Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- پلیکتازی کلیه
دررسونو گرافی انومالی ۱۸ هفتگی پلیکتازی با عدد ۴ در کلیه چپ جنین مشاهده شده و در سونو ۳۰ هفتگی این عدد به ۷ رسیده است. ایا این وضعیت خطرناک است؟
- گوش
سلام روی قسمت پایین گوش پسرم خشکه زده با پشت گوشش . چی کار کنم خوب بشه ؟ یه چند بار روغن بدن زدم به گوشش
- استفراغ نوزاد6ماهه
سلام ببخشید پسرمن 6ماهشه وامروز اولین بار هست که غذا حریره برنج با شیر گیگوز درست کردیم وسه قاشق مربا خوری به او دادیم وبعداز یک ساعت استفراغ کرد اون هم چند مرتبه میخواستم ببینم علتش چیه آیا طبیعیه یا نه؟
- تشنج
بإسلام.دخترم امروز وارد ١١ماهگي شد حدود ٣روزه هر دو ساعت چشماشو رو هم فشار ميده دوبار تكرار ميكنه انگشت هاي دست و پاش هم خيلي خيلي اروم تكون ميخوره اينا علائم تشنجه؟ با اين وضعيت كرونا ميترسم برم دكتر
- رنگ ادرار
نوزادی دارم ازصبح رنگ ادرارش شفاف بی رنگ علتی داره مشکلی هست
- قطره آستامینوفن
سلام دکتر دخترم دیروز واکسن دو ماهگیشو زد طبق فرمایشات شما قطره دادم شما گفته بودین تا دو روز دیروز تب خفیف داشت ولی از صبح بهتره قطره رو روز دوم هم با اینکه تب نداره ادامه بدم؟ یا قطعش کنم
- قرمزی پوست
باسلام نوزادم از وقتی دنیا آمد قرمز بود و وقتی گریه می کند قرمزی آن بیشتر می شود این قرمزی برای چیست؟ آیا پوست نوزادم تغیر خواهد کرد؟
- خلط
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت آقای دکتر دو بچه دارم یکی هفت ماهه و نیمه و دیگری هفت ساله هر دو از دیروز حالت خلط رو سینه اشان باشد دارند به حدی که کوچکی حتی نمی تواند شیر بخورد و مرتب بینی اشان را با قطره سدیم کلراید تمیز میکنم اما بازم هم بینی و گلو خلط دار است دقیقا باید چکار کنم آیا به دستگاه بخور نیاز دارم؟ سرد یا گرم؟
- خسته نباشید بچه ام دو ماهشه فاویسم داره سرماخورده آزیترومایسین میتونم بدم بهش سرفه وآبریزش بینی داره
- اندازه دور سر نوزاد
- با سلام...نوزاد یک ماهه داریم ..اندازه دور سرش 38.5 هست...در حالی که در بدو تولد و تو بیمارستان 34 بوده...درمانگاه گفته دو هفته دیگه ببریم .دوباره اندازه بگیرن...ممکنه مهم باشه...راهنمایی میکنید خیلی نگرانیم.ممنون
- سرماخوردگی
سلام پسرم تقریبا یک ماهه درگیر سرماخوردگی شدیده یه بارم آزمایش دادیم گفتن عفونت شدید خون داره تقریبا ۲۰ روز پیش اول دکتر سفکسیم ۱۰۰ داد خوب شد اما به محض قطع شدن دارو بعد دوروز کلا علائم برگشت دوباره آموکسی کلاو ۴۵۷داد اما هیچ فرقی نکرده میخام سفکسیم بدم بنظرتون مشکلی نداره ؟ پسرم ۴ماهشه و ۸کیلو وزن داره
- رفلاکس
سلام من پسرم ۳ ماهش هست دکتر که بردمش گفت رفلاکس پنهان داره چندتا شیر براش نوشت عوض کردم و هیچکدوم بهش نمیساخت باز بالا میاره دارو رفلاکس بهش دادم باز فایده نداشت بالا میاره نمیدونم چیکار کنم دیگ چی بهش بدم هم شیر نان دادم هم تروویتال دادم هم نان اچ آ دادم بیومیل ای ار دادم دارو دست ساز دادم باز بالا میاره لطفاً کمکم کنید چه شیری بهش بدم که بهش بسازه بالا نیاره دیگ
- حساسيت ب پروتيين گاوي
با عرض سلام بچه من در یک ماهگی اسهال خونی شد دکتر شیر خشک اپتامیل اچ ا رو بهش پیشنهاد به دلیل حساسیت داد الان ۸ ماهشه اپتامیل اچ آ ۲ رو دارم استفاده میکنم تا حالا هم هیچ مشکلی نداشته ولی تقريبا چند روزه اسهال شدید شده چیکار کنم
- سلام پسرم ۴۰ روزشه چند روز بوی مدفوعش خیلی تند
سلام،پسرم ۴۰ روزش بوی مدفوع خیلی تند ترش هستش باید چکار کنم.روزی چند بارم مدفوع می کنه وهمش بوش بد
- مدفوع نوزاد
نوزادم چهارماهشه ازابتدای تولدباوزن ۲۶۰۰متولدشده پایان چهارماهگی وزنش پنج کیلو دورسرش ابتدای تولد۳۵الان ۳۸میباشد بهداشت بردم گفتنددورسرش خوب نیست خیلی اجابت مزاج شل وابکی داره شاید هفت هشت باردرروز ازاولی که به دنیا امده تاالان مثل اب هست
- جیغ زدن وبیقراری نوزاد 5ماهه
سلام من پسرم الان 5ماهشو تموم کرده همش بیقراره گریه میکنه نیم ساعت میکشه بخوابونمش بعد نیم ساعت بیدا میشه 5دقیقه بازی میکنه خودش بعدش شروع میکنه به گ یه که حتی با بغل کردن هم خوب نمیشه جیغ هاش شبیه ناله هست انگار داره زجرمیکشه وقتی بیدا ه اصلا حوصله نداره مدام ناله میکنه باید حواسشو پرت کنم به چیزی تاناله نکنه که اونم یکی دوبارکارسازه خیلی سخت شیرمیخوره بردم متخصص بهش قطره کولیک داد ولی اصلا تاثیری نداشت خودم گریپ میکسچر و پدی لاکت هم گرفتم تأثیری نداشت استامینوفن هم تاثیر نمیزاره قبل ازاینا تو یه ماهگی گریه های وحشتناک میکرد بردمش دکتر گفت کولیک داره دی سیکل مین و دایمتکون داد خیلی خیلی آرومش کرد بعد که سه ماهش شد من شربتارو قطع کردم چون میگفتن کولیک سه ماهگی خوب میشه خودش بعدش باز اذیت میکرد تااینکه دوفته هست جیغ میکشه و اصلا غیرقابل تحمله یعنی من خودم به خاطر اینکه بچم زج میکشه وکاری از ستم ب نمیاد دیوونه میشم توروخدا کمک کنید
- مدفوع نوزاد
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر ،پسرم ۵ماه و۱۲روزشه حدود۱ماهه شیرخشک سوپرامیل میخوره ،ازوقتی شروع کردم این شیررو تعداد دفع مدفوعش روزانه بیشترشده مدفوعش تیکه های خلطی داره و الان ۳روزه مدفوعش نخه های سیاه داخل مدفوعشه و خلطی هم هست،آزمایش انجام دادم آزمایشش سالمه،،این بخاطره چی هست؟؟
- یبوست
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر..من پسرم ۱۰روز شکمش کار نکردبردمش دکتربهم شیاف گلیسیرین داد یکساعت بعدازاستفاده شکمش کار کرد،باز الان ۶روزه شکمش کار نکرده بردم یه دکتردیگ بهم بی بی کر داد گفت ۵سی سی هر۱۲ساعت..به نظرشما زیاد نیست خیلی؟؟؟؟ علتشم میگن تغذیه مادره چون شیرخودمو میدم خیلی کلافه ام اقای دکترتوروخدا راهنماییم کنید
- مدفوع نکردن
کودک چهارماهه یک ماه است که مدفوع نکرده،درد و سفتی شکم هم ندارد
- قطره بینی
سلام اقای دکتر وقت بخیر پسرم سرماخفیف خورده اسپره بینیش اصن خوب نیس اسمش یادم نیس ک چی بود بی زحمت ی اسپر خوب بهم معرفی میکنین یکسال داره

