Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شیرخشکو عوض کنم
سلام خسته نباشید پسرم پنج ماهو پونزده روزشه شیر خشکه اپتامیل میخوره الان دو بهش میدم ولی وزنش کم شده و کلا شیر رو خیلی کم میخوره چیکار کنم چه شیر خشکی بدم
- وجود نقطه قرمز روی سفیدی تخم جشم نوزاد شش ماهه
سلام طاعات و عباداتتون قبول ببخشید ی سوال داشتم از دیروز ی نقطه قرمز روی سفیدی چشم دختر شش ماههم بوجود اونده قطره بتامتازون چشمی دیشب و امروز صبح ریختم تاثیری نداشت..نگرانم.. میخواستم بپرسم علت چیه و چطور یکدفعه بوجود اومده؟ ممنون از راهنماییتون
- یبوست
سلام شکم شیرخواری که شیرخشک میخوره تاچند روز کار نکنه طبیعیه ؟؟؟
- درمان خلط گلوی نوزاد
سلام اقای دکترخسته نباشیدببخشیددخترمن چهل روزشه بینیش گرفته سینه اش هم خس خس میکنه سرفه هم داره وقتی سرفه میکنه انگار خلط تو گلوشه چیکار باید بکنم تا خوب شه بینیش هم انگار مخاط داره اما چیزی توش نیست
- وزن نوزاد
سلام خسته نباشید بچه من چهار ماهه هست وزنش ده کیلو سیصد گرمه خواهر خانومم هم وزنش خیلی زیاده و نوزاد با شیر مادر تغذیه میشه آیا این افزایش وزن خطرناکه
- سلام بچه دو ماه دیروز ازمایش دادممیگ انزیم کبدش زیاده لطفا کمککنید چیکار کنم
لطفا بگید چیکار کنم آیا این آنزیم خطرناک هس یانه
- سلام نوزادمافاویسم داره آیاقطره کولیکزبراش ضررنداره بهش بدم چون نفخ داره روزی چندباربهش بدم
- سرماخوردگی
سلام اقای دکتر جه جوری متوجه بشم نوزادم سرما خورده ؟واینکه باید خدمتتون بیارم؟
- چنگ زدن
سلام دلیل چنگ زدن نوزاد به گوش و پشت سر چیه؟دو لنف نود خیلی کوچیکط(سایز 2 و 3 میل) پشت سر بود تو سونو که خیلی کوچیک بود احتیاجی به بررسی نداشت دکتر معاینه کرد گفت سونو هم لازم نداره به نظر شما دکتر دلیل چنگ زدن چیه؟دکتر واسش یه لوسیون نوشت گفت شاید خساسیت باشه به نظر شما استفاده کنم؟
- بیماری انگلی معده در کودکان
سلام .با عرض پوزش نوزاد ۳ ماهه دارم و متوجه شدم که کرمک یا همان انگل دارد از داروخانه شربت پیروی ساید خوراکی گرفتم دوزش چه مقدار است وزن کودک ۶ کیلو ۲۰۰ گرم است
- ورم بنا گوش
سلام بچم الان چهار ماهشه به مدته دو هفته اس که گوشش تا نزدیکی گردنش ورم کرده بعضی وقتا ورمش کمتر میشه و بعضی وقتا بیشتر دکتر بردمش گوششو معاینه کرد گفت چیزی نیس ولی هنوز که هنوزه خوب نشده میشه راهنماییم کنید لطفن
- فشار آوردن هنگام دفع ادرار و مدفوع
- لباس نوزاد
سلام اقای دکتر پیرو سوال قبلیم در مورد میزان لباس نوزاد، چون دست و پای نوزاد یک و نیم ماهه ی من خیلی سرده واسه خاطر همین تو پتوی خیلی نازک میپیچونم که دستاش وپاهاش فورا گرم میشه. شما هم فرمودین پتو در منزل حذف بشه. پس برای گرم نگه داشتن دست و پاهای نوژادم چیکار کنم؟
- قبضیت
پسرم تازه پا روی پنج ماه گذاشته همیشه هم قبض هست و فقط تغذیه با شیر مادر داره شکمش را ماساج دادم حرکات دوچرخه را هم انجام میدم پاهاشو با حالت زانو زدن ورزش میدم اما بازم کار نمیکند راهنمایی بفرمایید چه باید کنم
- سلام آقا دختر نوزاد یک ماهی ده روزی دارم ک آبریزش بینی دارا سرفه هم میزنه بردم دکتر بهش اسپره بینی داد و شربت آزیترومایسین ۱۰۰ ولی هنوز آبریزش داره و سرفه میزنه چکار کنم و چه شربتی براش بگیرم؟
- قرمز شدندور چشم
سلام خسته نباشید ،پسر من ۴ماهشه دو روزه عطسه و سرفه های خلط دار میکنه امروز چشاش هم قرمز شده و مدام از چشماش اب میاد ،دلیل قرمزی و اب اومدن از چشماش چی میتونه باشه دکتر؟ راستی برا سرفه هاش دکتر شربت ازیرومایسین و سالموتنال نوشته
- خارش پشت گردن
سلام دکتر خواهر من یازده ماهشه پشت گردنش قرمز میشه ومیخاره آن قدر چنگ میزند گردنش را تا زخم میشه دلیلش چی میتونه باشه؟
- تشخیص شب و روز توسط نوزاد
سلام اقای دکتر نوزاد از جند ماهگی قادر به تشخیص شب و روز هست؟ و از چند ماهگی باید شب وروز رو بهش یاد داد؟
- شیرنخوردن
سلام دکترپطرم چندروزپیش تب کردوبستریش کردم متخصص گفت اگه بستریش نکنی حتماتشنج میکنه حالادوروزه کلا خیلی کم شیرمیخوره بازوربهش میدم چکارکنم ازدکترش پرسیدم گفت مال داروهاس یعنی دکترمیشه اثرداروهاباشه وبعدادوباره مثل قبل شیربخوره؟خیلی غصه میخورم راهنماییم کنید
- بیقرای کودکان
سلام آقای دکتر ما یک بچه شش ماه داریم بی قراره فقط گریه میکنه نه شیر میخوره نه می خوابه سرما هم خورد خوب شده اما بی قراره

