Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مصرف دارو در شیردهی
سلام خسته نباشید ببخشیدمن قرص های کلینیدیوم سی و پروپرانولول۱۰ و نورتریپتیلین ۱۰ رو مصرف میکنم الان پسرم ۱ سال و ۴ ماهشه با توجه به این که بهش شیر میدم براش ضرر نداره؟؟؟؟؟
- دخترم تب والتهاب گلو داره
با سلام دخترم 5 سالشه با وزن 15 و 600. میخواستم ببینم شربت سفکسیم و در روز چند سی سی بهش بدم و هر چن ساعت؟
- توان کودک
سلام ودرود آقای دکتر پسرم هفتماه وبیست وهشت روزشه سینه خیز میره وبیشتر علط میزنه روی دستاش کمی بلند میشه اما فعلا خیلی کوتاه میشینه وزود میافته البته درسن36 هفته نارس بدنیااومد واین مسله من نگران کرده در این سن آیاطبیعیه که بچه توان نشستنش کمه
- تایم مطب
سلام فردا چه ساعتی مطب هستید
- مشکل خروج ادرار
سلام ادرار من در بعضی از مواقع دو شاخه بیرون میاد بعد دو ثانیه یه شاخه میشه ادرارم با تاخیر شروع میشه بعد اتمام ادرار ادراری که باقیمونده قطره قطره میچکه احساس میکنم که ادرارم کامل تخلیه نمیشه شدت خروج ادرارپایینه سونوگرافی و آزمایش دادم به دکتر نشون دادم گفت تنبلی مثانه است و با نوشیدن آب خوب میشه آیا تشخیص دکتر درست بوده . من به تنگی مجاری ادراری مبتلا نشدم؟
- جواب آزمایش عفونت ادراری
سلام آقای دکتر. وقتتون بخیر. دخترم عفونت ادراری داشت که طبق دستور شما ما شربت سفکسیم رو براش شروع کردیم. دخترم یک سال و 2 ماهشه و با توجه به اینکه 9 کیلو بود شما براش هر 12 ساعت 2/5 سی سی تجویز کردین. شما خواسته بودید آزمایش رو مجدد تکرار کنیم چون سطح باکتری ادرار بالا بود. جواب آزمایش رو امروز گرفتیم. اینجا براتون مینویسم. ممنون میشم راهنمایی کنید. این شربت رو تا کی ادامه بدیم و اینکه آیا شنبه مجدد بیاریمش مطب یا نه؟ W.B.C. = many R.B.C.= 1-2 Epithelial cells: 4-6 Bacteria: many Mucus: not seen Casts: not seen Yeasts: not seen Crvstals: not seen
- دوزشربت سفیکسیم100
سلام پسر من ۱۴ کیلو دو ساله ...برای چرک گلو چه مقدار باید بدم
- ناله کردن نوزاددر شب
سلام دختر۳۵ روزشه،شبا میخوابه ولی تمام شب تو خواب ناله میکنه .شربت رانیتیدین و پدی لاکت هم میخوره.ممنون از شما
- واکسن
سلام خسته نباشید دیروز پسرم واکسن18ماهگی زده دو روز قبلشم استفراغ داشت ویکبار اسهال دیروز ک بردش واکسن بزنم خانمه گفت اگر از صبحه اسهال و استفراغ نداته مکلی نیست واکسنو بزن چون پسرمم از بعد از ظهر روز قبل همه چیزش خوب شده بود زدم براش اما از دیشبه افتاده روی اسهال شدید و تب داداششم ازش گرفته هرچی بهش میدم بی فایدست امروز حدود دهبار خروج داشته حالا من میخواستم ببینم اگه ببرمش دکتر اگه امپولی تجویز بشه تزریقش ضرر نداره چون واکسن زده اخه امروزم متخصصا مطبشون بستست لطفا راهنمایی کنید شب قراره ببرمش دکتر عمومی
- خس خس بعد از دادن قطره
سلام اقای دکتر وقتتون بخیر اقای دکتر پسرم ۵ ماهو نیمشه دکتر قطره اهن و مولتی داده اهن رو خیلی بد میخوره در گلوش نمیپره اما وقتی میریزم دهنش گریه میکنه و بعدش انگار گلوش خلط داشته باشه اونجور میشه میترسم نکنه توی ریه اش رفته باشه اگ بره عفونت ریه میگیرن بچه ها ؟؟؟
- مولتی ویتامین
سلام اقای دکتر مولتی دیتامین ویتاکید به پسر 18 ماهه میدم زیاد به نهار و شام اشتها نداره چه مولتی ویتامین بهتری هست و روزی چند سی سی؟
- مصرف استامینوفن برای کودک مبتلا به فاویسم
سلام. آیا مصرف استامينوفن برای کودک ۱۲ ساله مبتلا به فاویسم عوارضی ایجاد میکند؟
- مصرف سیفیکسیم ۱۰۰
کودک ۷ سال و ۹ ماه ، با ۳۰ کیلو وزن برای تب، ابتدا ۵ سی سی در ۱۲ ساعت گفتند بعد گفتند ۲.۵ سی سی. کردوم درسته؟ ممنون
- مدت زمان نگهداری شربت پاراکید در یخچال
سلام خسته نباشید..شربت پاراکید رو بعد از باز شدن تا چه مدتی میتوان در بخچال نگهداری کرد؟
- کودک
سلام.خسته نباشید.دخترم ۲ سال و ۴ماه هست.با وزن۱۱ و نیم و قد ۸۵.با بیماری سایکل نوتروپنیا که تحت درمان هست.چیزی که الان هست حجم زیاد مدفوع (اسهال نیست )با بوی شدید و رنگ خیلی روشن و خیلی چرب.همیشه همین جور بوده و خیلی نگرانم کرده.از شما خواهش میکنم منو راهنمایی کنید.از لطفتون سپاسگزارمنکته
- شربت کتوتیفن و تئوفیلین جی
سلام آقای دکتر شربت کتوتیفن و تئوفیلین جی تجویز شده این دو با هم مشکلی نداره؟
- تقویتی
سلام آقای دکتر پندار میلاد شربت تقویتی زینک سولفات 5 میلی گرم 2 سی سی و شربت آسماویت 2.5 سی سی که چند ماه پیش شما براش تجویز کردین داره میخوره الان وزنشم 16 کیلو سن یک سال ده ماه این شربتا رو ادامه بدیم یا تقویتی جدید باید بگیرم براش اگر دارو جدید براش تجویز میکنید مقدار مصرف بگید بی زحمت خیلی ممنون از لطف شما
- سرماخردگی
سلام خسته نباشید دکتر پسرم دو روز تب کرد بعدش ابریزش گرفته الان سه روزه ابریزش داره شدید و عطسه علایم دیگه ای نداره بی اشتهاهم هست بعد دارو میخوره بالا میاره ویتامیناشو میگم اقای دکتر میتونم بهش نئوتادین بدم اگه بله چند سی سی ۱۱ماهشه ۱۱کیلو هست ممنون میشم جواب منو بدین
- سلام دکتر دخترم چهار ماهش تموم شده اولش تب داشت بعدش سرفه میکرد از امروزم که اسهاله دکترم برده بهتر نشده
- کودکان
باسلام پسرم ۶سالشه لوزه هاش بشدت ورم کرده وقرمزه وچرکتی سفیدداره تب واستفراغم داشت دبشب دکتر سرم وامپول زد وسفیکسیم ۱۰۰ گفته روزی 3بار 5سی سی دستور سفیکسیم درست هست؟یا بایدهر۱۲ساعت باشه؟ممنون میشم راهنماییم کنید

