Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- گریه نوزاد ۴ ماهه وشیرنخوردن
سلام من یه پسر ۴ماهه دارم که حدود ۳ هفته است که گریه شدید داره وبه زور شیر مادر رو می خوره که دکتر گفت رفلاکس دارهوپودر امپرازول داده ولی اصلا تاثیری نداشته لطفا راهنمایی ام کنید
- سوال از متخصص اطفال
با سلام نوزاد چهار ماهه من دوروزه که خیلی گریه میکنه .گرپمکچر ودایمیتیکون هم بهش میدم ولی گریه اش بند نمیاد علت گریه نوزاد چیست .
- مقدار دارو
سلام دکتر پسرم یکساله هست چه مقدار شربت زینک بهش بدم
- قد و وزن نوزاد
سلام آقاي دكتر خسته نباشيد ،دخترم امروز واكسن ٤ ماهگي رو زده وزن و قد تولدش ب ترتيب ٢/٦٦٠و ٤٧ سانت بوده امروز وزن وقدش ٦/٥٠٠ و ٥٨ سانت شده وزنش رو گفتن اضافه وزن داره واي قدش رو خودم انتظار داشتم خيلي بلندتر شده باشه تو اين دوماه يعني از ماهگي به بعد ٤ سانت رشد كرده درماهگي ٥٤ سانت بوده بنظر شما قدش خوبه؟چيكار كنم بلندتر شه خوابش بايد بيشتر بشه؟؟؟؟
- تاثیر قطره بی بی کر
سلام. پسرم سه ماهشه. از ۲۰روزگی قطره بی بی کر رو ۵قطره صبح ۵قطره شب بهش میدادم بهمراهذروزی ۴بار قطره کارمنت هربار ۵قطره.خیلی خوب بود تا ۲هفته پیش که انگار دیگه بهش اثر نمیکنه. گریه میکنه دل پیچه داره. چی کار کنم؟آیا دز داروها کم شده براش؟
- استفراغ
سلام وقت بخیر ببخشید من پسری 7 ماه دارم که از 5ماهگی بهش غذا دادم سوپ و حریر بادام و فرنی الان که 8ماهه شده هرکاری میکنم غذا نمیخوره اگه هم بخوره بالا میاره
- خارش پشت گردن
سلام دکتر خواهر من یازده ماهشه پشت گردنش قرمز میشه ومیخاره آن قدر چنگ میزند گردنش را تا زخم میشه دلیلش چی میتونه باشه؟
- لرزش
سلام آقای دکتر خدا خیر بهتون بده ...پسر ابجیم هشت ماهشه نوار مغزش تشنج نشون داده ازمایش متابولیک براش نوشتن این ازمایش چیه برا چی نوشته میشه و ایا تشنج برطرف میشه ؟؟؟
- شیرخشک بیومیل
سلام آیا شیرخشک چربتر باعث وزنگیری بهتر و بیشتر نوزاد میشه؟؟مثلا ایزومیل چرب نیست ولی بیومیل سوی خیلی چربه
- قارچ پوستی
سلام نوزاد ۳و نیم ماه ام رو پوست بدن خصوصا باسن پوسته بوسته میشه دایره ای و کاهی قرمز میشه چه کار کنم کلوتریمازول زدم چهاربار انگار داره بیشتر میشه و به جاهای دیگه بدنش سرایت میکنه
- تفسیر نتیجه تست غربالگری نوزاد
سلام روزتون بخیر توی نتیجه تست غربالگری متابولیک نوزاد نوشته metabolic screening has normal pattern یعنی غربالگری نرماله؟
- رفلاکس معده
- استفراغ
با عرض سلام و خسته نباشید و تبریک سال نو خدمت شما آقای دکتر ببخشید آقای دکتر دخترم یک سال و دو ماه دارد از صبح امروز هر چیزی که میخورد بالا می آورد دکتر هم بردم شربت دمیترون و پودر او آر اس دادند اما به محض مصرف شربت اون را نیز بالا آورد و بشدت بی قرار است تو رو خدا راهنمایی بفرمائید چکار کنم خیلی از کم آبی بدن میترسم راستی اسهال نیست و گوشش هم عفونت دارد و تحت درمان با آموکسی سیلین ۲۵۰ است
- چنگ زدن
سلام دلیل چنگ زدن نوزاد به گوش و پشت سر چیه؟دو لنف نود خیلی کوچیکط(سایز 2 و 3 میل) پشت سر بود تو سونو که خیلی کوچیک بود احتیاجی به بررسی نداشت دکتر معاینه کرد گفت سونو هم لازم نداره به نظر شما دکتر دلیل چنگ زدن چیه؟دکتر واسش یه لوسیون نوشت گفت شاید خساسیت باشه به نظر شما استفاده کنم؟
- واکسن شش ماهگی
سلام آقای دکتر.پسرم فردا نوبت واکسن شش ماهگیش هست.اما شنبه خیلی زیاد عطسه میکرد و یه مقدار آبریزش بینی داشت.یکشنبه بهتر شد.دیروز و امروز اصلا عطسه نکرد و فقط موقع گریه کردن آبریزش بینی داره.تب هم نداره فقط وقتی سیر میخوره انگار بینیش پره.واکسنشس ماهگی رو بزنم با این شرایط یا کنی صبر کنم.ممنون.
- سرماخوردگی
سلام وعرض ادب عذرخواهم دخترم دوماه ونیم هست سرماخورده،خلط سینه وسرفه داره،پزشک داروخانه بهش شربت سرماخوردگی کودکان(پدی کلد)،و آموکسی کلاو تجویز کرده،له نظرتون این دارو ها مخصوصه شربت سرماخوردگی برای نوزادم مناسب است؟باتشکر فراوان
- رفلاکس
سلام پسرم ۷ ماهشه و بردمش دکتر گفت الرژی داره و رفلاکس و حساسیت به پروتئین گاوی براش دارو نسخه کرد و شیر خشک اپتامیل پپتی جونیور داد و گفت تا سه هفته غذا بهش نده اما الان هم برمیخوره و هم اسهال سبز و بد بو شده آیا شیر خشک رو عوض کنم و اگر بهش غذا ندم مشکلی براش پیش نمیاد؟؟؟
- جوش سرسفید
- بي قراري كودك
سلام پسرم ٤٤ روزشه. از سه هفته پيش مدام بي قراره. دل درد نداره.گريه نميكنه.اما مدام دست و پاهاشو حركت ميده. و مدام زور ميزنه.همش بدنشو كش ميده. تماس گرفتم نبودين بيارم پيشتون.خطرناكه اقاي دكتر؟
- جوشهای قرمز بعد از تب
سلام پسرم 13 ماهشه سه روز تب کرد و با استامینوفن کنترل کردیم بعداز سه روز تب قطع شد ولی جوشهای قرمز رو صورت و دست و بدنش دیده شدن که کم و زیاد میشن همچنین پسرم خیلی بی اشتها شده و دست و پاهاش سرد و بد خلقی میکنه و فقط شیر مادر میخوره میخواستم از اقای دکتربپرسم چه مدت دوره این بیماری طول میکشه و ایا نیاز به استفاده از دارو خاصی هست یا نه ممنون

