Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- پسرم تب داره شربت ستادین دی سی هر ۵ یا ۶ ساعت بدم اشکالی نداره پسرم ۴ سالشه
پسرم ۴ سالشه شربت ستادین دی سی برای اینکه تب داره هر ۵ یا ۶ ساعت بدم اشکالی نداره
- دوز مصرف آزیترومایسین ۲۰۰ برای کودک ۸ ساله
فرزند من ۳۴ کیلو است و ۷ ساله دوز مصرف آزترومایسن ۲۰۰ هر ۲۴ ساعت چقدر است؟
- سلام پسرم ۴ماهشه یبوست داره
هفته ای یه بار به زور دارو مدفوشو میکنه درضمن ازروز تولدش اینطوریه هردکتری هم بردیم روز اول داروها اثرمیکنه بعدش فایده نداره به نظرتون چکارکنیم لطفا راهنمایی کنین
- ناراحتی کودک
سلام خسته نباشد، دخترم دوسال ونیمشه ازدیشبه اسهال وتب داره، میشه بفرماییدعلتش چی هست؟
- کودک ۷سال تمام تب وسرفه دارد
سلام دکتر پسرم آلرژی داره دارو مصرف میکنه یک هفته پیش دکتر آلرژی دارو آموکسی کلاو و دیفن هیدرامین تجویز کرد آبریزش بینی و خلط گلو داشت بعداز یک هفته دارو تمام شد دوباره آبریزش بینی و سرفه خلطی برگشت همراه تب ۳۸درجه دارو استامینوفن و آموکسی ۲۵۰در منزل دارم بهش بدم کمکی میکنه با سپاس از جوابتون.
- داغی یهویی کف دست
سلام خسته نباشید دخترم ۲۰ ماهشه یهویی کف دستاش فقط داغ میشه میخواستم بدونم مشکلی داره یا خیر؟
- سلامبرای کودک ۴ سال با وزن ۲۰ کیلو آزیترومتیسینچند سی سی باید داده شود؟
- تب بدون علت
سلام آقای دکترپسرم چندماه پیش تب ۴۰درجه بدون علت داشت سریع بردیم بیمارستان آزمایش دادن گلبول سفیدخونش بالابوده ولی آزمایش ادراروعکس سینه وایناش نرمال بودوهیچ علاعمی نداشت سه روزبستری شدداروگرفت مرخص شی ولی برام جای سوال بودچرااینجوری شدلطفامیشه توضیح بدیدهمش میترسم دوباره تکرارشه فقط گفته بودن باکتری توی خونش هست
- بیماریهای اطفال
سلام میخاستم بپرسم که من پسرم ۶ سالشه سرما خوردگی گرفت خوب شد ولی سرفه هاش زیاد بود برم دکتر کو اموکسی کلاو ای اس ۶۴۳تجویز کرد گفت سینوساش سرما خورده ولی یک شب که دارو رو دادم بهش تب کردوسرفه هاش زیاد تر شد بعد دوباره برم دکتر امپول پنی سیلین داد دو تا اونارو که زدیم دو روز که گذشت دوباره تب میکنه سرفه هاشم بهتر نمیشه راهنماییم کنید چیکار کنم لطفن ممنوم
- سلام آقای دکتر پسرم سه ماهشه چند روزه سرفه میکنه امروزم بدنش داغ شد بردمش دکتر یک چهارم دگزا زد زد الان از ساعت یازده و نیم شب به بعد نمیخوابه و گریه میکنه هیچ جوره آروم نمیشه احساس میکنم درد داره چیکار کنم یا آقای دکتر پسرم سه ماهشه چند روزه سرفه میکنه امروزم بدنش داغ شد بردمش دکتر یک چهارم دگزا زد زد
سلام آقای دکتر پسرم سه ماهشه چند روزه سرفه میکنه امروزم بدنش داغ شد بردمش دکتر یک چهارم دگزا زد زد الان از ساعت یازده و نیم شب به بعد نمیخوابه و گریه میکنه هیچ جوره آروم نمیشه احساس میکنم درد داره چیکار کنم
- سرفه خلط دار
سلام خسته نباشین میخاستم بپرسم دخترم که 4سالشه دو ماهه سرفه هاش خلط داره برمش رادیولوژی عکس از قفسه سینه گرف دکتر شربتت فارمنتین داد و دو تا اسپری یکی سالباتامول و یکی نارنجی و گف ده روز دگ آمپول آنفولانزا رو بگیر بزن سرفه هاش مدام نیس ولی خیلی خلط داره تو رو خدا راهنمایی کنید ممنون لطفا جواب بدین
- بی اشتهایی کودک ۲ساله
سلام آقای دکتر بچه من دوسالشه اصلا میلی به غذا نداره و به زور و گریه و بازی دو لقمه میخوره میشه لطف کنید بگید چه دارویی بهش بدم که اشتهاش زیاد شه و تپل شه الان خیلی ضعیف و لاغر شده
- تعویق واکسن ۱۸ماهگی
سلام خسته نباشید واکسن ۱۸ماهگی تا چند روز عقب بیفته اشکالی نداره؟
- غده چربی در ناحیه کمر
سلام پسر من الان ۹ سال داره موقع تولد وزنش ۴۷۰۰ بود وهنگام تولد در ناحیه کمرش کنار ستون فقراتش یه توده برجسته که روش رگهای خونی داشت بود بعد از ام آرآی و سنو گرافی پزشک تشخیص داد که چربی هست ومشکلی نداره بعداز چند ماه اون ناحیه صاف شد و دیگه برجسته نبود ولی همچنان ظاهرش طبیعی نیست و روش همون رگهای خونی هست و کمی فرو رفته شده و اینکه جدیدا هر چند روز یکبار پسرم از درد در اون ناحیه شکایت میکنه ممنون میشم راهنماییم کنید که مشکل چیه و چه تخصصی از پزشکان مناسب هست
- داروی سفکسیم
به کودک یک ساله..با وزن ۱۱کیلو ..چه مقدار سفکسیم بم ..لوزه داره ..گلوش التهاب داره
- سلام عصربخیرببخشیدپسرم امروزاهنرباقورت داده هیچ اتفاقی براش نمیوفته
- میزان شربت سفکسیم برای کودک یک و نیم ساله
سلام میخواستم بدونم برای دخترم که یک و نیم ساله هست و عفونت سینوس داره چه مقدار شربت سفکسیم رو در روز بدم
- ایستادن کودک
باسلام آقای دکتر دخترم ۷ماهشه روی یک پا وایمیسته البته اون یکی پاشوهم میزاره زمین ولی نوک پاشو میزاره آیا این طبعییه
- سرما
سلام اقای دکتر پسر دوساله سرماخورده کمی تب داره و سرفه خشک چی استفاده کنه؟
- تب و دل درد و اسهلال

