Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- این شربت نیاز نداره با آبجوش قاطی شه
- شیر
سلام اقای دکتر پسرم یکسالشه چندبار درروز میتونه شیرخشک چندبار پاستوریزه بخوره؟
- سلام پسرم ۷ سالشه و۲۰ کیلو گلوش عفونت شده دکتر براش سفکسیم ۱۰۰ هر۱۲ ساعت ۵ سی سی نوشته بنظر شما مقدارش کم نیست؟؟ ایا جواب میده دوز۱۰۰ براش؟؟تب خیییلی شدیدی داره ک با پروفن و شیاف استا ۱۲۵ پایین نمیاد
سلام پسرم ۷ سالشه و۲۰ کیلو گلوش عفونته خیلی دکتر براش شربت سفکسیم ۱۰۰ نوشته هر ۱۲ ساعت ۵ سی سی مقدارش کم نیست؟؟ ایا جواب میده وچند روز طول میکشه تا تبش قطع بشه تب شدید ک الان با پروفن و شیاف استا ۱۲۵ هم پایین نمیاد
- شربت لیکو زینک
دخترم ۵ سالشه بخاطر قد کوتاهش به پزشک غدد مراجعه کردم . دکتر شربت لیکو زینک داده .ولی میگن بلوغ زودرس میاره .موندم چیکار کنم .
- گریه کودک یکساله
خسته نباشین ،پسر دو سالو هشت ماهم در شبانه روز ده ساعت خواب دارد ایا کافیست؟؟؟؟
- سرفه
سلام و وقت بخیر. پسرم ۴ سالشه با وزن ۱۴ کیلوگرم. چند روزه سرفه میکنه و الان هم سرفه و عطسه داره. تب نداره. چه شربتی میتونم بدم؟
- سلام نوزادم سه ماهشه سرماخورده بردم دکتر میگه گلوش قرمزه. ولی دارو اصلا بهش نداد فقط استامنیفون وقطره بینی. خیلی گریه میکنه چکار کنم. دارو چی بهش بدم
سلام دخترم 8روز دیگه وارد چهار ماه میشه سرما خورده بردم دکتر گفت گلوش قرمزه ولی دارو اصلا بهش نداد فقط استا منیفون و قطره بینی داده. اصلا اروم نمیگیره از بس گریه میکنه. چکارش کنم باز ببرم دکتر
- شیرخشک مناسب
نوزاد دوماهه که شیرمادر میخوره، گاهی شیرم خیلی کم میشه و نوزادم گرسنه می مونه. با توجه به اینکه نفخ و دلپبچه داره و مدفوع مخاطی و گاهی شیر بالا میاره، چه شیرخشکی براش مناسبه؟ ببلاک یک دادم یبوست شد و نفخ شدید
- تب
پسرم ۲۶ماهه تب داره ۳۸/۵ و یک بار استفراغ کرده شربت سفکسیم شروع کنم؟
- راه نرفتن
سلام خسته نباشيداقاي دکتر...دخترم 18ماهشه چهاردست پا می ره اگه دستشوبگيرم راه می ره ولی خودش فعلان نمیتونه میخواستم بدونم مشکلی داره ياخودش دیرتر راه می ره خیلی نگرانم 😭
- قطره بینی
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسرم دو سالشه از دیشب آبریزش بینی داره به نظرتون قطره کلدا ماریس خوب هست استفاده کنم چه الان چه کلا در طول زمستون؟
- سلام خسته نباشید ببخشید پسرم یک سالشه الان دوروزه فقط تب داره
- قرص جوشان برای کودک
سلام روزتون بخیر، ببخشید پسر من ۲ سال و ۳ ماهشه دکتر براش قرص جوشان ویتامینه (آهن و زینک ویتامین ب و...) تجویز کرده، روش نوشته در یک لیوان آب حل شود، ولی پسرم اون حجم آب که این طعم رو داره رو نمیخوره من در مقدار کمی آب حدود یک استکان حل میکنم و بهش میدم اشکال نداره آب کم میریزم؟
- قد کم دختر سه ساله
سلام خسته نباشید
من دختر 3 ساله دارم که قدش خیلی کم هست چه کار کنم؟
با تشکر
- فرو رفتن میخ
سلام آقای دکتر دخترم دوساله هست میخ رفته پاش چیکار کنم میشه راهنمایی کنید ممنون
- دختر ۵ سالم
سلام خسته نباشید دخترم ۵ سالش است و به دلیل تب بالا که ۴۰/۵ بود بردم بیمارستان و بعد از آزمایش دکتر گفت که گلبولهای سفید دخترم ۱۸۵۰۰ است و دخترم در بیمارستان بستری تست. چقدر میتونه خدانکرده خطرناک باشه؟ و آیا کاملا درمان میشه یا تا آخر عمرش خدانکرده مشکل خواهد داشت؟ تشکر
- بی اشتهایی وعدم وزن
سلام پسرم حدود ۸سال سن داره قدش ۱۲۱وزن۲۱است خیلی غذا بد میخوره حبوبات اصلا در غذا نمیخوره فعالیتش زیاده وخوابش نسبتا کم به هیچ عنوان ظهر نمیخوابه وزنش تغییر نمی کنه تو را خدا چه کار کنم ولی هوش بالایی داره خدا را شکر
- ذات الریه بزرگسال
با سلام و احترام پدر همسر من دچار بیماری ذات الریه شدن و مند یک دختر ۱۹ماهه دارم و ما هر روز میریم پیششون به نظر شما واگیر داره ؟
- ادار نکردن شب تا صبح بیشتر شب های کودک یکسال از 7ماهکی
سلام پسرم 1سال3ماهه است از 7ماهی پسرم شب تا صبح ادرار نداره خواستم ببینم این طببعی
- آسماویت
سلام وقت بخیر آقای دکتر ببخشید شربت آسماویت برای بچه قبل غدا باید بدیم یا بعد غدا؟

