Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- خس خس سینه
سلام دکترجان خداقوت پسرم ۲۳ماه داره الان چند روزی هست گاهی سرفه میکنه سینش صدا میده ولی در تنفس مشکل ندارد تب نمیکنه گرفتگی بینی هم نداره بهش نئوتادین دادم خوب نشد چیکار کنم؟به نظرتون نیاز به چرک خشک کن دارد ؟
- اسهال
سلام کودکم 17 ماهشه که 7 روزه اسهال خیلیرشدید دادره مانند تب سرد رنک وداخل اسهلسم خیلی که خط خطای سفید دیده میشه باید چه کار کنم به دکتر گفتم گفت اگر ادرار نکنه باید بستری شه اما ادرار کرد پودر کردی لاکتم براش نوشت اما جواب نمیده
- دوز مصرفی ازیترو۲۰۰
دوز مصرفی ازیترو ۲۰۰برای کودک بیست کیلو
- آزمایش
سلام دکتر عزیز.توجواب آزمایش پسرسه سال و سه ماهم T4 11.1 بود TSH 1.96 بود و Ferritin 33 طبیعیه؟واینکه ممنونم و خدای هستی بابت سایتتون بهتون برکت بده
- معرفی شربت براکودکان
سلام خسته نباشید.. یه دختر ۲سال ونیم دارم که دندون هاش پوسیدگی پیدا کرده.. میخاستم یه مولتی ویتامین خیلی خوب ک بیشتر حاوی کلسیم و ویتامین دی باشه و برای سلامت دندون هاش موثر باشه معرفی کنید ممنون و مچکر
- دورو. پسر بچه ۶ ماه سرما خوردگی دارد .دماغشان کیپ شد .آیا می شود از شربت پدی کلد بهش بدهم ۲ سی سی .؟ از راهنمای متشکرم .
- کهیر کودک
سلام دکتر خسته نباشید پسر من دفعه اول که کهیر زد چرک خشک کن خورده بود ایندفعه من خودم چرک خشک کن خوردم و بچه کهیر زده چهار روزه از بین نمیره چند روز طول میشه از بین بره
- سرماخوردگی کودکان
دختر من 8 ساله است 42 کیلودارد سرماخوردهو شدیدا سرفه میکند آیا آمپول بتامتازون برایش مناسب است؟
- مسموميت
اقاي دكتر يعني الان ميتونم بهش شير بدم؟
- سلام آقای دکتر پسرم ۶ ماهشه سرماخورده از امروز چه دارویی میشه مصرف کنه خسته نباشید
- دارو
سلام دکترمیدونم شمادکتراطفالیدفقط یه راهنمایی چون الان شرایط دکتررفتنوندارین اجرتون باخدامادرمن۶۱سالشه قندوچربی دارن وکبدش چربه وحدوددوماهه سردردشدیدداره وبامراجعه به متخصص مغز واعصاب وگرفتن ام آرآی گفتن یه چیزکوچیک توسرته وباخوردن این داروهاخوب میشه کپسول پرگابالین ۷۵هرشب یک عددقرص تیزانوور۴هرشب یک چهارم وقرص منیزیم ۲۵۰بعدازظهریک عددورلفت ۵۰ هفته اول نصف وبلدش یکی سالم مصرف میکنه ولی خیلی گیج ومنگ میشه همش میخوادبیافته کسیم پیشش نیست تنهاس توروخداراهنماییمون کنیدچکارکنیم آیااین داروهاضررندارن وبه مصرفش ادامه بده ممنونم کمک کنید
- غلت نزدون نشستن
سلاممن یک دختر دارم هشت ماهش غلت نمیزنه دست واسه دهنش میبره چیزی به دستش میده مگیره ولی من چیزی واسش می گیرم دست نمیاره واسش ازمایش ام ارای نوار مغزگرفتیم میگه مشکل نداره
- مقدار مصرف
کودک من زیاد سرفه میکنه هر ۸ ساعت یک ق غذا سر خالی خوبه
- اااسهال
سلام اقای دکتردخترم ۲سال نیم داره ۱۲کیلوهستش چندروز پیش خدمت شمابودیم میخواستم بدونم واسه اسهالش چه شربتی بدم .ممنون
- آلرژی
سلام بعد از مصرف شیرخشک ای آر،از کجا بفهمم کودکم بهش آلرژی داره یا نه.تجویز دکتر امتحان کردنه.سپاس
- مولتی
سلام پسرم دوسال وسه ماهشه.پارسال ی آزمایش دادم براش مقداری کم آهن و ویتامین د کم داشت.که آزمون موقع شربت آهن ومولتی ویتامین وکلسیم میدم بهش..تاکی بایدادامه بدم...چون غذاهایی ک میخوره خیلی ویتامین یا آهن و..نداره
- سلام آقای دکترپسرم سرماخورده چندروز دیگه 7سالش تموم میشه آیاباسرماخوردگی واکسن بزنم مشکلی نداره؟
- شربت
سلام آقای دکتر وقت بخیر لطفاً شربت ویتامین کامل و مناسب برای پسر 4 ساله معرفی بفرمایید البته ویتان دوسری پشت هم خریدم براش قبلش هم فروگلوبین،سندروس زینک ،ایمونس،کیندر طبق دستور شما بهش دادم ، میشه دوباره اینها رو تکرار کنم یا شربت دیگه ای تجویز میفرمایید مقدارشم بفرمایید ممنونم .
- ترشح چشم
سلام خسته نباشید .دخترم ۷سالشه چندروزی هست صبح ها هردوچشمش ترشح زیادی داره به حدی که بسته میشه میخواستم بدونم چه قطره ای مناسب هست استفاده کنم ممنون ازشما
- بیش فعالی
دخترم 4 سالشه قرص رسپریدون مصرف میکنه الان مدتیه که دیگه قرص تاثیر نمیکنه خیلی اذیت میکنه چکار کنم

