Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- ابریزش بینی
سلام اقای دکتروقت بخیر پسرم یکسال ویک ماهشه فقط ابریزش داره باگاهی عطسه این ابریزش چندروزی هم هست کم ادامه داره چی بدم خوب بشه؟
- شربت اموکسی سی لین ۱۲۵ ب پسرم میدم پسرم نه ماهشه ضرر دارد یا نه؟
- قدووزن نوزاد۷ ماهه
سلام دخترم بدو تولد وزنش ۲و۶۰۰بوده و قدش ۴۶ الان هفت ماه شه وطنش ۶کیلوه و قد شم ۶۴ دارم دیونه میشم تورو خدا کمکم کنید آزمایشم انجام داده آلرژی گاوی دادهاند کنم وزن بگیره
- پوست
سلام من نوزاد 35 روزه دارم صورتش باگردنش به طور فجیحانه قرمز ی داره با جوش ریخته چیکارکنم چی بزنم داره هی زیاد میشه لبنیاتم نمیخورم
- دانه های ریز سفید هم چرکی هم بعضیاش قرمز….صورت ملتهب و قرمز بدون تب
- اسهال
- سیاهی لب
سلام آقای دکتر پسرم 38روزه هست امروز یک باره بعد از ظهر لباش سیاه شد زبونش هم رنگش یکم عوض شده چکار کنم ؟علتش چیه ؟
- ایاعسلی که بعدازیک ماه خوراندن به نوزادهیچ علایمی ازسم ومشکل بروزنداده است دیگرسالم وبدون هاگ هست؟
- عفونت ادراری
سلام دخترم دچار عفونت ادراری شده است دکتر شربت سفکسیم داده به مدت یک هفته مصرف کنه .پنج روزه دیگه نوبت واکسن دوماهگی دخترم هست میخواستم ببینم میتونیم واکسن دوماهگیش را بزنیم یا باید تا پایان درمان صبر کنیم و اینکه درصورتی که واکسن زدیم باید درمان را ادامه بدیم یا نه؟خیلی ممنون
- سرماخوردگی نوزاد
دخترم 7ماهشه ابریزش داره الانم یکم سرفه میزنه باید چکار کنم چی بهش بدم خوبه تب هم اصلا نداشته
- مولتی ویتامین یا آد
سلام آقای دکتر من ۶ماه دخترم تموم شده تا به حال بهش قطره آد میدادم از این پس مولتی ویتامین بدم بهتره؟؟یا همون آد بدم؟؟چون به نظرم مولتی ویتامین اشتها رو زیاد میکنه و بچه ی من چون کم غذاست
- قطره آهن
سلام آقای دکتر قطره آهن دخترم آیروویت هست و در دمای اتاق نگهداری میکنم و گاهی اوقات جایی میرم با خودم در کیفم میگذارم و به محض رسیدن در میارم و در دمای اتاق میذارم اما امشب دیدم رنگش سیاه شده علتش چیست؟؟همین سیاه شده اش را دادم به دخترم آیا مشکلی دارد؟؟خراب شده؟
- کاهش اشتها
سلام دخترم شش ماهشه مدتیه به شیرخشک کم اشتها شده خیلی کم شیرمیخوره هردوساعت 60 میل میخوره نمیدونم چرا
- سرماخوردگی نوزاد 4 ماهه
سلام آقای دکتر نوزادمن ۴ماهشه عطسه وسرفه داره یکم ومتفوع هم سبزتیره راهنمایی کنید ممنون میشم
- خلط سینه نوزاد
دکتر سلام پسرم ۵ ماه و ۲۰ روزشه دکتر براش شربت تئوکال داده هر ۸ ساعت چند سی سی بدم
- بیداری
سلام اقای دکتر دخترمن ۴۰روزشه بیدار میشه شیر میخوره ۵ساعت بیدار میمونه تا بخابه گاهی وقتا روزا هم میشه شباهم میشه گاهی وقتا فقط شبا بعد شیر خوردن بیدار میمونه هم خودش کلافه میشه از بی خوابی هم من.قطره کولیک هم میخوره میخاستمبدونمقطره ای هست که وقتی بیداری زیاد میکشه بخوره تا اروم بخابه
- ميزان خواب نوزاد
سلام وخسته نباشيد دختر ٥ ماهه دارم كه شب ساعت دوازده تا ٩ صبح ميخوابه ولي در طي روز دوسه ساعت ميخوابه آيا اين ميزان خواب كافي مي باشد؟
- آزمایش خون
سلام نوزاد۴۰روزای دارم که توازمایش خونش هموگلبین ۷،۷بوده گفتن گلبول سفیدخونش پایینه نوتروپنی داره میخواستم بپرسم خطرناکه یانه الان نوزادم دوماهشه حال عمومیش خیلی خوبه چیکارباید بکنم
- میترونیدازول
باسلام پسر هفت ماهه دارم که مبتلا به فاویسم هست آیا دادن قطره خوراکی میترونیدازول برایش مضر هست یا نه ؟ اگر مضر نیست روزی هرچند ساعت چند سی سی بدهیم ؟ ممنون
- رفلاکس
سلام دکترخسته نباشیدمن به پسر4ماهم روزی نصف قرص اس امپرازول20میدم ولی پسرم همه روبالامیاره الان اگه بخوام پودرشوبخرم بهش بدمبایدهمون پودر اس امپرازول20بخرم بهش بدم؟بعدش طریقه مصرفشم توضیح میدیدممنون میشم ازلطفتون

