Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- اختلال در راه رفتن کودک زیردوسال
سلام وخداقوت خدمت دکترعزیز .دختر هفده ماهه ام جدیدا تو راه رفتنش تغییر ایجاد شده خیلی کند شده راه رفتنش قبلا خیلی میدوید و پرتحرک بود الان انگار رو پاهاش نمیتونه بایسته و بزور قدم برمیداره و باسختی ،نتیجه چکاپ دوهفته پیشش ویتا مین دی سه هفته و نیم بود آیا بخاطر کمبود ویتامینه یا دورازجونش مشکل مغزی یا جدی تری دارد؟ممنون میشم من رو از نگرانی دربیارید خداخیرتون بده
- سرفه خلطی
با سلام پسرم سه سالشه و 15 کیلو وزنشه. از پنج روز پیش تب کرد و سرفه می کرد پیش دکتر بردم شربت پدی کلد و استامینوفن تجویز کردن گفتن چون ویروسیه نیازی به آنتی بیوتیک نیست. از دیشب سرفه هاش خلطی شده. می خواستم بدونم بازم نیازی به آنتی بیوتیک نیست؟ ممنونم
- اااسهال
سلام اقای دکتردخترم ۲سال نیم داره ۱۲کیلوهستش چندروز پیش خدمت شمابودیم میخواستم بدونم واسه اسهالش چه شربتی بدم .ممنون
- سلام پسرم ۴ماهشه یبوست داره
هفته ای یه بار به زور دارو مدفوشو میکنه درضمن ازروز تولدش اینطوریه هردکتری هم بردیم روز اول داروها اثرمیکنه بعدش فایده نداره به نظرتون چکارکنیم لطفا راهنمایی کنین
- دارو در زمان تب
سلام برای بچه ۳ ساله با وزن ۲۰ کیلو در موقع تب باید چقد شیاف استفاده کرد ؟
- سرفه خلطی
سلام وقت بخیر پسرم چهارسال و نیمه ۱۶ کیلو سرماخورده لود لوزه هم داره بعضی اوقات بعد از سرماخوردگی سرفه های خلطی داره من برم هگزین و هانی تیم میدم خوبه یا شربت دیگه ای برلی خلطش پیشنهاد میکنید
- سوال از متخصص اطفال
سلام لثهکودک یک ماه است که متورم شده ولی دندان کودک نمیروید قسمت لثه مثل ابسه شده است
- تشخیص
با عرض سلام میخواستم بدونم پزشک با معاینه چشمی گلوی میتونه تشخیص بده عفونت ویروسی هست یا باکتریایی برای تجویز دارو
- سلام من یه پسر 8ساله دارم سرش از نوزادی تا الان دولکول سفالی هست آیا درمانی داره که بخواد از این حالت کشیدگی در بیاد در این سن
- مالیدن بینی وچشم کودک
سلام آقای دکتر.کودکم 3ماهه هست ازیک ماهگی به بعد وقتی بیداره دائمادستاش روتوچشماش فرومیبره ودماغشو میکنه .همش صورتش زخمیه الانم یه هفته ای میشه که یه بره صورتش اندازه سرانگشتی جوشهای قرمزی درآورده فک کنم یه کم گرمی هم داره بدنش. چکارش کنم لطفا راهنماییم کنید ممنون
- جواب کالپروتکتین
به خاطر حرفه شما ازش ازمایش گرفتم اگه جوابه درستو حسابی نمیدین چرا مردمو سره کار میزارین 800 تومن حق ازمایشش بود فکر میدکنید نمیدونم پیش دکتر ویزیتش کنم چنتا دکتر رفتم نتیجه نگرفته وگرنه راهم دوره میومدم مطب حقه ویزیتتونم میدادم 😏😏
- برای کودک ۲۰ماهه چقدر مصرف شود
- شربت ایمونیس
باسلام.روز شنبه پسرم رو معاینه کردین و فرمودین بجای قطره ادزیر ازین به بعد ۳ میل شربت ایمونیس بهش بدم.امروز شروع کردم و اصلا طعمش رو دوست نداشت و قطره حالش رو به هم زد میتونم همون ادزیر رو ادامه بدم یا قطره دیگری باید بدم؟
- تغذیه مناسب
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسرم دوازده ماه و چهار روزشه آیا میتونم بهش شیر پاستوریزه گاو بدم و صبحانه تخم مرغ ابپز نمیخوره نیمرو میشه بخوره از غذای ابپز خوشش نمیاد بیشتر پنیر خوشش میاد تا بقیه چیزا میشه ی راهنمایی بفرماید با تشکر از شما
- سلاماموکسیلین۲۰۰چندساعتبدموزنشم۱۵کیلو
سلاناموکسیلینچقدبدمبهبچه۵سالهوزنشچقدبدمچندسیچندساعتهبدم
- شربت سرماخوردگی کودکان
سلام وقت بخیر پسرم ۴ سالشه سرماخورده شربت پلارژین و سیتریزین و سیموسپان میدم خوبه یانه؟ پلاررین بهتره یا شربت کوریزان؟
- سرفه سدید
سلام ببخشید من دخترم سرفه های شدید داره اورژانس بردم گفتن گلوش چرک داره پنی سیلین واسش تزریق کردن با شربت گایافنزین و بروفن الان سرفه هاش کم نشده و من از کرونا خیلی مترسم چون سرفه هاش خشکه
- شربت آزیترومایسین برای وزن 11 کیلو پسر 18 ماهه بدم گوش دارهدرد سرفه
شربت آزیترومایسین برای وزن 11 کیلو پسر 18 ماهه بدم گوش درد و سرفه داره تب
- اشتباهی دارو دادم
سلام پسرم شش سال سه ماهشه بردمش دکتر بهش ناپروکسن 250 داد 12 ساعتی یک عدد بهش دادم بعد چهار ساعت حواسم نبود دوباره بهش دادم حتی وقت یکی دیگه از قرصهاش هم بود اونم خورد آیا مشکلی پیش میاد
- سلام وقت بخیر

