Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تب
کودکم ۶سال دارد وتب کرده به خاطر ویروسی شدن بدنش من یادم رفت وشیافت اسنومینوفن وقطره استومینوفن رو باهم بهش دادم به خاطر تب بالا ایا مشکلی داره وچه باید بکنم
- سلام پسر من پنج ماه هست شب تا صبح برای شیر بیدار نمیشه روز هم خیلی زیاد نمیخره اشتهارش کنه چیکار کنم
- سلام اقای دکتر دو هفته از واکسن چهار ماهگی دخترم بخاطر مریضی گذشته مشکلی نداره
- تب
سلام دکتر عزیز.پسرم دوسال و سه ماهشه از دیروز عصر فقط بالا آورد شب بردمش دکتر بهش اندانسترون شربت داد و شیاف ۱۲۵ استامینوفن.حالا تب داره از نصفه شب شیاف میزارم کم اروم میشه بعد اثرش باز تب داره.آزیترو بهتر نیست؟فاویسم داره
- سلام پسرم هفت ماهشه شب ها دیر میخوابه یه روش برا خوابوندن سریع بچه میخوام باسپاس فراوان
- پوسته شدن نوک انگشت
سلام دخترم ۱۲ سالشه نوک تمام انگشتای دستش پوسته شده کنده شده خواستم بدونم علتش چیه .ممنون میشم راهنمایی کنید.
- واکسن آنفولانزا
سلام آقای دکتر ، خواستم بپرسم در صورت تزریق واکسن آنفولانزا اگر کودکمان تب کرد میشه بهش استامینوفن داد؟
- شیر مادر
سلام دکترجان خداقوت پسرم ۱۱روز هست شیرمادر نخورده الان خیلی بی قراره اشکالی نداره شب موقع خواب بهش بدم؟؟یا ضرر دارد بعد این مدت؟
- سرفه
سلام آقای دکتر پسر هشت ماهه دارم که بعضی وقتها صرفه خشکه میکنه چه دارویی بهش بدم که دیگه سرفه نکنه بعد خواستم بدونم که ایاقطره ادزیر بهش بدم دندوناش سیاه نمیش ممنون
- واژن نوزاد
سلام وقت بخیر نوازد دختر دو ماه و نیمی دارم که واژنش شوره مانند و سفید داره هرچی تمیز میکنم بازم میزنه و بو میده آیا مشکلی داره یا طبیعیه.
- خسته نباشید بچم مریضه گلو درد داره چی شربتی بهش بدیم و سرفه داره
سلام خوبی بچم مریضه گلو درد داره چی شربتی بهش بدیم و سرفه هم داره و سرما خورده
- حساسیت
سلام پسرم۱سالو۷ماه داره قبل عید حساسیت کرد دستاشو پاش ورم کرد و خارش داشت بردیم بیمارستان خوب شد الان باز اونجوری شده نه به اون شدت از دیروز پودر پدی لاکت و شربت اندسترون خورده یعنی ازاینا میتونه باشه
- ترکیب شیر گاو با شیرخشک کودک
سلام خسته نباشید میخواستم بدونم میشه بجای اب جوشیده از شیر گاو یا شیر پاستوریزه استفاده کنیم برای درست کردن شیرخشک کودک ؟ینی بجای اب شیر بریزیم با شیرخشک ترکیب بسه
- س دکتر اقای دکتر من از چهار شنبه سرفته خلت خیلی بدی دارم مخصوصا گلو درد چی باید بخورم
- سلام پسرم سه ماهه هست ومدام سرفه های پشت سرهم انجام میده وهمچنین ابریزش وخس خس سینه دارد وسرفه های خشک داره وهمچنین گلوش خلط داره چه دارویی براش بگیرم واسه سرفه وسرماخوردگیش خوب باشه الان نزدیک به چهارروز هستش که که درست خواب نمیره وداخل خواب میخواد بالابیاره
- سلام احساس برامدگی زیر نوک سینه
سلام دخترم ۸ ماه داره برامدگی در نوک سینه سمت چپ داره تازه متوجه شدیم ایا باید جدی بگیریم
- بلندی قد
سلام پسرم سه ماه وده روزشه وزنش6200وقدش63/5هست.قدش درتولد هم 52ووزنش3250بوده.می خواستم بدونم وضعیتش چطوره؟بااین قدی که داره ینی درآینده قدبلند میشه؟
- افتادن نوزاد یه ماهه
سلام بچه من تو دستم بود رو تشک آغوشی خاستم بزارم زمین شیرش بدم از رو تشک قل خورد با پشت سر افتاد خیلی میترسم همون لحظه گریه کرد بعد که بغلم گرفتم آروم شد الانم خوابه چکار کنم؟
- مدفوع سبز
سلام
بچه ام مدفوعش سبزه دکترم بردم میگه موردی نیست چه کنم؟
با تشکر
- نوزاد چهارماهه
سلام خسته نباشید دخترم شیر خشک سیمیلاک نئوشور میخوره هر دوتا سه ساعت شصت سی سی میخوره تازه رفته توی پنج ماه اشتهاش کمه نئوزینک بهش میدم با وزن پنج کیلو و نیم و دوقلو هستن چشماشو خیلی میماله و سرفه هم اکثرا داره چیکارکنم خص خص سینش هم کار شده

