Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- اسهال
سلام .خسته نباشید آقای دکتر .دخترم شش ماه و دوروزه هستم. الان 16 روز هست که اسهال داره دکتر براش شربت کوتریموکسازول نوشته خوب نشد .آیا نوزادی که دندان در بیاورد دارو رو اسهال شدید تاثیر ندارد .ممنمنم
- سرفه
با سلام دخترم ۳ ماهشه و دو روزه که سرفه میکنه روز اول سرفه های خشک ولی روز دوم خشک نبوده و ۳ یا تا سرفه پشت هم میکنه تب و آبریزش نداره چیکار کنم؟
- سرفه نوزاد
نوزاد دوماهه دلرم سرماخورده شیر خشک میخوره سرفه میکنه رنگ مدفوعش سبزه روزی یبارم شکمش کار میکنه وزنش کم شده دکتر گفت عفونت نداره خواهش میکنم راهنمایی کنید
- سرفه نوزاد ۲ماهم
سلام جناب دکتر من پسرم ۲ماهشه خیلی کم سرفه میکنه میدونم سرما خورده تو سن ۲۲ روزگیش یکبار بستریش کردم دکتر بعد ترخیص بهش آزیترومایسین واسپری بینی داد الانم سرفه میکنه دوباره ایا میتونم باز شروع به مصرف دارو کنم وضعیت مالیم خوب نیست که ببرمش دکتر ممنونم خداخیرتون بده حتما راهنماییم کنین
- یبوست
سلام خسته نباشید. نوزاد من دوماه یبوست داره .از شربت لاکتوز استفاده کردم ولی نتیجه نگرفتم. شیافت گیلیسرین هر نه روز استفاده کردم یک سوم ولی الان دیگه میترسم همش استفاده کنم .شربت بی بی کر استفاده کردم ولی نتیجه نداشت .از شیر کمکی شیر خودم تغذیه میکندبه نظر شما اقای دکتر چکار کنم ؟
- مصرف کیدی لاکت در نوزاد دو ماه
با سلام نوزاد من اسهال شده و مد فوعش ابکی است و سرما هم خورده. مشکوک شدید به امیکرون هستیم. آیا می توانم بهش کیدی لاکت بدم؟ مرسی
- شیر خشک
سلام خسته نباشید من یه مدت به بچم شیر خشک ببلاک میدم شکمش شل شده دکتر گفت شیرشو عوض کن به نظرتون بهترین شیر خشک کدومه و اینکه شکمشو شل نکنه
- تزریق آمپول دگزا به کودک 22ماهه
سلام آیا آمپول دگزا برای نوزاد هشت ماهه تزریق شده. عوارض دارد؟ عوارضش چیست؟
- اسهال دختر یک ساله
با سلام دختر یک ساله ما الان چند روز که شکم رویه گرفته شاید روزی هم شش بار.از نظر وزنی هم ضعیفه بخاطر نفخ معده که داره هرچیزیهم نمیتونیم بهش بدیم ممنون میشم اگه بخاطر شکم رویه اش راهنماییم کنید که چه چیزی واسه درمانش باید بخوره
- سلام اقای دکتردخترمن 6ماهشه شیرخشک اپتامیل پپتی میخوره شیرش تلخه ایامیشه نبات بندازم توشیرش ضرری نداره
- غذای کمکی
سلام دکتر خسته نباشید ببخشید میشه در غذای کودک شش ماه کمی نمک ریخت؟پسرم سوپ بدون نمک اصلا نمیخوره فقط فرنی میخوره هفته بعد میشه هفت ماه
- رفلاکس معده و بی اشتهایی
نوزاد ۴ماه و ۹ روزش هست که رفلاکس داره و خیلی بی اشتها هست .دکتر شربت پنتو پازولینی داد ک استفراغش کمتر شده ولی بازم اشتها کمه. شما چه داروی اشتها آور و تقویتی پیشنهاد میکنید
- شربت کالپول
سلام .دخترم ۶ماهشه برای تب بعدازواکسن میتونم شربت کالپول بهش بدم؟وزنش ۶و۸۰۰هست چقدربایدازین شربت بهش بدم؟وچندساعتی بهش بدم.
- دیدن خون در ادرار بعد از ختنه نوزاد طبیعیه
- قطره پاراکید
سلام. نوزادم واکسن ۲ ماهگی تزریق کرده. چند قطره پاراکید باید به اون بدم؟
- لکه خونی داخل واژن نوزاد
سلام
لکه خونی داخل واژن نوزاد شش روزه هست. چکار باید کرد؟
با تشکر
- ادرار نکردن نوزاد ۸ ماهه
سلام نوزاد پسرم از دیروز خیلی کم ادرار داره و از دیشب تا الان یعنی 10ساعته ادرار نداشته دلیلش چی میتونه باشه
- نخوردن شیرمادر وشیرخشک
باسلام وادب خسته نباشید من نوازادی ۴ ماهه دارم پسر هستش اما سه شنبه شیر من را نمی خورد وشیرخشک هم نمی خورو مبشه راهنمایی بفرمایبد چکار کنم تا شیر بخورد
- بالا بودن آنزیم کبد در نوزاد
با سلام کودک 2 ماهه دارم که طی آزمایش تست کبدی 90 دارد و طی این 2 ماه اصلا وزن نگرفته و به پروتئین گاوی هم حساسیت دارد آیا این بالا بودن آنزیم کبد طبیعی است یا نیاز به درمان فوری دارد آیا خطرناک است .
- شیر خشک
سلام اقایه دکتر من بچم ۴۰روزشه هفت ماهم به دنیا امده شیر خودمم کم شده بچم سیر نمیشه باید چه شیر خشکی براش بخرم

