Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- کرونا
سلام جناب دکتر وقتتون بخیر بنده با خانمم ۸ روزه به کرونا مبتلا شدیم و حال عمومی هر دومون خوبه و دارو مصرف میکنیم.یه دختر ۴ساله داریم پیش خودمون تو خونه است ولی هیچ علائمی نداره.آیا دخترم نیاز به داروی خاصی داره؟ممکنه اونم علائمش شروع بشه یا نه؟ممنون
- شربت توفلین
برای کسی ک فاویسم داره آیا شربت توفیلین خوب است یا ن
- قطره آه
سلام آقای دکتر بچم 15ماهشه قطره آهن لیپوزوفر روزی 1.5 سی سی کافیه؟
- دوز قطره چشمی باکتی ماید
پزشک قطره باکتی ماید تجویز کرده برای عفونت و التهاب چشم پسر ۶ ساله ام دوزی که من یادم مونده که دکتر با تاکید گفت فکر میکنم هر سه ساعت دو قطره بود، ولی داروخانه نوشته ۸ ساعت دو قطره الان مردد هستم کدوم درسته؟!!
- دوز سفکسیم برای شیرخوار ۷کیلو
سلام وقت بخیر، دوز سفکسیم برای نوزاد هفت کیلویی چقدر هست؟مرسی
- سلام. دخترم یکسالشه سه ماه رفلاکسش تموم شده. ولی چندروز پیش متخصص بردم وگفتم شب تا صبح خیلی بیدار میشه براش یه هفته سیتریزین هر 12ساعت 2/5سیسی وبعد یه هفته شبها فقط 2/5سسی سی تجویز کردن این دوشب دوسه ساعت زمان میبره برخلاف همیشه تا بخوابه. آیا طبیعیه
- هموروئید
سلام آقای دکتر .لطفا کمکم کنید . بچم دو سال و شش ماهشه . از دو تا شش هفت ماهگی یبوست شد و فقططط اول صبح ها موقع تعویض پوشک دفع مدفوع داشت و سر ساعت معینی . و رنگ مدفوعش سبز پر رنگ بود ، کمتر اوقات هم سبز روششن بود. و حالت مدفوع ش هم مثل پماد و ضخامتش اندازه انگشت اشاره بود تقریبا. تا پنج ماه حدودا اینجوری بود بعد خوب شد . حدود یکساله متوجه شدم که مقعدش اکثرا قرمزه ، حالت مدفوعش هم معمولا شبیه انسان بالغه نه شل نه سفت. آقای دکتر شرح حال مهم ترش اینه که ؛ جدیدا علاوه بر قرمزی مقعد ، کبودی و رگهای آبی هم میبینم اطراف مقعدش و به علاوه یه جاهایی از پوست (تقریبا داخل)مقعدش کنده شده ، انگار خودش با ناخن کنده . و حالت مدفوعش هم دقیقا مثل آدم بالغ ه و گاهی به ضخامت (۴ cm) هست .و همش همچین صدایی از خودش در میاره با دهن بسته ( اِه اِه اِه) .سه چهار ماهه که دارم از پوشک میگیرمش ولی نمیگه ادار یا مدفوع داره مگر کمتر اوقات و خودم باید ببرمش دستشویی و مدفوعش رو همیشه داخل شلوارش انجام میده و میدونه مدفوع داره اما چند بار میبرمش دستشویی مدفوعش نمیاد و بعدا یهویی ازش خارج میشه .انگار دست خودش نیست .و بعد دفع مدفوع گریه میکنه و درد داره و میگه سریع بشورمش .موقع شستنش هم وقتی با صابون و شامپو میشورمش درد داره و بیقراری و گریه میکنه . دکتر جان دخترم از همون اوایل بیقرار بود و معدش رفلاکس داشت و توی خواب گاهی اذیت میشه و نفسش تنگ میشه البته الان بهتره .نمیدونم مشکلش چیه یکی میگه حساسیت یکی میگه طبیعیه ولی هنوز بیقراره . داخل چشم هاش هم رگ قرمز زیاد داره و لکه طوسی و همیشه مالش میده چشم و بینیش رو که چشم پزشک گفت ضعیف نیست . به نظر شما هموروئید داره ؟ این مدل مدفوع یعنی غیر طبیعیه برای بچه دو سال و نیمه ؟ تا حالا هم سه بار نصف شبها استفراغ کرده و اسهال شده در حالیکه چیز بدی هم نخورده بوده.هر چی که فکر میکردم مهمه رو عرض کردم لطفا کمک مون کنید .
- سلام خسته نباشید
سلام اقای دکتربجم دو روزه تب کرده دو سه بار امروز و دیروز مدفوع کرد شل بود سرمام خورده دکتر بهش سفکسین داذه یعنی خوبه وزنشم 13کیلو هست 3سی سی نوشته کم نیست؟
- ملاج نوزاد
سلام خوبید ببخشید پسرم 46 روزشه دیشب بالا آورد بعدش ملاج جلو سرش خالی شد از دیشب تا حالا بهش شیر دادم بازم خالیه مشکلی داره هروقت می خوابونمش پره ولی بلندش که میکنم خالیه
- تب کودک همراه سرفه
سلام پسرم تب داره الان خوبه شب یکمی زیاذ میشه چکار کنم
- آسم و الرژی
سلام خسته نباشید پسرم ۱۰ ماهه هست و موقع خواب و بیداری بیشتر خر خر میکنهو صورتش گاهی اوقات لکه های قرمز ایجاد مبشه که زود خوب میشه متخصص تشخیص الژی دادن و لوراتادین تجویز کردن اما به محض وارد شدن شربت به دهانش عوق میزنه و استفراغ میکنه و نمیتونه دارو مصرف کنه چکار کنم ؟
- سرماخوردگی کودک
سلام.دختر1سالو4ماهه ام شباتوخواب اونقدرسرفه میکنه که بالا میاره.چکارکنم؟
- قطره آهن و یبوست
پسر ۱۰ ماه دارم،قطره آهن که بهش میدم یبوست میگیره،چه قطره ایی پیشنهاد میدین که یبوست نیاره
- سرماخوردگی کودکان
سلام اقای دکتر من دختر ۴ساله دارم دوروزه سرما خورده الان تب لرز شبانه داره استامیوفن هشت ساعته ازیترو ۲۰۰ دوازده ساعته میدم بهش ولی بعد دوروز هنوز تب داره ممنون راهنمایی دارویی ضمنا وزنش ۱۴کیلو لاغراندام..باتشکر
- طه ۱۲۴
سلام دکتر پسرم پنجه پای راستش ورم کرده البته الان عفونت داره تحت نظر پزشک دارو مصرف میکنه ایا به کلیه مربوطه
- دندون درد
سلام آقای دکترپسر۲۲ماهه ای دارم که دندونای جلوش بخاطرقطره آهن پوسیده شده وقتی چیزی میخادبجوه دندوناش دردمیکنه خواستم بپرسم چه کاری میتونم برادندون دردش انجام بدم راهنمایی کنیدممنون میشم
- تيروئيد
با سلام خسته نباشين ببخشيد من پسرمو ٥روز پيش بردم چكاب ٢سالگي تيروئيدشو گفتن مشكل داره T4=11.06 T3=1.44 TSH=0.84 ممنون ميشم شما نظرتونو بهم بگين🙏🙏🙏❤️❤️❤️❤️❤️
- شامپو لیندان
سلام خسته نباشید شامپو لیندان برای مادر شیرده خطرناک هستش
- ویتاگلوبین
باسلام.پسرم ۲۷ ماهه تحت نظر شما هست.از دوسالگی قطره اهن رو براش قطع کردین با توجه به قد ۸۶ و وزن ۱۲ کیلو و اینکه چند ماهه که در همین وزن هست خواستم بدونم مکمل نباید مصرف کنه؟و اینکه شربت ویتاگلوبین هم باعث یبوست میشه؟
- ازمایشش
سلام اقای دکترخسته نباشید..دخترم 2ساله 5ماهشه تاحالا ازمایش کلی ندادم میخواستم بدونم لازمه حتما بایدازمایش بدیم بامشکلی پیش نمیاد

