Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام دخترم سه ونیم کیلو وزن داره دارو آزیتروماسین چند سی سی بدم آیا این دارو خوبه براش
- نوزاد نارس
سلام خسته نباشید نوزادی که ۲۶ هفته و با وزن ۷۵۰ گرم بدنیا میاد باید چه مدت تو دستگاه بمونه و امیدی بهش هست؟
- کم خوابی
نوزادی 23 روز دارم. مقدار شیر خوردن زیاد ولی خواب کم، البته این موضوع چند روزی پیش امده
- فاویسم و مصرف آهن
نوزاد ۱۵ روزه ای داریم که مبتلا به فاویسم است. از شیر مادر تغذیه میکند. مادر نیاز به مصرف قرص آهن دارد. آیا مصرف قرص آهن توسط مادر برای بچه خطرناک است؟؟
- آلرژی
سلام وقت بخیر کلپروتکتین دختر ۴ ماهم روی ۵۸۰ میباشد و فقط از شیر مادر تغذیه میکنه ورنش ۷.۲۰۰ ولی خیلی غر میزنه و خوابش کمه و زیر سینه میخابه بنده هم لبنیات و گوجه و گوشت گاوی مصرف نمیکنم آیا این عدد و التهاب روده خطری داره باید شیرمادر قطع بشه و شیرخشک داده بشه؟
- واكسن ٦ ماهگي
سلام آقاي دكتر خسته نباشيد دخترم دو روزه واكسن ٦ ماهگيش رو زده امروز هم آبريزش بيني داره آيا بخاطر واكسنه يا سرماخوردگي هستش ؟ تب نداره و قطره استامينوفن ميدم بهش
- تغذیه نوزاد
سلام اقای دکتر ممنون از لطف بیکرانتون .میتونیم به بچه هشت ماهه تو سوپش قلم گاو بریزیم ؟
- بیلیروبین نوزاد
سلام دکتر
من نوزادم 99/1/2 متولد شده با وزن 3.1 کیلوگرم و بیلی روبین 12.8 بعد دو روز 10.8 بعد هفت روز 5.23 شد روی مهتابی نگذاشتم فقط شیر خشک دادم.
می خواستم بدانم بیلی روبین 5.23 خطری برای نوزاد دارد؟ نیاز به مهتابی ندارد؟ و بیلی روبین طبیعی برای نوزاد چند است؟
- اسهال
سلام دخترم سه ماهش از موقعی که به دنیا اومده اسهال داره
- لرزیدن
سلام اقای دکتروقت شمابخیر ی سوال داشتم پسرم۹ماهشه هردفع قبلن ک دستشویی میکرد یادستشویی داشت میلرزید یجوری انگار سردش بشع الان حس میکنم بیشترشد مشگلی داره؟
- گرفتگی بینی و سخت نفس کشیدن
وقت بخیر آقای دکتر دختر من ۱۰ماهشه موقع خواب بد نفس میکشه و اکثرا موقعی که پستونک در میاره از دهان نفس میکشه دلیلش چیه؟قطره بینی هم میزنم اما فایده نداره و جدیدا در داروخانه ای نمیشه پیدا کرد😐
- کم وزنی
دخترم ده ماهشه همش 6500کیلوشه وزن تولدش 2900 شیرخشک پپتی میخوره نمیدونم چرا وزن 4ماهگی ازمایش کامل داد هیچ مشکلی نداشت االبته بیماری پوستی داره دخترم ای بی ساده یا Eb simplex دکتر پوست گفت شیر ضد الرژی بدم سوالم اینه میشه شیر ساده داد به بچه یا نه الان بیماریش خیلی خفیف شده و روبه محو شدن هست فقط هم ناحیه کف دست و کفپا درگیر بود
- سرماخوردگی نوزاد ۵۰ روزه
با سلام نوزادم ۵۰ روزشه سرماخورده خلط پشت حلق داره د بی قراری و سرفه. دکتر بهش آزیترومایسین داد و قطره بینی امکان دادن شربت سرماخوردگی ب نوزاد ۵۰ روزه هست؟ سوال دیگرم ک ج نوع بخوری براش مناسب تره
- سلام آقا دختر نوزاد یک ماهی ده روزی دارم ک آبریزش بینی دارا سرفه هم میزنه بردم دکتر بهش اسپره بینی داد و شربت آزیترومایسین ۱۰۰ ولی هنوز آبریزش داره و سرفه میزنه چکار کنم و چه شربتی براش بگیرم؟
- گرانولوم ناف نوزاد
ناف بچم از ۴۰روزگی متوجه شدم گوشت اضافه داره .بردم دکتر ۳بار نمک ریختن خوب نشد .میگن باید با نیترات نقره بسوزنیم عوارض نداره ..جراحی بهتره یا نیترات نقره
- گرانولوم ناف
سلام حال شما،پسرم ۱۸ماهه هست،یه توده قرمزاندازه ماش روی نافش دیدم،نه دردداره نه بو،آیاگرانولومه،۲-۳روزه که دیدم
- عقب افتادن واکسن چهار ماهگی
سلام و خسته نباشید.امروز وقت واکسن چهار ماهگی دخترم بود بردمش بداشت گفتن بخاطر کرونا فعلا واکسن نمیزنیم.یک ماه دیگه بیارش.خواستم ببینم یک ماه عقب افتادن واکسنش مشکلی نداره؟
- گريه
بإسلام نوزادي ٥ماهه دارم كه از ٣ماهگي وارد خو جمعي ميشوم شروع به گريه شديد ميكند در حدي كه نفسش بند مي آيد،هيجوره هم آرام نميشود مگر آنكه از محيط خارج بشم حتي اگه جاي خلوتي هم باشم و حدود ده نَفَر ادم اضافه بشن باز شروع با گريه ميكند،نوزاد من بشدت آرام است و اصلا گريه نميكند،يه صداي اذان و مداحي گريه ميكند.هيچ مجلس ختمي نميتونم برم چيكار كنم حتي مهماني
- عفونت چشم
سلام آقای دکتر دختری داری پنج ماه و بیست روزه دارم چشم چپش فقط صبح ها چرک میکند و سرفه های خشک میکند باید چکار کنم
- جای واکسن عفونی شده آیا؟
سلام. بعداز واکسن پسرم زیربغلش اندازه گردو قرمز شده. بیقراری، داره الان 4ماهه است چکارکنم؟

