهشه تب نداره الان باید چیکار کنم
- شیر
باسلام وخسته نباشید ببخشید پسرم ازاول تولدش شیرنان مصرف میکردبعد ازیکسال خورده ایش دوسه مرتبه اسهال شدید گرفت تامتخصص اطفال براش شیر بدون لاکتوز یا یکیش ببلاگ ال اف وبیومیل ال اف مصرف میکرد واسهالش بندمیومد دیگه شیرنان بهش ندادیم همش ازهمین دوتاشیربهش دادیم باخوردنش مشکلی نداره فقط اینکه واسش ضررنداره وتاکی میتونه ازش استفاده کنه
- شیر خشک
با سلام پسر ۵ ماهه ام سیمیلاک کمفورت ۱ میخواد. به لاکتوز حساسیت پیدا کرد. الان شیرخشک چی بهش بدیم ؟ مرسی

