Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تکرر مدفوع خلطی
سلام پسر من پنج ماهشه و تکرر مدفوع در حد کم و خلطی دارد باسنش هم قرمز شده و هنگام مدفوع خیلی زور میزند میشه راهنمایی کنید
- دوز مصرف سفکسیم۱۰۰ برای وزن ۱۸ کیلو
برای پسرم که ۳سال ونیم هست و۱۸ کیلو وزن چند سی سی سفیکسیم بدم
- سفیکسیم
سلام آقای دکتر شما برای دختر 10ماهه ام سفیکسیم تجویز کردید میخواستم بپرسم تاچندروز مصرف کند؟ممنون
- شربت سیتریزین برا کودک 18ماهه
من شربت سیتریزین 10سیسی به اشتباه به کودک 18 ماهه دادم حالا چه مشکلی. پیش میاد
- تست crp
سلام خسته نباشید پسر من که ۵ ماهشه چهارشنبه تب داشت که رفتیم آزمایش خون و ادرار داد تست crp نوشته weakly positive منظورش چیه؟یعنی کرونا داره؟
- سرماخوردگی
سلام دخترم ۹سالش هست ..از امروز عصر یهو شروع کرد به سرفه کردن ...حال نداشتن ...بعداز یکی دوساعت تب الانم که نصف شب شده حالت تهوع و تب لطفا بفرمایید چه کار کنم استامینفون...هم دادم ولی تب پایین نیومد
- تب کودک
سلام دخترم18ماهه هست تب داره شربت استامینوفن خریدم چندسی سی بدم ممنون
- دل درد بچه ها
سلام دکتر خسته نباشید ببخشید پسرم سه سالشه بیشتر وقتا یبوست داره بعضی وقتا هم میگه دلم درد میکنه نگرانم بچگی عسل زیاد میخورد ربطی نداره؟
- سلام بچم 5 و نیمشه از دیشب تب دارع صبح 41 بود بردم دکتر گف ویروسه و استامینوفن و دیفن هیدرامین و فاراموکس بی دی داده هنوز تب داره شیاف زدم باز تبش 40 چیکار کنم
سلام بچم 5.5 سالشه از دیشب تب داره صبح 41 بود بردم دکتر گف ویروسه و استامینوفن و دیفن هیدرامین و فراموکس بی دی داد ولی هنوز تب داره الان 40,بود شیاف زدم ولی هنوز نیومده پایین چیکار کنم
- آزمایش خون ناشتا
سلام دخترم فردا آزمایش اف بی اس و چربی و قند و اینا داره و برای ترش کردن معده در حال مصرف دو تا دارو هست به نظرتون مشکلی نیست برای آزمایش؟ شربت لوسیدامین و ساده اس امپرازول
- دوره سفکسیم
سلام آقای دکتر خسته نباشید. مصرف سفکسیم برای کودک 21 ماهه با۱۱کیلو تاچندروز است .ممنونم
- سلاماقای دکتر پسرم ۵ساله است و چن ماهی هستش یبوست گرفته دکتر بردم گفته پیدرو لکس مصرف کنه مشکل دیگه ندارد ایا با پیدرولاکس مشکلش حل میشود اگر قطع کنم دوباره یبوست نمیگیره یا بالارفتن سنش ورفتن مدام دسشوی مشکل یبوستش برطرف میشه
- لوزه کودکان
سلام پسرم نه سالشه .لوزه داره شبها که میخوابه دندون قروچه وخوروپوف شدید داره انگار که داره خفه میشه .به نظرتون باید لوزه اش عمل بشه راهنمایی بفرمایید ممنون
- تغذیه
سلام پسرم ۵سالشه ۱۵ کیلوهست اصلا غذا نمیخوره لطفا یه شربت اشتها آور معرفی کنید خارجی هم باشه اشکالی نداره هرکدوم که خوبه شما بگین لطفا
- شربت لیکو مولتی مینرال
سلام اقای دکتر کودک ۳نیم دارم باوزن ۱۴کیلونیم چندسی سی از این شربت لیکومولتی ویتامین مینرال بهش بدم ممنون میشم بگین
- رشدکودک
سلام خدمت دکتر محترم دختری ۴ساله دارم که ید ۹۳سانتی متر و نگران رشد قدیش هستم نسبت ب هم سن هاش رشد قدیش کمتر تغذیه هم خوب میخوره وزنش ۱۴..نیم کیلو هست بنظر شما چکارکنم تا حالا هم شربت های متنوعی خورده زینک پلاس مولتی ویتامین کیندر
- شربت پلاروکا برای فاویسم ضرر دارد یا نه
- تب
سلام وقت بخیر دختر من 5 ماه و نیمشه. اولش که به دنیا اومد صورتی رنگ و قرمز بود. پشت دستش خیلییییی سفید بود. من خودم گندمی هستم شوهرم هم خیلی سفیده. الان نسبت به قبلش روشن تر شده اما هنوز هم گاهی تیره میشه و گاهی روشن. ولی دستاش تا حلق آستینش سفیده صورتش هم نسبتا روشنه اما بقیه بدنش تیره تره. نمی دونم چه رنگی میشه آخرش یا همین رنگ پوستش ثابت می مونه، پوستش به قدری نازکه که مویرگ های زیرپوستش معلومه اما سوالم اینه که چرا رنگ پوست دخترم چند رنگه؟؟؟؟ دلیلش چیه چرا یکدست نیست حالا سفید میشه یا سبزه؟ دلیل چندرنگی بودنش چیه؟ دستاش تا حق آستین سفیده صورتش نسبتا سفیده شکمش گندمی - سبزه پاهاش و کمرش سبزه چرا؟؟؟؟؟ هرگز هم جلوی آفتاب نبوده که بگم در اثر عوامل محیطی اینطوری شده
- تعداد دفعات زیاد مدفوع
سلام آقای دکتر.پسر ۳ساله من دو هفته است روزی ۴بار دفع مدفوع داره.وزنش ۱۴ونیم هست قبلا روز ی یکبار بود.الان کم اشتهایی هم شده.لطفا راهنمایی بفرمایید
- لرز
باسلام خدمت اقای دکتر. پسرم ۶سال و ۹ ماهش هست. لوزه سوم دارد . از وقتی مدرسه شروع شده سه بار مریض شده .۱۰ ام همین ماه تب و سرفه داشت دکتر رفتیم با سرم و داروی آزیترمایسین خوب شد. از دوباره آخر همین ماه باز اسهال و شکم درد و سرفه و تب داشت.قبل خوابیدن تب نداشت بعد یه ربع خوابیدن توی خواب دیدم بد نفس میکشه اومدم تب سنج بزارم زیر بغلش شروع به لرزیدن کرد وصداش کردم بلند نشد لحاف گذاشتم خوب شد و تبش ۳۷ونیم بود هربار دست میزدم بهش شروع به لرزیدن میکرد و به زور از خواب بیدارش کردم و قبل خواب میگفت که سردشه. چنددفعه پیش هم موقع تب و مریضی توی خواب بدنش اینجوری میلرزید و بعد چند ثانیه خوب میشد. آقای دکتر نگرانم این نشانه تشنجه یا نه؟

