Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- قطره اهن
سلام اقای دکتر شما نگفتین چه قطره اهنیوباید ۱۵ قطره بدم به دخترم بی زحمت اسمشم بگین.دخترم ۳ماهو ۱۰روزباوزن ۵و۴۰۰ ممنون
- همانژیوم
سلام دخترچهارماهه دارم که رویه پیشونیش لکه همانژیوم داره اولش مثل سایه کم رنگ بودولی الان برجسته شده آیااین لکه خودبه خودمیره یانه
- شیر مادر
سلام آقای دکتر. مادر شیردهی که نوزادش آلرژی داره یه ماده آلرژن مصرف کرده. (تخم مرغ). چند روز بعد از مصرف ماده آلرژن میتونه به بچه شیر بده؟ طی این مدت شیر رو بدوشه و دور بریزه؟
- سرماخوردگی کودک ۱۰ ماهه
سلام خسته نباشید پسر ده ماهه ای دارم که حدود ۱ هفته ست آبریزش بینی داره بهش سیفکسیم ۱۰۰ با سیتریزین و کوریزان میدم بهش اما هیچ تغییری نکرده چی بهش بدم که آبریزشش قطع بشه یه خورده هم خس خس سینه داره ممنون میشم پاسخ بدین
- الرژی به پروتئین گاوی
سلام اقای دکتر دختر من ۶ ماهشه به پروتئین گاوی حساسیت داره و حدود ۲ ماهه که شربت کتوف روزی دوبار ۱ سی سی استفاده میکنم خودمم رژیم کامل دارم و لبنیات و اجیل و مواد الرژن نمیخورم بازم دختر من خواب خوبی تداره و اگزمای صورتش خوب نشده چیکار باید بکنم لطفا راهنماییم کنین ممنونم
- تب
سلام اقای دکتر دخترم ۷ ماهشه تب کرده الان فهمیدم شربت پروفن نیم ساعته بهش دادم تبش ۳۹ هست.شیاف هم گذاشتم همچنان ۳۹ هست چکار کنم؟؟؟
- شیر شبانه
سلام نوزاد ۸ماهه ای دارم که شب چند بار از خواب بیدار میشه و شیر میخوره قبل خواب هم غذای کمکی بهش میدم ولی فایده نداره چطور میشه شیر شبش رو قطع کنم اگه قطع نکنم مشکلی داره
- رفلاکس معده
- یبوست نوزاد 2ماه
پسرم دوماهش هست هفته ای یک بار دفع داره اونم با تنقیه کردنش باید چیکار کنم شیر خشککمکی هم بهش میدم
- افزایش گلبول سفید
با سلام و عرض ادب
اقای دکتر پسر من 6 ماهش هست و ازمایش خون داشتیم و تعداد گلبول سفید 17000 بود . ایا این موضوع میتونه به واکنس شش ماهگی ارتباط داشته باشه و یا بحث ایمنی بدن برای دندان شیری؟ ( پسرم داره دندون درمیاره.
اگر لطف کنین جواب بدین ممنون میشم. پسرم هیچ علامتی از سرماخوردگی نداره و همکار شما دلیل افزایش گلبول سفید رو نتونستن تحلیل کنن و گفتن که تکرار بشه - بیقراری نوزاد سه ماهه
نوزاد سه ماهه من با آنکه خواب خوب و آرامی دارد اما در مواقع بیداری بشدت بی قراری و گریه می کند. نمی دانم گریه ناشی از بیماری است یا طبیعت نوزاد من به این صورت است
- کودک
سلام خوب هستید خسته نباشید خدا قوت میخواستم بگم نوزاد من سرفه های خلط دار دارد جی کار کنم
- سلاموقتبهخیربچهششماههدارمابتداسرفههایخشکداشتبعدبراشآموکسلیناوردمروزیسهبارهربارسهتاقطرچکانپربهشمیدمولیهنوزشسرفهمیکنهیههفتههمگزشت
- اسهال
سلام اقای دکتر وقت بخیر پسرم۴ماهش اسهال استفراغ گرفته بود نزدیک۵روز بیمارستان۱۷شهریور بستری شد الان دوهفته گزشته ولی همچنان مدفوش شله چیکارباید کنم
- دفع نوزاد
سلام و درود ببخشید نوزاد من الان ۵۱ روزش هست که این چند روز دفع یک روز درمیان داشته و به صورت چسبناک و زرد رنگ هست مثل دفع های قبل زرد دون دون نیست و نفخ زیاد داره دکتر نرس هارویز گریپ میکسچر داده میخوره خوبه ولی بعد دوباره نفخ زیاد داره و خیلی بی قراری میکنه که گاهی اوقات زور میزنه قرمز میشه لطفا راهنمایی کنید سپاس از شما
- علت زور زدن و باد معده نوزاد و مدفوع نکردن چند روزه نوزاد
- عقب افتادن واکسن چهار ماهگی
با سلام پسرم تب داشت و احتمالا کرونا . بهداشت واکسنش نزد گفتند دو هفته صبر کنید .اشکالی نداره ؟
- شیرخشک
سلام کودک دو ونیم ماهه دارم به خاطر شیشه شیر که مشکل داشت چند بار ۳۰ سی سی اب را دو پیمانه شیر خشک بهش دادم میخواستم ببینم مشکلی برای دخترم پیش میاد ؟
- فرني
باسلام دخترم تازه وارد ٥ماهگي شده وزن تولد٤٢٠٠ وزن الان ٨٧٠٠ يك هفته ميشه فرني برنج درست ميكنم ميخوره چه چيزي ميتونم قاطي فرني كنم كه بخوره و خوشمزه بشه دخترم هم رفلاكس داره هم الرژي فرني خرما ميتونم درست كنم بخوره؟آرد برنج رو با خرما آسياب كنم؟
- سلام نوزادیک ماه و نیمه دارم از بیست روزگی شیروان دادم رنگ مدفوعش سبز تیره یاشایدم سیاه بادانه های زردرنگ هست شیرخوب میخورد وزن گیری خوبی هم داردشیرش عوض کردم گیگوزمیدم هنوز مدفوعش تیره هست آیا مشکلی دارد

