Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرفه
سلام ببخشید پسرم دوروز هستش ک سرفه میکته مشکلی نیس پودر مونته لوکاست را بهش بدهم
- سرماخوردگی
سلام وقت بخیر ببخشید دخترم ۴سال و سه ماهشه تازه سرما خورده کمی حدیثه میکنه و آبریزش بینی با رنگ سفید داره میخواستم شربت پدیزان بهش بدم نمیدونم چند میل بدم بهش ممنون میشم راهنمایی کنید
- قرص اشتباه
سلام . آقای دکتر قرصی رو اشتباه خوردم که برای شیردهی ضرر داره البته شیر خشک هم به بچم میدم . تا کی نبابد به بچه شیر بدم که دفع بشه؟
- بی اشتهایی
سلام دقت بخیر پسرم ۵ سالشه اقای دکتر چتپند وقته کم غذا میخوره چه شربتی برای اشتها بدم ؟
- کبودی بدن
سلام،پسر یکساله ای دارم که بعضی وقتها رو بدنش کبود هست،نمیدونم جایی میخوره کبود میشه یا همینجوری خودش کبود میشه،خیلی هم شوخ هست ،یکبار که شکمش به پله خورد متوجه شدم همونجا که ضربه خورده کبود شده باز خوب شد،نگرانم لطفاً راهنمایی کنید ممنون
- مصرف نخود فرنگی برای فاویسم
سلام. آیا نوجوان 14 ساله مبتلا به فاویسم میتواند نخود فرنگی مصرف کند؟
- سلام ببخشید دختر من چهارسالشه دستش لایه در مونده بود ناخنش کلا کبود شده بود الانم از ته افتاد خواستم ببینم دوباره در میاد لطفا جوابشو بدین
- سرفه
- سرفه خلط دار
سلام اقای دکتر خوبین پسرم ۱۱ماهه است بد مریض شد بردم دکتر عفونت گوش وگلو داشت تب وسرف میکرد.بهش شربت آموکسی کلاو ۶۴۳ داد با کتوتیفن. الان تب وعفونتش خوب شده ولی سرفه میکنه اونم فقط شب موقع خواب چی بدیم بهش چه خوبه
- یک سال و نیم عفونت گوارشی اسهال شدید همراه تب
سن 1 سال و نیم تب همرا ه اسهال دوز مصرف شربت سیفیکسیم؟؟؟
- کم وزنی
پسرم ۳سالشه اصلا اشتها نداره ۱۱کیلو هستش چ شربتی بهش بدم
- دوز مصرفی آزیترومایسین ۲۰۰ در کودک ۴ساله
دخترم یه ویروس گرفته که خودمون هم همینطور بودیم دو روز تب و گاهی هم تک سرفه..چون مسافرت بودم دسترسی به یه دکتر خوب نداشتم این داروها رو دادم البته الان تبش قطع شده ولی اسهاله...من از روز اول بهش شربت آزیترومایسین ۲۰۰ میدادم(ایرانی)میشه دور مصرفیشو شما هم بهم بگین اشتباه نکنم چون دکتر خودم گفتن یه ویروس جدیده...دخترم ۲۲کیلوس
- عرق سر
سلام آقای دکتر بچه 9ماهه دادم جنب و جوش میکنه یا گرمش میشه سرش خیلی عرق میکنه دکتر هم مبگه سالمه آزمایش خون هم داده بودم مشکلی نداشت . مولتی ویتامین و قطره اهن هم میخوره . الان یه جا خوندم بچه ای که سرش عرق کنه زیاد باید وینامین د3 بخوره . درسته یانه ؟چه جوری استفاده کنه
- سرفه
سلام خسته نباشید پسر ۴ ساله دارم چندروزه سرفه خلطی داره سه شب خیلی زیاد بود الان کمتره ولی بازم داره تب و ابریزش نداست و نداره . شربت پلارژین هر ۸ ساعت میدم و نئوتادین ۱۲ ساعت واسپری سالباتومل هم میزدم که دکتر گفت برلی سرفه خلط دار نیاز نیست میخواستم بپرسم شربت ازیترومایسین ۲۰۰ هم بدم چون هنوز داره سرفه یانه؟ امروز پنجمین روز سرفشه
- خسته نباشید بچم مریضه گلو درد داره چی شربتی بهش بدیم و سرفه داره
سلام خوبی بچم مریضه گلو درد داره چی شربتی بهش بدیم و سرفه هم داره و سرما خورده
- آزمایش دادن
سلام وقت بخیر دیشب پرسیوه بودم بچم بیمارشماست و تند تند ادرار میکنه شمافرمودین آزمایش کامل و کشت ادرار بده میخوام بدونم باید پزشک بنویسه؟
- انگل کودک
سلام پسر من حدودا یک ماه که دل درد میگیره احتمال داره انگل باشه اگه هست چه دارویی استفاده کنیم
- سفیکسیم 100
سلام من پسرم 17ماهه استت و گلو چرک کرده سفکسیم هر چند ساعت باید مصرف بشه؟
- خارش بین انگشتان دست و پا
با سلام- علت خارش بین انگشتان دست و پای کودک 26 ماهه که در طی شب بیشتر است چه می تواند باشد؟ توضیح اینکه فقط مقداری قرمزی پوست در محل خارش ها دیده میشود.
- شیرخشک
سلام کودک 8 ماهه دارم که هم غذا میخورد هم شیر خودم. کودکم قبلا به پروتئین گاوی حساسیت داشته و در حال حاضر 2 ماه است که این حساسیت برطرف شده و تحت نظر دکتر لبنیات مصرف میکنم به غیر از شیر. آیا میتونم به کودکم شیرخشک معمولی بدم؟؟ تا حالا آپتامیل پپتی میخورده

