Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- بیماری کودکان
سلام شب بخیر .پسر من ۶ ساله و ۳۲ کیلو وزن دارد .هفته پیش دچار تب و گلو دردوحالتهای سرماخوردگی شد .۵ روز آموکسی سیلین ۲۵۰ خورد .خوب شد ولی ترشح بینی اش قطع نمیشود .چسبناک است سبز بود ولی الان سفید غلیظ است .چند روز قطره کلریدسدیم استفاده کردیم .خیلی کلافه شده و نمیتونه بره به مدرسه ممنون
- حالت تهوع در ساعت طلوع افتاب
با سلام و عرض ادب، پسری دارم چهار و نیم ساله، دیروز وقت طلوع آفتاب در ساری شروع به بالا آوردن کرد و تقریبا هر نیم ساعت یکبار همینجوری میشد، نگران شدیم و ببيمارستان منتقل کردیم، دکتر گفت ویروس هست و یک آمپول تزریق شد، جالب اینجاست که تقریبا یک ماه و نیم پیش هم همین حالت تو شهر تبریز براش اتفاق افتاد اما اونجا هم دکتر گفت چیزی نیست و فقط ویروس هست، حالا علتش رو میخوام بدونم از چیه؟ عواقب بدی بعدا نداشته باشه یه وقت؟ چجوری میشه علت یابی کرد؟
- شیرخشک
سلام آقای دکتر میشه بفرمایید که چه شیرخشکی مناسب کودک رفلاکسی آلرژیک ه؟ دکتر معاینه کردن گفتن رفلاکس آلرژیک، و یک رژیم سخت دادن الان شیرم کم شده شیرخشک اچ آ رفلاکس پنهان رو بدتر میکنه ای آر هم که گفتن آلرژی داره من دادم این شیرخشک رو ولی احساس کردم بعد از آروغ مقداری بالا میاد.
- آزیترومایسین
سلام بچم ۴.۵ سالشه دکتر برای اسهال و استفراغ ش سوسپانسیون آزیترومایسین داده و گفت به مدت ۵ روز بهش بده هر ۱۲ ساعت ۷ سی سی به نظرتون دستور رو درست نوشته؟ آخه همیشه روز اول دو برابر و روز های بعد کمتر مصرف میشه آزیترومایسین و یه سوال دیگه اینکه اگر امروز شروع کنم دارو رو بهش بدم تا ۵ روز دیگه ، باید امروز رو هم حساب کنم .مثلا امروز و چهار روز دیگه ؟ یا امروز با پنج روز دیگه ؟؟
- درد شکم
درد لحضه ای شکم کودک 3 ساله الان دوروز
- شربت سفیکسیم۱۰۰ برای کودک یک سال
- بیدار شدن مکرر از خواب
سلام.پسر دوساله من شبها تا صبح هر یک ساعت بیدار میشه گاهی شیر میخوره، گاهی گریه میکنه، گاهی پا میشه میشینه ، گاهی روی پا میذارم و به هر زحمتی دوباره میخوابونمش ولی یک ساعت دیگر دوباره بیدار میشه. از وقتی دنیا امده همین شکلیه و هر یک ساعت یکبار بیدار میشه در طول روز هم بسیار شیطون هست. خسته شده ام از این بیدار شدن های مکرر.
- آلرژی
سلام شبتون بخیر پسر من در نوزادی حساسیت به پروتئین گاوی داشت که با رعایت درمان شد ولی الان ۴سال سن داره و زود سرما می خوره وسریع شروع به سرفه می کنه پزشکشون گفتند آلرژی دارند و اسپری سالبوتامول و فلوکستید دادالان در هنگام سرفه استفاده می کنم(امسال ۳ بار و هربار در حدود چهار روز)ولی همیشه نگران عوارض ان هستم میشه در مورد عوارض آن برام بگید و این اسپری ها کورتون دارند علاوه بر اون فکر می کنم لوزه سوم هم داره دارویی که لوزه اش را کوچک کند هست
- وزن کودک
سلام لیدمیل برای کودکان ۵سال خوبه اخه بچه ام وزنش پایین
- شربت آموکسی سیلین
به پسر ۵ ساله چند سی سی باید بدم گلو ش چرک داره
- مکمل مناست ویتامین D برای هفت سالگی
سلام خسته نباشید میخواستم یه مکمل ویتامین برای دخترهای سالم معرفی کنید ممنون میشم
- سلام آقای دکتر بچه ۱۶ ماهه دارم الان ۸رؤزاست سرما خورده ؤلی باپلارژین ودآروهای غیر آنتی بیوتیک دیگه خوب نشده الان دکتر برای کودکم آموکسی ۱۲۵ نوشته ؤلی مقداردارو نوشته نشده است کودکم ۱۰کیلو وزن دارد
آموکسی ۱۲۵ نوشته ؤلی مقداردارو نوشته نشده است کودکم ۱۰کیلو وزن دارد
- دندان
سلام وقت بخیر . پسرم ۱۸ ماهه . شب ها خیلی گریه می کنه همش لباسش می کنه توی دهنش گاز می گیره . می تونم شب ها استامینوفن بدم ؟
- غذا
سلام آقای دکتر بچه 20 ماهه غذایی که توش پنیر پیتزا داشته باشه میتونه میخوره یا نباید بخوره؟
- بداخلاقی و گریه طولانی و دندان قروچه و یبوست همیشگی که چند روزه شکمش شل شده و بداخلاق تر شده
پسر بچه ۳ساله دارم که از همان ابتدا یبوست داشت و شبها همیشه دندان قروچه میره و بشدت عصبی هست که پارسال بخاطر اینکه شبها خیلی بیدار میشد وگریه میکرد دکتر بردم آزمایش انگل داد منفی شد منتها دارو انگل داد مصرف کردیم و بهتر شد ولی همچنان دندان قروچه داره و عصبی هست و یبوست هم ادامه داشت تا چند روز پیش استخر رفت که بعد از اون شکمش شل شد و۳روز هست که شکمش به صورت اسهال دراومده و چندساعت بعد از اینکه غذا میخوره شکمش کارمیکنه (روزی۵،۶بار)و عصبی تر شده،بیشتر گریه میکنه آیا احتمال داره انگل باشه(چیزی توی مدفوعش ندیدم) یا مشکل دیگه ای داره مثل عفونت؟
- پاسخ بهسرماخوردگی
18دوشنبه صبح آوردم پیش شما بهش دارو دادین از ظهر تب شدید داره یکسره بیرحاله . شما آنتی بیوتیک سفوروکسیم 250 نوشتین براش دکتر داروخانه دکتر گفت قویه . پسرم 6 سالش 32 کیلو هستش لطفا راهنمایی کنید ممنونم از تلاش شما
- تب.
سلام پسر19ماهه ای دارم از ظهر تب داره از 38.5بوده کم وزیاد میشه البته یک مرتبه پاراکید بهش دادم. اماهمچنان تب 37و38میشه و هیچ چیزی نمیخوره بجزشیرمادر ومرتب ادرار میکند وبدبو ورنگ پریدگی دارد ایا بدلیل دندان های اسیابی است؟ ولی دندان های قبلی را تب نکرده بود!بایدچکارکنم؟؟ میتونم هر6ساعت شربت ابوپروفن بجای استامینوفن پاراکید بدهم؟ چه مقدار؟؟ لطفا کمکم کنید
- ورم خفیف کلیه
پسرم الان 3 ماهشه وقتی باردار بودم هم هروقت میرفتم سونو بهم میگفتن کلیه هاش ورم خفیف داره و وقتی بدنیا بیاد خوب میشه اولاش میگفتن آب دورش زیاده بعد که دوباره رفتم سونو گفتن اب دورش ب میزان سن بارداریه و طبیعیه وقتی بدنیا اومد دوماهش شد دوباره بردمش سونو گفتن کلیه راستش خوب شده ولی کلیه چپش هنوز ورم خفیف داره چکار کنم ببرمش دکتر؟؟؟ آیا دارویی داره؟؟؟
- آلرژی
با سلام میخواستم سوال کنم برای آلرژی جز شربت کتوتفین وسالباتامول دارو دیگه ای هست آخه من این دارو هارو به دخترم دادم ولی خوب نشده چه دارویی میتونم جایگزین کنم دخترم 2ساله نیم داره
- سلام وقت بخیر دخترم ۳ و ۶ ماه والان بیشتراز یک سال یبوست داره چطوری درمان کنم
یبوست دخترمون ۳سال و ۶ ماه چطوری درمان کنم

