Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- استفاده قطره باکتی ماید برای زیر دو سال
سلام پسرم یک سال داره از ظهر چشماش عفونت کرده میتونم قطره باکتی میآید بریزم چند قطره و چند ساعت
- گلودرد
سلام دخترم چهارسال وهشت ماهه هست وزن ۱۴کیلو دوروز تب کردبعدازاینکه تبش قطع شد گلودرد داره به شدت طوری که هیچ چیزنمیتونه بخوره دکتربراش آزیترومایسین ۲۰۰نوشته روزی ۴سی سی ۲دوزبهش دادم نئوتادین هم هر۱۲ساعت داده فعلاسرفه وآبریزش نداره ولی آزیترومایسین دفعه قبل که سرماخورد بهش داده بودم روش اصلا اثرنمیذاره،آموکسی سیلین ۴۰۰گرفتم چقدربدم ؟ میخوام بپرسم به نظرشماآزیترومایسین ادامه بدم یاآموکسی سیلین؟
- سرفه کودک یکسال و نه ماهه چی بخورد
پسرم یک سال و نه ماه داره چند وقته سرفه میکنه موقع نفس کشیدن از سینه اش صدای سوت میاد و حالت نفس تنگی داره چکار باید بکنم
- لنگیدن کودک
سلام.وقت بخیر.پسرم ۲۱ ماه داره و هر چند وقت یکبار که صبح از خواب بیدار میشه میلنگه و نمیتونه راه بره و شروع به گریه کردن میکنه و معمولا تا یکی دو روز خوب میشه.میشه بفرمایید علتش چی میتونه باشه
- اسهال
سلام دخترم ۲سال ونیمه اس امروز اسهال و تب داشت ک فکر کنم از دندون دراورونه چیکار باید بکنم اسهالش درمان شه
- تيروئيد
با سلام خسته نباشين ببخشيد من پسرمو ٥روز پيش بردم چكاب ٢سالگي تيروئيدشو گفتن مشكل داره T4=11.06 T3=1.44 TSH=0.84 ممنون ميشم شما نظرتونو بهم بگين🙏🙏🙏❤️❤️❤️❤️❤️
- اطفال
سلام طریقه مصرف شربت آزیترو مایسین۲۰۰ وزن بیست کیلو سن ۶ سال
- سلام دهان پسرم برفک زده چیکار کنم که خوب بشه
- کودکم
سلام ،پسرم یک سال ده ماه هستش ،غذا همه چیز میخوره ،ولی شکمش خیلی کار میکنه لاغر هم هست ،خواستم بدونم دلیلش چیه ،همش هم بین ران ها جا مقعدش قرمز حالت سوختگی میشه
- دلپیچه نوزاد
با سلام پسرم یک ماهشه، از زمان تولد مدام در حال زور زدن و پیچیش هستش، بعد هربار شیر خوردن یک یا دوبار دفع دارد، مدفوع شل هستش .شکمش نرم هست و متسع یا پرگاز نیست با این حال برای دفع باد و مدفوع خیلی زور میزنه و گاهی با جیغ و گریه هستش. پروبیوتیک و قطره های ضدنفخ هم موثر نبوده. رژیم غذایی مادر هم اثری نداشته. لطفا راهنمایی بفرمایید.
- سلام شیر خام خورده دختر سه ساله ام چیکار کنم؟
- شیر
سلام اقای دگتر پسر16 ماهه دارم تا یک هفته پیش شیرخشک ببلاک 2 میخورد و مدفوعش هرروز بود و هیچ مشکلی نداشت الان یک هفتست متوجه شدم ببلاک 2 تا 12 ماهگیه و باید ببلاک 3 بخوره تو این یک هفته مدفوع یک روز درمیان میکنه و کمی هم بی حوصله شده شیر رو بخوره یا دوباره ببلاک 2 بدم؟
- کودک ۵سال و ۲۰کیلو وزن مصرف آزریتومایسین
شربت آزریتومایسین برای کودک ۵ساله ۲۰کیلو گرم وزن چند روز و چند سی سی استفاده می شود؟
- خواهرم گاز نوشابه رفته تو چشمش چشمش قرمز شده و سوزش داره
- آبمیوه
سلام. خسته نباشید. بچم تب داره. یسال و نیمه. براش آبمیوه میگیرم یکم با آب قاطی میکنم. مثل آب لیمو شیرین یکم شکر میریزم که بخوره. ضرر نداره؟ ممکنه بالا بیاره؟
- سرما خوردگی
سلام آقای دکتر روز سیزده بدر با خانواده بیرون بودم بچم تو علف بود و بعد کنار رودخانه یک دفعه ابریزش بینی و عطسه دارن دمای بدن تا ۳۷/۹ میره و برمیگرده پایین علت چیه آقای دکتر نگرانم کرده بی حال نیست بازی هم میکنه
- مقدار و مدت زمان مصرف شربت سفیکسیم
سلام دکتر وقت بخیر پسر من یکسالشه روز اول یکم ابریزش بینی داشت بعد دوروز تب کرد دکتر بهش شربت سفیکسیم 100 داد با کوریزان الان 5روز داره مصرف میکنه روزی دوبار ولی بینی و گلوش چرک داره و فرقی نکرده الانم از بینیش چرک میاد باید داروشو ادامه بدم یا نه
- شیرخشک
سلام وقت بخیر. پسر ۴ سال و پنج ماهه دارم با وزن ۱۵ کیلو. طعم شیر پاستوریزه رو دوست نداره نمیخوره. ولی شیرموز پاکتی ها رو دوست داره. من بجای شیر پاستوریزه روزی دو لیوان شیرخشک آپتاکید پرونوترا برای بالای ۳ سال میدم. لازمه بازم ادامه بدم یا دیگه همون شیرموز پاکتی ها کفایت میکنه؟
- کم وزن
آقا دکتر به نظر تون شیر خشک عوض کنم
- شل بودن کمر
آقای دکترمن دخترم راپیش دکتراعصاب کودکان بردم چون غلت نمیزد براش عکس ام ارآ برای سرش نوشت وقتی عکس گرفتم دیدگفت ببایدببریش کاردرمانی چون زودبه دنیا آمده بعضی ازجاهای مغزسرش سفیده بردم کاردرمانی چندجلسه باهاش کارکردن ازقبلش بهتره یکم غلت میزنه نشستنش یه کم ازقبل بهترشدولی چه کنم برای این کرونا تعطیله هوشش خیلی خوبه هرکاری انجام بدم تکرارمیکنه ولی کمرش نرمه دارویاغذایی نیست که باعث سفت شدن کمرش بشه به من پیشنهادکنیدممنون میشم شما جواب من رابدید

