Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- گلودرد
آخه بهش ميدم زودي خوب ميشه الانم تعطيلات هم هستش نميتونم دكتر ببرم گلوش خلط داره شديد
- قرمزی چشم
سلام پسرم ۳/۵ساله است امروز چشمش قرمزشده وقی میکنه آیا قطره باکتی ماید استفاده کنم ضررنداره؟؟؟؟طریقه مصرف به چه صورت؟؟؟؟؟
- گلودرد در بچه ۸ساله با سابقه آسم
- یبوست
سلام اقای دکتر دکترم 1 ونیم سالشه خیلی غذاهای مختلف دوس نداره واکثرا برنج میخوره الان چند وقته یبوست گرفته چه دارویی واسه رفع یبوست بهش بدم؟ باتشکر
- سیتریزین
سلام اقای دکتر برای بچه ی ۳ سال و سه ماه و وزن ۱۴ کیلو شربت سیتریزین چند سی سی باید بدم ؟؟ ممنونم
- الرژی
سلام اقای دکتر دخترم ۱۹ ماهشه شبا اصلا نمیخابه همش گریه میکنه روی صورت و پشت گردنش هم جوش میزنه بعضی وقتا لبینات هم ک میخوره مدفوعش مخاطی و اسهال میشه میخاستم ببینم ایا الرژی داره چ داروی برای الرژی خوبه ممنون
- کودک
سلام دکتر پسرم یک ماه زودونارس دنیااومد الان یک سال و ده روزه در نشستن وبازی مشکلی ندارد بای بای میکنه توپ بازی و...ازمبل ووسایل دست میگیره بلند میشه وقتی بایک دست میمونه وگام برمیداره از پله بالا میره چهار دست و پا میره البته تایازده ماهگی سینه خیز میرفت اما الان من نگران راه رفتن مستقلش هستم چون تادستش از مبل ول میکنه میفته وقتی اسباب بازی بیفته خم میشه برمیداره وراحتدر حالت ایستاده میشینه توروخدانگرانم -یا مشکلی داره
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر سینه دختر یک سال و چهار ماهم خس خس میکنه و دماغی کیپ شده باید جیکار کنم؟؟؟
- اطفال
سلام آقای دکتر واکسن 6ماهه زدم بچم تبش38/4هستتش خوبه یاببرم دکتر دست پاش داغه
- مدفوع کرم رنگ
بادعرض سلام و احترام،پسرم دویال و نیمه و ۱۲ کیلو است، گوش و گلوش چرکی هست، کلاریترومایسین دوروز بهش دادم که مدفوعش کرم رنگشده، مصرف دارو را قطع کنم؟ بجاش سفکسبم میتونم بدم؟ چند سی سی؟ تشکر
- دوز آزیترومایسین
سلام پسر ۴ ساله ۳۳ کیلو گرم وزن دوز آزیترومایسین روز اول و سپس روزهای بعد چقدر هست ؟ ممنون
- تب
سلام اقای دکتر دخترم ۴سال و یک ماهشه از جمعه شب ساعت ۳شب تب کرده و شنبه بردمش دکتر هنوز وقتی دارو زمانش میگذره تب میکنه چیکار باید بکنم امروز سومین روز مصرف آزیترو مایسین هم هست
- س لااااام
سلام دکتر دختر۲سال و۸ماهم چهارشنبه صبح تا پنجشنبه عصر تب داشت و علائم سزماخوردگی برطرف شد شکر خدا ازهمونروز پلارژین و آزیترو ۱۰۰میدم که روز اول ۳سیسی روزهای بعدش یک ونیم دادم که کمه باید روز اول ۶سیسی میدادم وزنش ۱۲ و۳۰۰ هست بعد۳سیسی توخونه داشتم از قبل...الان هیچ علائمی نداره فقط سرفه خشک میکنه گاهی کم گاهی زیاد چی بدم بهش؟؟؟؟؟ واینکه مثل قبل زیاد پرانرژی نیست اشتهاش کم شده کمتر بازی میکنه غرغرش بیشتره طبیعیه؟برااشتهاش چیزی بدم؟؟؟
- گرفتگی بینی
سلام.اقای دکتر.پسر 8 ساله ام .گرفتگی بینی داشت.لوزه ی سوم رو عمل کردیم.ولی همچنان گرفتگی بینی دارد.خیلی اذیت میشه.چیکارکنیم
- نتیجه آزمایش مدفوع
سلام دکتر من پسرم دوسال ونیم هستش آزمایش چکاب دادم آزمایش مدفوع وجود اندکی مخمر را نشان داده دلیل ودرمان چیست خیلی نگرانم
- سلام دخترم چهار سالشه 14کیلو وزن داره چه مقدار باید بهش فارکسیم 100بدم چند سی سی؟
- اسهال شدن کودک با شیر خشک
سلام پسر ۱۴ ماه های دارم که الان سه ماهه از شیر مادر گرفتم و بهش شیر خشک میدم؛ پسرم بعد هر بار شیر خوردن دفع داره به صورت اسهال و من سه بار شیرشو عوض کردم اول بهش اپتامیل دادم بعد نان و الان سیمیلاک ولی هر سه همینطور بود هر سه هم شیر معمولی بود الان باید چیکار کنم ؟؟ چه شیر خشکی بدم
- قدو. وزن
سلام خسته نباشید دخترم 8سالشه قدو وزمش کمه زیر 20کیلو قد 110اشتها نداره، خوبم نمیخوابه چیکار بابد بکنم خبلی استرس دارم بخاطرش لطفا راهنماییم کنید چ دارویی بدم تپل بشه
- سرما خودگی
سلام آقای دکتر خسته نباشید دخترم پیش شما پرونده داره از امروز بعضی وقتا آب ریزش داره بعضی وقتا بینیش میگیره کلافه میکنه چه داروی بهش بدمکه زود خوب بشه ۶ سالشه وزنش هم ۱۶ کیلو هستش واکسن آنفولانزا هم زده
- اسهال و استفراغ
سلام پسرم ۲روزه اسهال استفراغ گرفته که اسهالش خیلی زیاده واصلا اشتها به غذاخوردن نداره ۲روزه هیچی نمیخوره حتی آب.دکتر هم بردم ولز فایده نداره چیکار کنم راهنماییم کنید نگرانم.همش یه گوشه افتاده خوابه.

