Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- وخترم پنج ساله گوش درد داره دوتا شیشه شربت کواموکسی کلاوه ۳۱۵ متخصص گوش وحلق ببنی داد حدود ۶سی سب بافیمنده پود دوباره تب کرد بردمش پیش متخصص اطفال گفت دوز دارو ۲/۵روزی سه بار باوزن ۱۶کمبوده دوباره کواموکسی ۶۴۳ داددو روز که تمام شده بچه دوباره تب وگوش درد داره میتونم ازیترومایسین بدم البته دوباره مواموکسی از عصر سه شنبه شروع کردم تقریبا روزی دو یا سه با تب میکنه
ببخشید اگر ازیتروماسین بدم همون ۱۰ میلی روز اول سیس ۵میلی از فردا خواهش میکنم جواب بدین
- تفسیر ازمایش خون دخترم؟
با سلام خدمت آقای دکتر دخترم چهارسالشه بردیم چکاپ با کمی پا درد داشت مقدار ارکالین فسفاتازش بالاست ،درصد نتوروفیلش پایین26%،مقدار گلوبول قرمزش یکم بالاست ,فاویسم هم دارد،اهنش هشت تا بالاست درضمن عکس از لگن و پاهاش ،سونو کامل شکم ،پاراتیرویید ،ggtهم نرمال بوده خیلی نگرانیم یه دکتر بهمون گفت با تزریق ویتامین دی الکالین فسفاتازش پایین میاد ایا درسته؟چی میفرمایید؟با تشکر از شما
- سرفه
سلام آقای دکتر پسرم یک سال ده ماهشه وزن. 16 پیش شما پرونده داره الان حدود سه هفته پیش تب و سرفه خلط دار داشت بردیمش دکتر و داروی سفکسیم پاراکید سیتروزین دادن الان 3 شیشه سفکسیم خورده ولی همچنان سرفه خلط دار داره دارو دیگه باید بدیم یا بیاریم مطب برای وزیت البته فاویسم داره
- علت کوچکی دور سر
دخترم سی هفت هفته و سه روز به دنیا اومده بدو تولد دور سر 34زدن و الان سه ماه و نیمه است دور سر سی و هشت و نیمه سونو دادم مشکل نداشته گردن گرفته از پشت به شکم علت میزنم لبخند میزنه سعی میکنه اشیارو بگیره جسم در حال حرکت هم دنبال میکنه راهنمایی بفرمایید لطفاراهنمایی کنید
- مولتی ویتامین
سلام دکترمن برای پسرده سالم قطره آهن فروتب ومولتی ویتامینودوزی چه اندازه بایدبهش بدم؟
- درد سر سینه
دختر هشت ساله دارم که مادرش زمان حمام دادن بهش میگه دخترمون درد در مکان پستان دارد و حالت سفتی دارد آیا عادی هستش برای دختر هشت ساله
- شیر
سلام.آقای دکتر پسرم ۴ماهه دیگه دوسالش میشه میخوام ازشیربگیرمش ولی انگاروابسته ترشده به سینه..هرجوریم میخوام هواسشوپرت کنم دادمیزنه میگه نه نه .راهکارمیدین بهم ممنون.
- تب و گلو درد
دخترم ۸ سالشه و فراموش کردم مقدار مصرف ازیترومایسین ۲۰۰ چقدر بود
- حرف نزدن کودک
سلام من پسرم ۲سال و۳ماه داره فقط کلمه میگه اصلاجمله نمیتونه بگه وزن وقدش خوبه ته حلقش خیلی بازه مادرزادی/حرفامومیفهمه وهرچی بهش میگم میتونه انجام بده ازلحاظ شنوایی خوبه لطفاراهنماییم کنین😭😭
- دندان
سلام دکتر دخترم ۵سالو۳ماهشه ویکی از دندونای پایینش لق شد و چندروز بعد افتاد آیا اینقدر زود افتادن دندانش طبیعیه ؟؟چیکار باید بکنم برای مراقبت ؟؟البته ناگفته نماند ک دراواخر۶ماهگی اولین دندانش رویش کرد
- سلام اقای دوکتور ، پسرم نه ماهش هست امروز خسته گورجه سبز رو قورت داده ، چیکار باید انجام بدم خیلی نگرانم؟
- قرص مبدونازول
سلام اقای دکتر خسته نباشید پسرم سه سالشه دکتر قرص میدونازول داده گفته هفته ای یه نصفه تو اب حل کن بده بخوره ولی داروخونه گفت سه روز پشت سر هم بده به الان من چجوری بدم بهش روش صحیحشو شما میفرمایید ممنون میشم
- پسر من ۹ ساله هست کمی خورده
پسر من ۹ ساله هست کمی خورده
- تب آنفلو انزا
سلام دخترم ۶ساله باوزن۱۹ کیلو دارم بخاطر تب میخام تایلوفن بهش بدم چند سی سی باید بدم؟ باسپاس
- خاروندن
سلام آقای دکتر دختر۲ ماه م، بینی و صورتشو میخارونه تا جایی که از خواب بیدار میشه.ممنون میشم راهنمایی کنید.
- سوپ نوزاد
باسلام و عرض ادب ,ببخشیدمیشه تو سوپ نوزاد۷ماهه اب لیموترش ریخت ؟موز وسیب رو چه مقدار مجاز هیتیم به نوزاد بدیم؟
- سلام خسته نباشید پسرم ۸ سالشه فارمنتین ۶۴۳ داره شربتش میزان دوزش رو میخواستم بدونم
- انفلوانزا
دختر ۶ سااه ای دادم با ۲۳ کیلو وزن ، وچار انفلانزا شده دکنر براش کپسول آموکسی کلاو ۶۲۵ هر هشت ساعت تجویز کرده، آیا این دوز براش مناسبه؟ و کپسول اسلتامیویر هر ۱۲ ساعت ۸ سیسی، که هر وقت میخوره دچار تهوع و استفراغ میشه، تا الان ۵ عدد خورده آیا ادامه بدم؟
- حمام کودک
سلام دکترجان ببخشید پسرم یک سال و سه ماه هست چندروز سرما خورده میشه ببرمش حمام
- ماشین گرفتگی کودکان
دخترم ۲ سال و چهارماهش هست دچار ماشین گرفتگی میشه بالا میاره چه دارویی بهش بدم

