Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تب
سلام پسرم تب داره میشه هرچهارساعت استامینوفن وهر6ساعت شیاف بزارم براش البته با فاصله.
- ویتاگلوبین
باسلام.پسرم ۲۷ ماهه تحت نظر شما هست.از دوسالگی قطره اهن رو براش قطع کردین با توجه به قد ۸۶ و وزن ۱۲ کیلو و اینکه چند ماهه که در همین وزن هست خواستم بدونم مکمل نباید مصرف کنه؟و اینکه شربت ویتاگلوبین هم باعث یبوست میشه؟
- غذا
سلام خسته نباشین به کودک نه ماهه هر چند ساعت یه بار باید غذا داد لطفا جواب دهید؟؟ من هر دو ساعت یه بار بهش غذا میدم
- بالابردن آنزیم کبد
باسلام هشت ماه پیش برای دخترم آزمایش کلی انجام دادم ک یکی از آنزیم های کبدی بالابود و الان ک دخترم دوسال و نیم سن دارد همان آزمایش راتکرارکردم ک دوباره ۴۲بود.دخترم فوق العاده بی اشتهایی.ایا خطرناک است؟
- فابیسم
باسلام،پسر ۱۲ ساله دارم سرما خورده فابیسم دارد شربت پروین ضرر دارد یا خیر
- خس خس سينه
سلام آقاي دکتر دخترم 13روز پيش سرماخورد يعني اول سرفه هاي خشک داشت و بعد تب و آبريزش بيني برومش دکتر زاديتن دادن که بهتر نشد و بعداز چندروز سرفه هاش چرکي و خلط دار شديد شد خيلي اذيت شد و سينش صداي خس خس شديد ميداد دوباره بردم دکتر شربت زيترومکس خارجي دادن الان 3روز بهش ميدم شکرخدا خس خس خيلي کمتر شده اما هنوز پايداره آيا تا 5روز کامل شربت زيترومکس بدم خوب ميشه؟؟؟؟و اينکه اقاي دکتر ميتونم بچم رو حمام ببرم و سرش را بشوييم؟؟براي خس خس سينش حمام کردن و شستن موهايش و شستن تن و بدنش ايرادي ندارد؟؟
- سلام دخترمن 2ماهشه واکسن زدم میتونم اگه نبش بالا بود شیاف استفاده کنم؟
- توت فرنگی
سلام اقای دکتر پسر یکساله دارم میتونه توت فرنگی یا کیوی و گوجه خام بخوره و حسایست بوجود نمیاره؟
- سلام دخترم چند شب فقط میگه گلودرد دارم نصف شب دیشب روز سوم بود کلا صداش گرفته بود و نمیتونست نفس میکشه این گلودرد ویروسی یا باکتریایی در ضمن دخترم ۴سالشه
- سلام پسرم تب و دل درد دارد لطف راهنمای کنید
سلام جناب آقای دکتر شب بخیر.ببخشید پسرم ۶ ساله هست ،صبح میگفت دل درد دارم ولی عصر تب کرد ۳۸ونیم . دکتر عمومی بردیم شربت سفیکسیم ۱۰۰ و شربت استامینوفن داده ولی تبش پایین نماید ،ببخشید شربت سفیکسیم را میشه ۱۲ ساعت داد؟ یا چکار کنیم که تب پایین بیاد.خدا خیرتون بده
- شیر پاستوریزه
برای کودک یکسال و یکماهه شیر پاستوریزه پرچرب میدهم، آیا باید بجوشانم حتما؟
- سرماخوردگی و سرفه
آقای دکتر سلام خسته نباشید پسرمن دو سال و هفت ماهشه..دو هفته پیش سرما خورده بود ولی چرکی و عفونت نبود بردمش دکتر گفتن چرک نداره گلوش احتمالا آلرژی هست.الان دوباره سرما خورده آبریزش بینی داره و سرفه های خیلی شدید.گاهی هم میگه دلم درد میکنه.شربت پلارژین و کوریزان و سیتریزین بهش میدم.میشه لطفا راهنمایی کنید چیکار کنم
- سلام پسرم ۴سالشه خمیر بازی خرده فعلا هیچ علایمی نداره
سلام پسرم ۴سالشه خمیر بازی خرده فعلا هیچ علایمی نداره
- تب
سلام. کودک دختر پنج ماهه. باوزن هشت کیلو تب سی ونه درجه را می توان شیاف دیکلوفناک گذاشت؟ در صورت بله با چه دوزی؟
- سرفه نسبتا خشک وشدید
سلام خسته نباشید دخترم دوسال و شش ماهش چند روز فقط سرفه خشک می کنه دارو بهش می دم سرفش قطع میشه وچند ساعت بعد دوباره سرفه می کنه وقتی دراز می کشه می خواب تو خواب سرفه می کنه دارو سالبو تامول می دم وقتی سرفه می کنه. آبریزش بینی وتب هم نداره
- مدت زمان مصرف سفکسیم
سلام پسر ۴ سالم انتی بیوتیک سفکسیم داره تا چند روز باید ادامه بدم تا دورش کامل بشه؟
- تاول بعد از واکسن یک سالگی
باسلام دخترم بیست وششم تولدش بودکه بیست وهفتم واکسن یک سالگیشوزدیم وفرداش متوجه شدم که رودست وپاهاش تاول زده وازتاولش حالت آب میادبیرون آیابه نظرشمااین طبیعی هست؟؟؟
- جوش
سلام اقای دکتر پسر دوسال و نیمه دارم الان حدود دوماهه یدونه جوش ریز روی چونه اش زده و خوب نمیشه خیلی کوچیکه . چه پمادی استفاده کنم که از بین بره؟
- پسرم ناخن هاش از ریشه میاد بیرون
- وزن کودک
سلام دختر من 13 ماهشه و وزن تولد 2 کیلو 450بود الان 13 ماهشه و وزنش 7 کیلو و 600 گرم شده وزنش الان چطوره و اگر کمه چکار کنم که وزن بگیره؟

