Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تربیت لاکسی ژل
سلام آقای دکتر نوزادم دوماهه است پیوست داشت بردیم دکتر شریعتی لاکسی ژل داده بود ماهم استفاده میکردیم خوب بود تا اینکه اینترنت سرچ کردم این شربیت برا زیر دوسال تجویز نمیشه ممنونم میشم راهنمایی کنین که ادامه بدیم یا قطع کنیم باتشکر
- سلام من به شدت معده ام درد میکنه پسرم ده ماهشه موردی نداره
- ابریزش بینی سبز
سلام دخترم ۸ماهشه بعد دوروز ابریزش بینینیش سبز شده و بعد اون تب هم شروع شده،قبلا ابریزشش شفاف بود و تب نداشت. سرفه هم داره لطفا راهنمایی کنید
- قطره سیپروفلوکساسین چشمی
سلام خسته نباشید.اقای دکتر پسرم یکسالش هست و چشمش عفونت کرده آیا استفاده از قطره سیپروفلوکساسین چشمی برای کودک یکساله مجازه؟
- قرص سفکسیم، وابله مرغان
سلام آقای دکتر پسرم همزمان آبله مرغان وعفونت گلو گرفته خوردن سفکسیم200خطر ناک نیست با توجه با شرایط آبله مرغان
- چند سی سی سفکسیم ۱۰۰ بدم به کودک شش ساله
چند سی سی سفکسیم ۱۰۰ بدم به کودک شش ساله ؟
- سوال
بچم غذاخوب میخوره ولی لاغره
- فروفورت
سلام آقای دکتر میشه بفرمایید قطره سیدرال بهتره یا فروفورت؟؟ ب من میگن سیدرال آهن کمتری داره. از طرفی بچم به گندم و جو حساسیت داره اسهال میشه ، فروفورت رو میشه بهش داد؟سیدرال گاهی پیدا نمیشه
- بی اشتهایی
سلام اقای دکتر پسرم دو سال و دوماهست، هفته پیش یکبار استفراغ زد وفرداش اسهال داشت، دیگ خوب شد و علایمی نداشت اما یک هفتع لب ب غذا نمیزنه، با هزار بدبختی بهش در روز یک تیکه موز میدیم از، صبح هیچی نمیخوره فقط اب میخوره، چیکار کنم؟
- طریق مصرف دارو برای کودک یک ساله
با سلاممصرف داروی آموکسیسیلین ۱۲۵ برای کودک یک ساله با وزن ۹ کیلو به چه شکل است
- رشد قدی کودکان
سلام شربت نئو زینک با سانستول آهن دار میشه با هم استفاده کرد؟و اینکه اگه کسی تیرویئد کم کار داشته باشه میشه نئو زینک بخوره؟
- شربت سیفکسیم برای گوش دردخوبه
آیا شربت سیفکسیم برای گوش دردشدیدکودک مناسب هست
- مولتی ویتامین
سلام آقای دکتر همون شربتی که بهم گفتید(اسما ویت ) این شربته مال چی هست تا چند وقت بهش بدم؟ برای چی خوبه؟
- عفونت چشم در اثر سرما خوردگی
سلام دخترم ۷ سالشه یک هفته هست سرما عفونی خورده و گلوش عفونت کرده الا هم زده به چشماش قرمز شده و عفونت میاد از چشمش چه قطره ای استفاده کنم ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
- دانه های پوستی
سلام دخترم 21 ماهه است که از صبح دانه های قرمز زیر پوستی ابتدا از صورت شروع شد و حالا در کل بدنش نمایان شده سپاس از راهنمایی تان
- بیماری گوارشی
دکتر برای کودک من فارکسیم ۱۰۰ تجویز کرده ولی میزانش رو نگفته پسرم ۱۷ کیلو وزن دارد و بیرون روی کم ولی دل درد به همراه تب ۳۸ درجه داشتن
- خشکی پوست
سلام آقای دکتر. خسته نباشین دخترم 5 سالشه. مدتیه پوست کنار لبش و زیر چشمش حالت پوست پوست شده. ممنون میشم راهنماییم کنین که چه پماد یا دارویی استفاده کنم براش تا خوب بشه. با تشکر
- یک فرزندم دو سال و ده کیلو وزن دارد و یکی شش سال و 15کیلو وزن دارد مقدار شربت سفکسیم چقدر بهشون بدم دو روزه تب دارند و با استامینوفن کمتر میشه اما ایشون قطع نمیشه ممنونم
- حرف نزدن کودک دو ساله
با سلام پسر ۲۳ ماهه، تنها در حدود ۴ کلمه حرف میزند، بقیه موارد تولید اوا میکند، در حدود ۱۶ ماهگی راه افتاد، دستورات را کامل اجرا نمیکند، شنوایی خوب است، اگاهی به اطراف دارد، لطفا راهنمایی بفرمایید
- مشکل کبدی
آقای دکترمیشه لطف کنید بگید برای اینکه کودکی در شروع سیروز کبدی باشه آیا فقط بالا بودن اندک آلکالین فسفاتاز دلیل اون هست یا باید سایر آنزیمهای کبدی هم بالا بره مقدارش؟ alt و ast هم باید بالا بره بالطبع؟

