Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- عفونت داخل دهان یا کیست
باسلام وخسته نباشید دختری دارم دوماه و هجده روزشه نزدیکهای یک ماه هست که داخل دهنش کیست در اورده و نمیتونه شیر بخوره اذیت میشه و شروع ب گریه کردن میکنه.پیشه متخصص بردیم میگه گوش سمت چپش عفونت داره. این هیچ تاثیر در شیر خوردنش نداره.پیش گوش و حلق و بینی هم بردیم گفته اگر خوب نشد باید عملش کنیم.شبا تا نیمه شب بیداره و روزها هم بیشتر وقتها گریه میکنه.ی راه حل مناسب بدید ممنون میشم
- ازمایش
با سلم خسته نباشید نوزاد ۴ماهی دارم که از دوماهگی مدفوعش سبز لجنی شده تا الان بعد چند بار بستری ازمایش دادیم در ازمایش igaنوزادم الان ۷دکتر گفته خیلی پایین واین از سسیتم ایمنی بچه هستش خواستم بودنم دقیعا این چه بیماری وایا درمان داره یا تا نه
- غلت نزدن
سلام دخترم ۵ماه ۱۵ روزشه که دراز کشیده نگاه میکنه تو بغل یا میشینه سرش رومیاره پایین نگاه نمیکنه وغلت هم نمیزنه
- پریدن شیر در گلو
سلام پسر سه و نیم ما موقع خوردن شیر خشک موجود در شیشه شیر چندین بار شیر در گلویش میپرد، علتش چیست؟
- کودک
سلام خدمت آقای دکتر پسرم در سن 36هفته اورژانسی بدلیل مسمومیت باردا ری دنیاامدو هشت روز بستری بودبخاطرریه نارس الان ده ماه وبیست روزه است میشینه وحالت چهادست وپامیمونه امادرنهایت سینه خیز میره واز پله بالا میره دست ازمبل میگیذه بلندمیسه وچندتا گام بر میداره اماخودش مستقل نمیتونه بمونه بچه باهوشیه توپ بازی میکنه دست میزنه میرقصه دد ببه میگه به اسمش واکنش میده واسم اعضای خانوادم میگم بهشون نگاه میکنه آیااینکه نمیتونه مستقل وایسه جای نگرانی داره
- پسرم دوماه یبوست داره .شکمش ۵روز کار نکرده .خیلی فشار به خودش میاره .از شیر خشک و شیر خودم میخورد .چیکار کنم ؟
با سلام خسته نباشید آقای دکتر پسرم همش حرص شیر خوردن داره انگار سیر نمیشه همش بی قراری یک ماه و بیست روزشه ۶۰تا۹۰,میل بهش شیر میدم میتونم بیشتر بدم؟
- سلام نوزاد40روزه ای دارم که 10روزه دوبار مدفوع داشته اونم با شیاف گذاشتن یبوست داره چکار کنم خوب شه
- فاویسم
سلام دکتر دخترم تحت نظر شماس فردا باید واکسن چهار ماهگیشو بزنه فاویسم داره قطره آستامینوفن و توی نت خودم نوشته براشون ضرر داره ولی من بهش دادم 2ماهگیش الان8100 بهش بازم استامیفون بدم؟
- علت چرک دادن چشم نوزاد
علت عفونت چیست
- زردی نوزاد
سلام زردی نوزاد ۸ روزم اول ۱۰ با دستگاه بعد ۱۰ با خون و امروز ۱۰.۳ با دستگاهه یکم عطسه و چرک هر دو چشم داره ایا فتوتراپی نیاز داره با تشکر
- هیراد
سلام آقای دکتر پسرم امروز هشت ماه وده روز دارد اووقتی بشینمش میشینه وبازی میکنه البته بعد مدتی میفته دستش از یقه لباسم میگیره وتقریبا به سختی بلند میشه کلماتی مثل دد ببه ماماروادا میکنه به شکم وبرعکس غلت میزنه وبه دور خودش میچرخه بااسباب بازی بازی میکنه وبه حالت ورزش شنا خیلی کم در حد جند ثانیه میمونه اما چهار دست وپانمیره وخودش هم نمیتونه بلند شه بشینه آیا دیر نشده البته یک ماه زود دنیا اومد ونه روز در بخش نوزادان بستری بودوباحال مساعدمرخص شد
- درباره رفلکس
سلام خسته نباشید ببخشید من نوزاد دارم که ۱۸میشه ۲ماه وقتی میخوابه انگار چیزی دهنشه که میجوه بعد توی دهنش اب جمع میشه شبا احساس خفگی بهش دست میده انگار نمیتونه اب دهنش رو قورت بده گاهی چند سرفه هم میکنه تو خواب ناله میکنه میشه دلیلش رو بگید
- تيرگي پشت پلك
علت كبودي پشت پلك نوزاد ٨ ماهه چيست؟ در ضمن وزن گيري نوزاد از ٦ ماهگي تا ٨ ماهگي فقط ٢٠٠ گرم بوده (از ٦٩٠٠ در ٦ ماهگي به ٧١٠٠ در ٨ ماهگي رسيده) آيا بايد شير خشك به نوزاد بدهم
- آب بینی غلیظ
سلام دکتر بسیار متشکرم که به سوالم جواب میدید ،پسرم 6ماهه هست تبش برطرف شده فقط چند ساعت یکبار مخاط بینیش کمی غلیظ تر شده چه دارویی بدم ،قبلا ۴روز سیتیریزن داده بودم،لطفا راهنمایی کنید متشکرم ،درپناه حق پیروز باشی
- سرما
سلام بچم گلوش چرک کرده ۹ ماهشه تقریبا ۱۱کیلو شربت آزیترومایسین روزی چند سی سی بدم
- شیر خشک
نوزاد سه ماهه دارم فا بیم داره شیر خشک نان ۱ پیدا نکردم میتونم شیر خشک ببلاک بدم
- سلام ببخشید دختر 23روزه دارم موقع مدفوع و ادرار زور زیاد میزنن همه میگن طبیعیه میشه راهنمایی بکنین
- ویتامین آد
ببخشید قطره ویتامین آد با اسانس مثلا طعم توت فرنگی باعث میشه بچه مدفوعش اسهالی و شل بشه درسته؟؟
- قطره آهن…
سلام آقای دکتر خسته نباشید میخواستم بگم من به پسرم قطره آهن رو با اب میدم یعنی اول قطره آهن رو میدم بعد اب میدم چون میگم یه چهار تا دندون داره سیاه نشه بنظرتون آب رو بدم بهش یا نه ؟
- گرفتن صدا
سلام آقای دکتر. پسرم چند روز دیگه هفت ماهش تموم میشه. امروز صبح بلند شدم دیدم صداش یکم گرفته. تب و اسهال و استفراغ یا مشکل دیگه ای نداره. یعنی سرما خورده؟ چیکار کنم؟

