Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- رشد کودک
با سلام و عرض ادب خدمت شما کودک من امروز که شش ماهش تموم شده قدش ۶۹
وزنش ۷۸۰۰
دور سرش ۴۳ هست وزن موقع تولد ۳۲۰۰
قد ۴۸
و دور سر ۳۳ آیا نرمال است؟ - اطفال
سلام طریقه مصرف شربت آزیترو مایسین۲۰۰ وزن بیست کیلو سن ۶ سال
- سلام بچم موقع گریه خمیازه میکشه
ببخشید بچم موقع گریه کردن خمیاز میکشه علتش چیه؟مشکل خاصی داره؟
- تزریق آمپول
پرستار اومد آمپول رو بزنه برای بچه اما کردش تو دست خودش بعد برای بچه تزریق کرد با همون سوزن
- جرم گوش کودک
دخترم 4 سالشه بردم شنوایی سنجی گفتن گوشش جرم داره ببریددکترمتخصصتا براش دربیارن سوالم اینکه آیا برای این سنه دخترم درآوردن جرم گوشش بد نیست ممنون
- پوست قارچی
سلام خسته نباشید صورت وپای پسرم قارچی شد ودکتر پوست بهش کلوتریمازل با کلو بتامتازن داد بعد از یه مدت کامل رفت اما الان باز دوباره امدن وزیاد تر شدن من همون پماد رو گرفتم ازاد و استفاده میکنم به نظر شما چیکار کنم چه پماد خوبه
- سلام آقای دکتر بچه حالت تعوه داره
شربت آزیترومایسین واسه استفراغ دل در خوبه اگه میشه راهنمای کنید چه دارو دیگه ای بدیم ممنون
- قطره آهن
سلام و عرض خسته نباشید فاصله بین دوشیردهی قبل و بعد هنگام مصرف قطره آهن آیروفیکس برای کودک یک سال و سه ماهه چه قدر باید باشد با تشکر
- سلام دخترم دوسالشه تب کرد بردم دکتر تب 39درجه داشت، براش سفتریاکسون زدن داخل سرم وشربت مترونید ازول وبروفن بعد ازخوردنش تبش قطع شد حالا بعد دوروز دوباره بدنش گرم شده ولی حالا آبریزش بینی داره وگلوش خشک شده، احساس میکنم گلوش عفونت داره چیکار کنم بنظر شما
سلام دخترم دوسالشه تب کرد بردم دکتر تب 39درجه داشت، براش سفتریاکسون زدن داخل سرم وشربت مترونید ازول وبروفن بعد ازخوردنش تبش قطع شد حالا بعد دوروز دوباره بدنش گرم شده ولی حالا آبریزش بینی داره وگلوش خشک شده، احساس میکنم گلوش عفونت داره چیکار کنم بنظر شما
- نحوه ی مصرف شربت آزیترو مایسین
- سویق
سلام آقای دکتر خسته نباشید میخوام برای افزایش قد پسرم سویق سنجد بدم باعرض معذرت باعث یبوست میشه ؟و بنظرتون تاثیری داره؟قد یکسالگی ۷۳
- سرفه ی کودک 8 ساله
دخترم آنفلانزا فصلی گرفته خیلی سرفه میکند ضد یرفه تجویز پزشک هم تاثیری ندارد چیکار کنم
- سفکسیم یا آزیترومایسین
سلام . پسر ۴ ساله ام آبریزش بینی داره که تقریبا زرد رنگ است . و سرفه هم گهگاهی میزند و دمای بدنش خیلی کم داغ است . آزیترومایسین استفاده کنم یا سفکسیم . با توجه به اینکه این روزها آنتی بیوتیک کمیاب هست میتوان همان سفکسیم رو استفاده کرد؟
- غذای کمکی برای نوزاد که الژی و رفلاکس دارد
- کیپ بینی.
سلام آقای دکتر پسرم ۳ سال هستش بینیش کیپ شده وابریزش زرد هست نه تب داره ونه چیز دیگه شب ها هم تو خواب خیلی اذیت هست طوریکه بیدار میشه چه داروی بهش بدم تا بهتر بشه ممنون از لطفتون
- گرفتن صدای دختر ۱۰ ماهه
سلام. دخترم ۱۰ ماهشه. صداش گرفته. بهش شیر موز دادم. با شیر گاو . نمیدونم به خاطر اینه یا نه. صداش گرفته. شربت زادیتین خوبه؟
- انگل کودک.
سلام اقای دکتر کودک یک سال وهشت ماه دارم که شب ها بی قراری میکنه پشت شو میخاروند وهمیشه میگه دلم درد میکنه ه چندماهی این جوری میشه وپشتش هم قرمز هستش خواب ارامی ندارد توی خواب پهلوهاش را می خوراند وبا گریه از خواب بیدار میشود قرص مبندازول مصرف.کرده ولی تغییر نکرده وکاملا بی اشتها شده وخیلی وزن از دست داده ورنگش هم زرد هست برای انگل چه دارویی تجویز میکنید ودوباره کی بهش بدم.تقریبا سه ماه پیش اینجوری بودالان باز شده ازمابشاتش همه شکرخدا سالمه بعضی وقتا بی قراری میکند شماروخداخسته شدم یه راه درمان قطعی جلوپام بزارین برای اشتهاش یه دارویی منو دق داده از بس هیچی نمیخوره وزنش ده کیلو است با وزن تولد 4300
- شربت
سلام دخترم سرفه های خشک میکنه شربت پلارژین رو هر ۶ ساعت میتونم بدم؟؟۵سالو ۵ماهشه
- ضربه
با سلام دکتر وقتتون بخیر من نوزادم وقتی یکی دوماهش بود موقع آروغ گرفتن دوسه بار پیشانیش خورد به استخوان ترقوه ام فقط یه کم گریه کرد مشکل دیگه ای نداشت فقط چهار پنج ماهگیش چنگ میزد پشت سرش و وسط سرش (نزدیک ملاجش )که دکتر گفت چنگ زدن مال رفلاکسه و البته رفلاکس شدید داشت از بدو تولد خیلی استفراغ میکرد، الان یک سالشه خدا رو شکر هیچ مشکلی نداره فقط ملاج قدامی هنوز سفت نشده نرمه یه کم استرس دارم به نظر شما ربطی به اون ضربه ها نداره؟
- دل درد کودک ۷ساله
سلام دکتر دخترم استفراغ داشت با دل درد شدید بردمش دکتر بستریش کرد بعد از۷روز بستری دلش همچنان هی درد میکنه سونو هم سه بار ازش گرفتن لنف نود آرتریت میزانتریک بود حالا هی دلش درد میکنه وهیچی نمیخوره چکار کنم دکتر ممنون میشم راهنمای کنید

