Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- اسهال نوزاد دوماهه
سلام وقتتون بخیر دختر من پیش شما پرونده دارن آقای دکتر دوماهه هستش و از امروز انگار اسهال داره و شکمش هم صداهای مربوط به اسهال کمی داره، از شیرمن تغذیه میکنه البته خودم هم چندروز پیش اسهال داشتم اما خوب شدم واسه دخترم تازه داره شروع میشه چیکار کنم؟ ممنون از بزرگواریتون
- غذا
سلام اقای دکتر بچه یکساله دارم روزی یک سی سی و نیم شربت زینک هم میدم ولی خیلی سخت غذا میخوره خیلی بدمیخوزه میخوام بدونم شربت دیگه ای نیست ؟؟
- سلام دخترم هفت سالشه همیشه دل درد داره و میگه حس میکنم بو میپیچه تو دهنم تهوع میگیره برای چیه چی براش خوبهلدرد و
سلام دخترم هفت سالشه همیشه دل درد داره و میگه حس میکنم بو میپیچه تو دهنم تهوع میگیره برای چیه چی براش خوبه
- شب ادراری
سلام وقت بخیر دختر بچه 7 دارم که مشکل شب ادراری دارد لطفا راهنمایی کنید سپاسگذارم
- شیر ریختن
سلام نوزاد دوماهه ام موقع شیرخوردن شزوع می کنه به زور زدن برای دفع مدفوع و گاز، زور زدن باعث میشه حجم زیادی شیر بریزه و دوباره تقاضای شیر کنه. واقعا از این وضعیت کلافه شدم. مدفوعش هم کشدار و مخاطیه و با پروبیوتیک خوب نمیشه.
- سوزش ادرار
سلام دکتر دخترم سوزش ادرار داره میگه وسط پاهام درد میکنه 6سالشه باید چه کار کنم لازمه ویزیت بشه
- استفراغ
سلام اقای دکتر یه دختر یه ساله دارم دو روزه هر چی میخوره بعد نیم ساعت استفراغ میکنه مثلا ظهر بهش غذا دادیم خورده بعد از یه چند دقیقه یه چیز دیگه ای بخواییم بهش بدیم حالش بهم میخوره و هرچی خورده استفراغ میکنه در ضمن اسهال هم داشت شربت اسهال دادیم یک کم بهتر شده شربت استفراغ هم دادیم فرقی نکرده ممنون میشم کمکمون کنی با تشکر
- سرماخوردگى
سلام خسته نباشید دختر من دیروز سرفه خشک داشت بدون هیچ علائمی امروز سرفه خلطی شده ولی زیاد نمیزنه تب و سایر علائم نداره لازم بهش سفکسیم بدم ؟
- دلدردودلپیچه درکودکان
سلام پسرم دوساله درروزچندبارمیگه دلم دردمیکنه وخودش خوب میشه
- بیقراری نفخ شکم نوزاد ۲۰ روزه
سلام نوزادم پسر ۲۰ روزه به دنیا اومده شبها خیلی بیقرازی میکنه نفخ داره میتونم شربت بیبی سد بهش بدم
- شربت لیکومیون
سلام و وقت بخیر. برای اینکه بچه ۵ ساله در پاییز و زمستان کمتر بیمار بشه شربت مولتی ویتامین لیکومیون تاثیری داره؟ میتونیم بهش بدیم؟
- مر
سلام پسرم ۵ سالش هست حساسیت داره بدنش دونه زده دکار بهش قرص پردنیزولون ۵ داده روزی ۳ تا خطرناک نیست برای بجه ها؟ ممنون
- خروسک
سلام اقای دکترپسرم ۲سال و۱ماهشه دچار خروسک خفیف شده دکتر برای پسرم دگزا وقرص،مونته لوکاس تجویز کرده الان نزدیک یک هفته هست هیچ تغیری نکرده فقط صدای خروسک ایش خوبشده ولی سرفه مانند خلط دار وابریزش بینی رادارد از دستگاه بخور سرد هم استفاده کردم فایده نداشت از چه داروی استفاده کنم که اثر بهتری داشته باشه باتشکر ازشما
- سلام دخترم ۶ ساله هست و ۲۲ کیلو گرم وزن داره میزان مصرف سفیکسیم براش چقدر هست؟
- دیر حرف زدن
سلام خسته نباشید.پسر ۴ ساله و ۱۰ ماهی دارم که کلمات را ادا میکند ولی خودش حرف نمیزند البته برای آب و غذا و شکلات و بریم بیرون و چند تایی دیگر کلمات هدفمند دارد.در رابطه با پوشک گرفتن هم ۳ ماه با او کار کردم ولی همکاری نمیکند .پسر اول من هم دیر حرف زد ولی ۴ سالگی دیگه صحبت میکرد .میخواستم ببینم من باید چی کار کنم آیا لازمه به دکتر مراجعه کنم و نگران باشم در ضمن در شهر ما گفتار درمانی نیست ولی خودم یه مقداری بلدم که باید چطوری باهاش کار کنم.ممنون
- تداخل دارو
سلام آقای دکتر. دخترم ۴ ساله هست صبحها اموزل میخوره وبه دلیل سوزش ادرار شربت مترونیدازول میخواستم از حضورتون سوال کنم که میتونم برای ماشین گرفتگی بهش قرص دیمن هیدرنات بدهم ؟ممنون از شما
- اسهال بعد از مصرف کواموکسی کلاو
کودک ۱سال ۴ماهه به دلیل مصرف انتی بیوتیک دچار اسهال شده ضمن اینکه بجز شیر خودم هیچ غذایی نمیخوره آیا شما مصرف پدی لاکت توصیه میکنید
- شربت سیتریزین
شربت سیتریزین هر ۱۲ ساعت بدیم یا هر ۲۴ ساعت؟
- داروی سفکسیم
سلام برای کودک ۱۰ ماه و۲۱روزه چندسی سی ودر چند نوبت شربت سفکسیم بدم.فکر میکنم عفونت ادراری داره .چون بلافاصله پاهاش میسوزه بااینکه خیلی زود پوشک وعوض میکنم
- کیدی لاکت زینک
سلام کودک 3ساله دارم میتونم برا تقویت سیستم ایمنی بدن کودکم ساشه کیدی لاکت زینک بدم چه مقدار

