Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- پاسخ
سلام خسته نباشید اقای دکتر من پسرم ۵ سال نیمش هست از موقعی که به دنیا امد ریفلاکس معده داره تا الان باید چیکار کنم خوب بشه الرژی هم داره برای الرژی چیکارکنم
- کرونا
وقت بخیر اقای دکتر پسر من دو سال و نیمشه با وزن ۱۳ کیلو و فاویسمی هستش خیلی رود به زود مریض میشه ماهی دو الی سه بار شربت مولتی ویتامین سانستول و زینک میدم لطفا شربت دیگه ای برای تقویت سیستم ایمنی بدنش بهم معرفی میکنید و اینکه چقدر بدم؟
- عرق کردن زیاد پسر چهار ساله
سلام
پسر ۴ ساله دارم که خیلی عرق میکنه، چه کار کنم؟
- سرفه
سلام پسرم سرفه های خشک میکنه بیشتر در مواقع دویدن یا خواب سرفه سراغش میاد سنش ۲سال و ۸ ماهه هست چه داریی بدم بهتره ؟شربت ستادین دی سی ۲۰۰ (۴)سی سی بهش دادم وزنش ۱۳ کیلو هست .( تب نداره فقط سرفه هستش)
- تب و سرماخوردگی
سلام دخترم الان 2سال و دوماهشه الان دو روزه تبش 37.5هستش صداش گرفته .سرفه ها خلط داره اما بیرون نمیتونه بده بینیشم گیب شده چی باید بهش بدم
- مولتي ويتامين ها
سلام خسته نباشيد در صورت امكان در مورد مصرف همزمان ايميونس، استئوكر و كيد كر راهنمايي بفرماييد مبشه هر سه تاشو به كودك بديم يا مصرف يكيش كافيه يا دوتاش؟
- مکمل ویتامین
سلام آقای دکتر پسرم 2سال و 4 ماهشه فقط آدزیر بهش میدم مکمل ویتامین دی یا ویتامین دیگه ای چی باید بهش بدم؟
- آزمایش دادن
سلام وقت بخیر دیشب پرسیوه بودم بچم بیمارشماست و تند تند ادرار میکنه شمافرمودین آزمایش کامل و کشت ادرار بده میخوام بدونم باید پزشک بنویسه؟
- بیقراری و بی خوابی
سلام.ممنون از زحماتتون.برادرزاده ای دارم دو ساله.بسیار شیطون و بازیگوش است.البته والدینش به این کودک ویتامینهای مختلف میدن که نمیدونم آیا نیاز هست یا نه.در سن یک سالگی دکتر این کودک شربت استقودوس برای کودک تجویز کرد که کمی انرژی کودک کم میشود و خوابش تنظیم شده بود.الانم والدین شروع کردن دوباره این شربت رو به کودک میدن.خواستم بپرسم اشکالی نداره که این شربت رو به کودک میدن.ممنون میشم اگر پاسخ منو بفرمایید
- سرما خوردگی
سلام آقای دکتر دخترم شربت کتوتیفن براش تجویز شده اما طعمشو دوست نداره شربت سرما خوردگی داره با طعم تمشک میتونم با اون یکم قاطی کنم بهش بدم
- سلام پسر من ۵ سالش سفکسیم ۱۰۰ چه مقدار بهش بدم وزن ۱۸ کیلو
- سلام .دخترم۷,ماهشه خیلی چشماشو بهم میماله و صبحها چشماش باورم کلابسته میشه البته دو روزه اینطوری شده میشه از قطره باکتری ماید استفاده کنم براش
- خلطی
با سلام دختر 5سالم که نزدیک 4ماهه سرفه خلط دار داشت ولی مداوم نبود رو امروز بردم دکتر متخصص ایشون گفتن سابقه بیماری سل تو خانواده دارین منم گفتم اصلا نداریم بعد دو تا شربت لوپراکس 100 و klasid250تجویز کردن میشه کمکم کنین که دخترم خوب میشه آیا ممکنه بیماری سل گرفته باشه خطرناکه؟
- مقدار مصرف سفیکسیم
مقدار مصرف سفیکسیم ۱۰۰ برای کودک ۶ ساله با وزن ۱۸ کیلو چقدر می باشد؟
- زردی پای کودک
دختری ۶ ساله دارم نزدیک یک ماه همش سرما خورده است دکتر بردم نیگه ویروس خیلی سرفه می کنه تا دیشب دیدم پاهاش بیش از حد زرد شده دلیلش چیه ؟
- دارو
با عرض سلام و خسته نباشید آقای دکتر. دخترم سه سالشه.دو روزیه سرماخورده و فقط حالتش جوریه ک موقع حرف زدن صداش تودماغیه.من شربت سرماخوردگی داشتم و بهش دادم.سوالم اینه که این عفونته و بخاطر این حالتش بهش آنتی بیوتیک بدم؟!! واقعا ممنون بخاطر زحماتتون.
- قطره آهن
سلام آقای دکتر . پسری دارم هشت ماهه که از خوردن قطره ی آهن سر باز می زند و اگر هم بخورد بالا می آورد . نظر شما چیست ؟ با توجه به طعم بد قطره آهن فربولین و مکمل غذایی آمی ویتال ( ویتامین آ د ) لطفا قطره آهن و ویتامین جایگزین معرفی کنید. سپاس .
- ادامه سوال قبلی
سلام دکتر وقتتون بخیر ببخشید گفتید به لنف پشت گوش دست نزنید تو رو خدا راهنمایی کنید از استرس اذیت میشم اندازه نخود کوچیکه پشت گوش راستش نمیدونم از کی هستش خطر نداره؟دکتر معاینه کرد گفت چیزی نیست اما من خیلی استرس دارم احتیاجی به سونوگرافی یا آزمایش نیست؟اگه برطرف نشه چی؟خطر نداره؟خدا خیرت بده دکتر راهنماییم کنید ممنون
- سرماخوردگی و سرفه
سلام پسرم دوسال و یکماهشه سرفه داره چه دارویی براش استفاده کنم؟
- تپش قلب وتنگی نفس
سلام پسرم 13سالشه تو فوتبال خورده زمین دندش کوبیده شده عکس انداختم نه شکسته بود نه چیزی الان تپش قلب گرفته میتپنم قرق پرانپل بهش بدم برای تپش قلبش

