Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرفه نوزاد۲۱ روزه
سلام خداقوت نوزاد بیست روزه ام سرماخورده اولش یکم تب میکرد استامینوفن دادم تبش خوب شد الان سرفه میکنه چیکارش کنم چ شربتی بدم بهش دسترسی به دکتر ندارم لطفا راهنمایی کنین
- هماهنگی چشم
سلام خسته نباشیداقای دکترپسرمن هشت ماهش تموم شده الان بهداشت گفتن که چشماش یخورده باهم هماهنگ نیست دلیل هماهنگ نبودن چیه
- شیر
فرزند یک ساله دارم که در آزمایش داده کم خونی داشته آیا میتوانم به او کم کم شیر پاستوریز؟
- تایلانول
سلام خسته نباشید نوزاد پسر فادیسم دارم برای واکسن چهار ماهگی مینونم قطره تایلانول (استامینوفن)بدم مشکلی برای فاویسمش پیش نمیاد
- آلو بخارا
با سلام و خداقوت نوزاد هفت ماهه ی من یبوست شدید گرفته دوبار بهش سرلاک برنج دادم میتونم بهش آلو بخارا بدم؟؟؟ چگونه باید بهش بدهیم?
- پیچ وتاپ خوردن نوزادواسهال
باسلام. نوزا ۱۸روزه ام خیلی فشار به خودش میاره وقرمز میشه خصوصا وقتی که اسهال میکنه.دکتر بردم شیر خشک بیومیل سوی رو براش نوشت و۲تا قطره کولیکز وپرولیدداد.ولی الان ۴روزه که با اینکه استفاده میکنم براش بازم عینه روز اول هنوز.بیشتریام میگن قولنج شده.ممنون وسپاسگزارم که راهنماییم کنید.
- یبوست
باسلام. پسر من هفت ماه و نیمه است. چند روزی شکمش سفت و سیاه کار میکند، نمیتواند خوب مدفوع کند و فقط کمی مدفوع میکند.چکار کنم؟
- ناف نوزاد
سلام .من یک نوزاد پسر دارم الان روز هفتم تولدش هست.هنوز نافش نیفتاده یه کمی هم تورم شبیه به عفونت هم داره .البته دو مرتبه الکل سفید زدیم بهتر شده.آیا این تورم طبیعی است یا نیاز به ویزیت متخصص داره.ممنون
- قطره استامینیفن
سلام همزمان مصرف استامینیفون با قرص لاکتیز برای نوازاد یکماهه عوارض داره؟
- سرفه خلط دار
سلام دخترم ده ماه و بیست روزشه، چندروزه سرفه ک میزنه انگار خلط داره، بردم دکتر سیتیریزین،برم هگزین،نوشت گفت اگر قی کردچشمش،یا بینیش عفونت زردیاسبز اموکسی هم بده، سوال من اینه مابزرگترها وقتی گلوخلط داره خالیش میکنیم ولی بچه ها ک نمیتونن آیا ازبدنشون اون خلط یا عفونت خارج میشه؟؟؟ خیلی نگرانم نکنه بمونه داخل گلوش تاابد سرفه خلط دار بزنه
- دانه های قرمز
آقای دکتر پماد کالاندولا خوبه برای اون دونه ها؟
- کارنکردن شکم
سلام اقای دکتر وقت بخیر پسرم ۸ماهشه ۳روز شکمش کارنکرد بعضی وقتاحس میکنم ی زور ریزی میزنه ولی بعدش خبری نیس تاچند روز شکمش کارنکنه طبیعی؟
- سرماخوردگی نوزاد یک ماهه
برای درمان سرما خوردگی نوزاد از چی استفاده کنم؟ شیر مادر بخور آب و اسپری بینی کافیه یا از دارو استفاده کنم؟
- سرماخوردگی نوزاد سه ماهه
سلام بچم سه ماهشه سرماخورده بردم دکتر شربت آزیترومایسین وکتوتیفن داد دادم بهترنشد سرفه زیادمیکنه وبالامیاره ممنون میشم راهنماییم کنید
- شربت فکسوفنادین
پسرم چهار ماهشه باقلایی است تب داره دلپیچه داره وسینش است شربت فکسوفنادین براش خوبه
- درمان شلی و نرمی نای نوزاد 4 ماهه
با سلام و عرض ادب نوزاد 4 ماهه که تای سه قلو می باشد و در 32 هفته و 4 روز پر بیمارستان دنا شیراز متولد و دوهفته در nicu دکتر جان با انجام برونسکوپی توسط فوق تخصصی اعلام شد که نوزاد نرمی نای داره اعلام شد. الان خیلی سرفه شدید و ناله خصوص در بیداری و بعد از شیر خورد داره. می خواستم ببینم که چکار باید انجام بدم. خیلی ییستم تنفسی درگیر هست. مدارک لازم هم در صورت نیاز قابل ارسال می باشد.
- سیر نشده بچم با شیر خشک
سلام خسته نباشید من بچم یک سالشه شیر خشک ببلاک میخوره شب شامشو کامل بهش میدم میخوره ولی بازم همش شب پا میشه شیر خشک میخوره هر چقدر شیر خشک میدم سیر نمیشه بازم پامیشه جیغ میزنه شیر میخواد بنظرتون شیرخشکشو عوض کنم یه شیرخشک سنگین تر بدم
- پسرم یک ماهشه موقع خواب خیلی زور میزنه وبیدار میشه
سلام پسرم یکماشه خیلی زور میزنه موقع خواب وبیدار میشه
- شیر خوردن
کودک ۵ ماهه من در هنگام شیر خوردن خیلی بازیگوش و حواسش پرت است و دور و برش را نگاه میکند و درست شیر نمیخورد ۱ یا ۲ قلپ بعدش با جیغ میخواهد بلند شود و در شب هر ۱ ساعت با خوردن انگشتش متوجه میشوم که گرسنه است و شیر مادر میدم بهش ایا پسرم مشکلی دارد؟ یعنی در خواب خوب شیر میخورد بیدار باشد هر بار ۱ یا ۲ قلپ فقط میخورد
- رفلکس معده
- باسلام کودک من 4ماه دارد اول شیرخشک نان بهش میدادم بالا میورد بعد شیرشو عوض کردم گیلوگیز خریدم بازم بالا اورد الان ببلاک arگرفتم بالا نمیاره یبوست گرفته نمیدونم چه کار کنم

