Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دخترم تب والتهاب گلو داره
با سلام دخترم 5 سالشه با وزن 15 و 600. میخواستم ببینم شربت سفکسیم و در روز چند سی سی بهش بدم و هر چن ساعت؟
- قطره فلوکورت برای کودک
دکتر برای کودک یک ساله یک ماه فلوکورت نوشته استفاده شه یا ن
- سرفه
سلام آقای دکتر پسرم یک سال ده ماهشه وزن. 16 پیش شما پرونده داره الان حدود سه هفته پیش تب و سرفه خلط دار داشت بردیمش دکتر و داروی سفکسیم پاراکید سیتروزین دادن الان 3 شیشه سفکسیم خورده ولی همچنان سرفه خلط دار داره دارو دیگه باید بدیم یا بیاریم مطب برای وزیت البته فاویسم داره
- ^^
درود آقای دکتر پسرم ۶ سالش هست از مراجعین شماست چند شب پیش تب داشت بردمش دکتر دارو داد خوب شد ولی الان بعد یه هفته یه کم خلط داره بینی اش کیپ شده چی شربتی بهش بدم وزنش ۲۰ کیلو هست ، سپاسگذارم .$
- جواب ازمايش
سلام و وقت بخير خدمت شما ببخشيد خواستم بپرسم در جواب ازمايش چكاپ پسرم كه ٦ ساله هست LDL/HDL cholesterol: 1.0 eGFR : 252 نشان داده شده مربوط به چه چيزي ميباشد.
- شیر
سلام اقای دگتر پسر16 ماهه دارم تا یک هفته پیش شیرخشک ببلاک 2 میخورد و مدفوعش هرروز بود و هیچ مشکلی نداشت الان یک هفتست متوجه شدم ببلاک 2 تا 12 ماهگیه و باید ببلاک 3 بخوره تو این یک هفته مدفوع یک روز درمیان میکنه و کمی هم بی حوصله شده شیر رو بخوره یا دوباره ببلاک 2 بدم؟
- کم خونی
سلام
پسرم چهار سال و دو ماه سن داره. قدش یک متره و لاغر اندامه. زیاد غذا نمیخوره. مدتیه موقع بیرون رفتن از خستگی و درد پا گلایه میکنه. بعلت اسهال آزمایش خون و مدفوع براش نوشتن که امروز جواب آزمایش خونش رو گرفتیم کمبود خون در اون مشاهد میشه. لطف می فرمایید راهنمایی بفرمایید - سلام پسرم ۴ماهشه یبوست داره
هفته ای یه بار به زور دارو مدفوشو میکنه درضمن ازروز تولدش اینطوریه هردکتری هم بردیم روز اول داروها اثرمیکنه بعدش فایده نداره به نظرتون چکارکنیم لطفا راهنمایی کنین
- قطره بینی
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسرم دو سالشه از دیشب آبریزش بینی داره به نظرتون قطره کلدا ماریس خوب هست استفاده کنم چه الان چه کلا در طول زمستون؟
- سلام پسرم ۹ ساله هست برای سوزش ادرار شربت سیفکسیم میخواستم بدم مقدارش رو لطف میکنین
- خلط گلو و جمع شدن اب در دهان
- تکرر ادرار
سلام خدمت شما پسرم ۳ونیمشه پریروز عصر هر دو دقه دستشویی میره هر بار چن قطره.تااینکه آخر شب هندوانه خورد دیگ دستشویی نرف روز بعدش کمتر شد دستشوییاش امروز چن بار رفته اولش ادرارش زیاده بعد دودقیقه دوباره میگه دستشویی دارم و خیلی کم میاد میخاسم ببینم مشکل از کم آبیه بدنشه یا عفونت گرفته
- واکسن خوراکی
سلام خسته نباشید من پسرم بعد از خوردن واکسن خوراکی فلج اطفال حدودا بعد ۲۰دقیقه در حین خوردن قطره استامینوفن غذاشو بالا اورد ..الان میخواستم بدونم احتیاجی ب تکرار دوباره واکسن خوراکی هستش؟
- غذا
سلام خسته نباشید آقای دکتر از چه سنی میشه کباب کوبیده به بچه داد ؟ به کودک ۱۵ماهه بدیم مشکلی هست ؟
- ذ
سلام ، آقای دکتر نیازه که هر روز یک پاف قطره بینی کلداماریس برای بچه ۵ ساله استفاده کنیم ضرر نداره ؟ گفتن برای جلوگیری از سرما خوردگی هست درسته ؟
- جواب سوال گرفتن کودک ازپوشک
جواب متن راه های گرفتن کودک از پوشک
- سوختگی کف پا
سلام کف پای پسردوساله با دستگاه لحیم کاری سوخت حدود شش روزه دیروز پوست تاول کنده شده بردم دکتر گفت عفونت کرده بردم بیمارستان دونوع پماد به کف پا زد با گاز استریل بست گفت اگه تا صبح عفونتش اومد بیرون پاشو با شامپو بچه بشور بیار بیمارستان من دو شستم کلی عفونت بیرون اومد دوباره بردم یه مطب دیگه بهش سفالکسین اسپری نیواشا داد وپمادزراوند داد گفت روزی سه بار با شامپو بشور بعد اینا رو بزن تورو خدا راهنمایی کنیین میترسم عفونتش زیاد تر بشه
- سرماخوردگی
سلام اقای دکتر.پسرم یک سال و نیم داره یه هفته اس سرما خورده ولی فقط خلط غلیظو چسبنده از بینی داره که هنوز خوب نشده نیاز به دارو داره؟ممن
- مشاوره
سلام وقت بخیر دخرم سه سال ونیم داره همش یک گوشه میشینه پاهاش بهم فشارمید قسمت ران یا به شکم میخوابه این کارانجام میده میشه لطفا راهنماییم کنیی
- غده زیر بغل کودک
سلام آقای دکتر
دختر سه ساله من زیر بغل سمت چپش یه حالت غده کوچیک داره. خیلی نگرانم. از چی ممکنه باشه؟

