Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شربت توفلین
برای کسی ک فاویسم داره آیا شربت توفیلین خوب است یا ن
- میزان مصرف دوز داروی شربت آزیترومایسین 200 برای کودک 7 سال با وزن24 کیلو
با سلام و عرض ادب برای کودک 7 سال و با وزن 24 کیلو و با عوارض گلودرد، کمی سرفه، گرفتگی بینی، بیحالی چقد داده شود؟ با تشکر و سپاس فراوان
- سلام ایا شیر خشک ببلاک برای دخترم که 1 سال و 4 ماه داره شماره 3 پیدا نمیشه مشکلی نداره ببلاک شماره 1 بدم
- افتادن
سلام. پسر ۲ و نیم ساله ام روی ماشینش که ارتفاع ۲۰ سانتی داره سرپاموند ماشین راه افتاد پسرم افتاد سرش روی سرامیک کف خونه پایین اومد بالای ابروش قرمز شد من فکر میکردم چیز مهمی نباشه موقع ظهر بود گریه کرد خوابید بعداز یک ساعت بیدار شد خواب الود بود از بقلم پایین نمیومد بردمش دشویی اومد بازم سرحال نشد همینجوری تو بقلم موند بعد نیم ساعت یک دفعه استفراغ کرد بعدش دیگه حالش خوب شد الان بعد از ۴ ساعت دیگه طوری نشد سرحاله.میخواستم بدونم یک بار استفراغ نشونه بدیه. با این اوضاع کرونا واجب بیمارستان ببریمش
- مقدار مصرف سفکسیم برای دخترم ۳۴ کیلو هست
مقدار مصرف سفکسیم برای کودک ۸ساله با ۳۴کیلو وزن
- دوره درمان سفیکسیم ۱۰۰
کودک ۷ ساله با ۲۰ کیلو وزن دارم گلو درد داشت دکتر سفیکسیم ۱۰۰ دوبار هربار ۴ سی سی داده ولی نگفت جند روز لطفا بفرمایید چند روز مصرف کنم
- باعرض سلام وخسته نباشید من ب دخترم ک ۱/۵ساله است با تجویز پزشک آنتی بیوتیک آزیترومایسین و سفکسیم دادم ک بلافاصله ب اسهال مبتلا شد حالا اگر بخواهم برای سرماخوردگی و… آنتی بیوتیک بدم چی بدم ک اسهال نشه باتشکر
عرض سلام و خسته نباشید دخترم 5 سالشه. سرما خورده بود، الان بهتره. ولی گلوش خلط داره و بعضی وقتها به خاطر خلط تو دماغی حرف میزنه. چه آنتی بیوتیکی براش بگیرم و چه مقدار در روز بهش بدم. ممنون میشم راهنماییم کنین. دستتون درد نکنه
- دوز مصرفی سفیکسیم ۱۰۰
با سلام و وقت بخیر دخترم ۲سال ونیم هست و ۱۲کیلو دو روزه سرما خورده چشماش چرک میده و آبریزش بینی داره،سرفه های خلط آور داره لطفا راهنمایی بفرمایید. با تشکر
- میزان نصرف دارو
سلام برای پسرم که ۴۶کیلو است دوز مصرف سفیکسیم ۱۰۰چقدر باید باشد
- اندازه دور سر نوزاد
با سلام نوزاددختر ۷ ماه و ۱۳ روزه ای دارم که وزن تولد ۳۶۰۰ قد ۵۱ ودور سر ۳۵ ،،وحالا وزن ۷۷۰۰ قد ۶۹ ودورسر۴۴.۵ هست سوال من این است دوروز پیش که به بهداشت برای کنترل ۷ ماهگی بردم گفتن دور سر نوزادم از ماه قبل تغییر نکرده این مسعله منو نگران کرده حرکات تکاملی بچه کامل هست ایا دور سر بچم کم هست؟؟
- تایم مطب
سلام فردا چه ساعتی مطب هستید
- نوشابه گازدار
سلام دخترم دوسال ونه ماهشه، عاشق نوشابه هست، بجای نوشابه من بهش ویتامین سی بوکا، ازاین قوطی های شیشه ایی خارجی میدم،آیاضررداره؟ قبلاالتهاب روده هم داشته، میتونه دلیلش این ویتامین سی باشه؟ تو سرماخوردگی فقط میگه ویتامین سی، ومن بهش میدم مرتب، اشکالی دارد درکل؟؟؟
- تب نوزاد
بچم دو ماهشه ی هفته بعد واکسن دو ماهگیش که ی شب برا واکسن تب کرد الان باز دوباره تب کرده
- قطره فلوکورت برای کودک
دکتر برای کودک یک ساله یک ماه فلوکورت نوشته استفاده شه یا ن
- آزمایش یکسالگی
سلام وقت شما بخیر پسرم الان چهارده ماه دارد حدود دوماه پیش آزمایش یکسالگی داد که موقع آزمایش تب ویروسی و سرماخوردگی داشت و دارو مصرف می کرد در آزمایش گلبول سفید پایین بوده علت چیست
- تب ادامه دار
سلام آقای دکتر دخترم ۵ سالشه و ۱۵ کیلو داره تقریبا ۱۵ روزه سرماخورده و نوسان تب داره مدام برمیگرده یک دوره آنتی بیوتیک آموکسی کلاو و یک دوره آزیترماسین ۲۰۰ مصرف کرده اما همچنان سرفه های خلط دار داره از اسپری های سالبتامول و فلوسالمکس هم استفاده کرده شما چه دستور میفرمایید
- سیتریزین
سلام اقای دکتر برای بچه ی ۳ سال و سه ماه و وزن ۱۴ کیلو شربت سیتریزین چند سی سی باید بدم ؟؟ ممنونم
- دخترم ۱۵ماهشه ازیترومایسین ۲۰۰ چن سی سی بدم
- ????
سلام آقای دکتر چندوقت پیش راجب نوزادم سوال کردم پرسیدم پشتش قوزداره میشه شمافرموديدبايدببرمش روماتولوژي.سوالم آینه تاچندماهگيش ياتاچندسالگيش فرصت داره پشتش درست بشه اياهمين حالابايدببرمش ياتاچندماه بشه دیگه نمیشه کارش کردممنونم
- تفسیر جواب ازمایش پسرم .خیلی نگرانم
پسرم ۶سالشه .بعلت تب شدید و عفونت براش ازمایش چکاپ دادم .بعضی ازمایشاش پایینه یا خیلی بالاس نشانه چیه.wbc 10.4 Rbc 3.61 Hb 10.1 Plt 453 ایا ممکنه بخاطر ویروس و تب باشه واینکه ۳ساعت قبل از ازمایش شربت استامینوفن دادم بهش بعلت تب

