Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- رفلاکس
سلام دکترخسته نباشیدپسرم خس خس سینه داره وگهگاهی شیربالامیاره4ماه و25روزشه 7500گرم وزنشه میشه داروبهم معرفی کنید ممنون
- جوش قرمزپوست نوزاد
- تغذیه
سلام آقای دکتر بچم ۶ماهشه فرنی نمیخوره خیلی نگرانم چی بهش بدم؟؟میتونم کمی پوره سیب یا شکرسیاه در فرنی بریزم؟
- زردی نوزاد
سلام خدا قوت نوزاد پسر موقع تولد با وزن ۳ کیلو روز سوم آزمایش نشون داد زردی ۱۵ و نیم داره بستری نکردیم قطر بیلناسر بهش دادیم روز ۸ شده ۱۰ به نظر شما نیاز به بستری داره واین قطر دوباره بهش بدیم ممنون میشم پاسخ بدین
- واکسن ۴ ماهگی
پسر من شنبه واکس ۴ ماهگی زد دو روز تب داشت بعد قطع شد الان بعد ۴ روز دوباره در حد نیم درجه تب کرد میخواستم بپرسم از عوارض واکسنه یا بیمار شده
- مدفوع خلطی
سلام دکتر پسرم نه ماهشه روزی دو سه بار مدفوع میکنه بعضی وقتا خلطی هست البته داره دندون همدچ در میاره پدی لاکت هم میدم اما همونطوره
- شیر خشک
سلام پسرم سه ماهشه حساسیت داره صورتش کهیر میزنه وبی قراره اصلا هم وزن اضافه نکرده شیرخشک بیومیل پلاس بهش میساخت ولی متأسفانه بهش حساسیت داره الانم با نظر دکتر بهش ببلاک کامفورت میدم بازم حساسیت داره وباهاش اسهال شده یه شیر خشکی معرفی کنید که ضد حساسیت باشه و وزن دهی هم داشته باشه
- مشکل تناسلی نوزاد
- واکنش نوزاد
سلام من دخترم ۲ماه دارم بهش شیر خودم و جدیدن شیر خشک کمکی میدم /چند روز ه صبح که بیدار میشم شیر بدم وقتی سینه سمت راستم تو دهنش میزارم صداش کاملا کیپ میشه و ننیتونه گریه کنه و بعد تیکه تیکه گریه میکنه تا کم کم خوب میشه لطفآ بفرمایید علتش چی هست خیلی میترسم ممنون (ببخشید گفتین قطره بینی بریزم یعنی مشکل سرماخوردگی داره چون اصلن هیچ صدای نمیده انگار چیزی تو گلوش گیر میکنه)
- خس خس گلو
سلام آقای دکتر بچه من 1.5 داره الان دوروزه گلوش خس خس میکنه دلیلش چی میتونه باشه و اینکه ایا دارویی باید استفاده کنم؟
- جایگزین شیرخشک
با سلام دخترم ۵ ماهه ست دوهفته ست که پزشک متخصص سرلاک رو گفتن براش شروع کنم خیلی بد شیر میخوره البته شیرخشکیه از پایان سه ماهگی دیگه سینمو نگرفت و شرخشک اچ آ میخوره حالا سوالم اینه که میشه سرلاکش رو با شیرخشک درست کنم که هم شیر خورده باشه و هم سرلاک چون نگرانم که بدنش دچار کمبود بشه از روی قوطیه شیرش خیلی خیلی کمتر میخوره تقریبا نصف اون میزان میخوره
- کش و قوس های نوزاد
دخترم ۳۲ روزشه و صورتش دون دون شده وقتی خوابه کاملا سفید میشه صورتش انگار دونه نداره و وقتی بیداره قرمز میشن دونه ها.و اینکه یه تایم هایی تو خواب و بیداری کش و قوس میده و زور میزنه بدونه گریه دلیلش چی میتونه باشه؟و اینکه بالا میاره ابکی ماننده از گوشه دهنش اروم میریزه
- خواب نوزاد
با سلام پسر یک ماه و نیمه ای دارم که روزها خیلی خوابش سبک هست . فقط چرت چند دقیقه ای داره . برای سنگین تر شدن خوابش چه می توانم بکنم ؟
- ورم پشت پلک نوزادو قرمزی
با سلام. امروز غروب که نوزاد ۱۱ ماهه ام رو خوابانده بودم وقتی بیدار شد پشت پلکش سرتا سری ورم کرده بود و قرمز شده و چشمش کوچیک شده بود . انگار بینیش هم پره پر شده بود میخواستم لطفا بفرمایید چه اتفاقی براش افتاده و چه باید کرد؟
- بستری
سلام اقای دکتر ببخشید سوالام زیاده .امیر عباسو بستری کردبمکه دکتر میگه منژیت و شیرشو کم کرد توروخدا نمیدونم تشخیصش درست یا نه دکترش اصغر نیا هسش اقای دکتر خواهش مبکنم بچمو یه نگاه کنین خیلی میترسم دارمدق میکنم ببخش
- استفراغ نوزاد6ماهه
سلام ببخشید پسرمن 6ماهشه وامروز اولین بار هست که غذا حریره برنج با شیر گیگوز درست کردیم وسه قاشق مربا خوری به او دادیم وبعداز یک ساعت استفراغ کرد اون هم چند مرتبه میخواستم ببینم علتش چیه آیا طبیعیه یا نه؟
- بالا اوردن شير به رنگ زرد
سلام شبتون بخير من پسرم ٢٧روز به دنيا اومده امروز شير خورد يك دفعه شير بصورت پنيري به رنگ زرد بالا اورد خطر داره
- قطره اهن
سلام، دخترم ۲ نمونه قطره آهن (سیدرال و لیپوزفر) رو استفاده کرده ، وقتی قطره آهن میریزه دور دهنش ، اون ناحیه قرمز میشه؟دلیل بر آلرژی و حساسیت هست؟باید نمونه ی دیگه استفاده بشه؟
- دولیکوسفالی
سلامراقای دکتر خسته نباشید تورو خدا کمکم کنید دارم دیوونه میشم همه ذوق و اشتیاقم ب ناراحتی و استرس تبدیل شده الان هفته 38هستم و سونو 36هفته گفتن گ سر بچه دولیکوسفال است یعنی باریک و کشیده ایاداین شکل طبیعی نیست زشته ممکنه بچمو مسخره کنن بعد از تولد تخت بخوابونی صاف میشه اصلا این سر چ جوریه تو رو ب خدا کمکم کنید جوابمو بدین
- دندان درد نوزاد
سلام، پسرم ۷ ماهه هست برای تسکین درد دندان میتونم بهش پاراکید بدم جناب دکتر؟!

