Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شربت
سلام ایا برای درمان ابریزش بینی وعطسه شربت سیتریزین شبی ۲ونیم سی سی خوبه برای کودک ۲سالو ۷ماهه یا باید ساعتی باشه؟؟لطفا راهنماییم کنید با تشکر
- خوردن کاغذ
باسلام دخترم امروز داداشش پاسور بازی میکرده یه تیکه از پاسورو قورت داد مشکلی پیش نمیاد اول که حق زد بعد قورت داد
- زمین خوردگی از ارتفاع
از اپن خورد زمین 10 ثانیه بعد اورد بالا ولی داشت برنج میخورد تو دهنش پر بود و اینکه اورژانس معاینه کردگفت اوکیه 1 ساعت باهاش بازی کردیم و شرایطش خوب بود الان نیازی هست بخاطر اورده بالا ببرمش دکتر
- امپول بتا
سلام روز خوش آقای دکتر پسرم ۱ ماهه دیگه ۴ سالشه وزن حدودا ۱۷ قبلا امپول بتا کامل تزریق کرده علائمی نداشت آخرین بار که تزریق کردیم رنگ صورتش چند روز سفید شد رنگپریده شد و بعدش اسهال شد آزمایش دادم عفونت داشت نمیدونم ب امپول بتا ربط داره یا نه الان دوباره می تونم امپول بتا تزریق کنم؟و با این وزن ۱/۲ بتا تزریق کنم یا بتا کامل چون دو تا پزشک با دوز متفاوت تجویز کردن خیلی ممنون
- ازمایش ۱سالگی
سلام اقای دکتر آزمایش ۱سالگی برای بچه ضروری هستش؟ منظورم چکاب هستش ممنونم
- یبوست
سلام آقای دکتر بعد از مصرف امپرازول کودکم دچار یبوست و نفخ شده در حالیکه قبلا دو بار در روز دفع داشت. بایو لاکت هم میدم لطفا راهنمایی کنید ممنونم.
- سفکسیم ۲۰۰
- با عرض سلام وخسته نباشید میخواستم بدون آیا میشه بدون تجویز پزشک به کودک یک ساله قطره ادوکید داد
- شربت پودری زیتروکم همون ازیترومایسین
پسرم۶سالشه و۱۶کیلوه چقدر،درروزبایداین شربتوبدم
- تاخیر در را رفتن
سلام خواهرزاده من 16ماهشه وقتی حتی یه دستشو ک میگیری سریع راه میره و بدو بدو میکنه ولی وقتی دستش را ول میکنیم میترسه خودش به تنهایی بایستد ولی قد مبل و دیوار میایستد نمیدونم از ترس؟ به نظرتون چکار کنیم؟
- بلوغ
سلام.من یک دختر ۵ ساله دارم قبلا شربت زینک پلاس یوروویتال بهش میدادم ولی شنیدم زینک باعث بلوغ زودرس میشه میخواستم بدونم صحت داره یا نه؟
- حرف زدن کودک
سلام دکتراست نباشیددکترپسرم ۱سالو۵ماهشه ۱۱ماهشه بود راه افتادولی بااینکه۱۷ماهشه فقط ماماوبابامیگه البته من۳بچه دارم وقت نمیکنم زیادباهاش حرف بزنم شوهرم نذاشت که قطره ویتامین زیادبهش بدم الان ۴ماهه که بهش ندادم دکترتوروخداشرایط دکتربردنشوندارم کمکم کنیدضعیفم هست همه چیزمتوجه میشه فقط این دوکلمه میگه دارویی چیزی بهم معرفی کنیدبخدابراتوندعامیکنم اجرتون باامام زمان
- شربت ایمیونیس
سلام وقتتون بخیر مامان آیهان انصاری هستم امروز اومدم مطب چون فرمودین سیستم ایمنی بدنش ضعیفه بخاطر اضافه وزنش میخواستم بدونم شربت ایمیونیس بدم بهش یا لازم نیست .
- شربت۲
سلام واحترام. پسرم ۲ سال و۸ ماهش. بدغذا وبی اشتها. برای جبران از مولتی کیندریوروویتال.وشربت فروگلوبین واستوکر استفاده میکنم. برای جبران کمبود..این سه تاشربت میگن چون بعضی ویتامیناش شبیه هم هستن دادنش خطرناک. درسته؟ازاول میدادم سه تاش وباهم. درتایم های متفاوت البته. میگن دوز ویتامیناش بالامیره آیا درسته یا یکی استفاده کنم تموم شد بعدیش...چون یکیش آهن ویکی کلسیم ویکی مولتی ویتامین..جواب داده بودین یهروزمولتیبدینی روز آهن...میشه به جای ۵ سی سی روزدرمیون صبح ۲ونیم ازمولتی وشب ۲ونیم ازیکی آهن بدم..؟
- الرژی وحساسیت
سلام ..دخترم بعد مصرف خربزه سرفه ابریزش عطسه و سوزش گلو داره از صبح هم مقداری تب کرده ایا شربت ستادین موثره یا قرص نئوتادین ؟
- حساسیت
سلام آقای دکتر دخترم 7سالشه از روزی که رفته مدرسه مرتب مریض میشه حساسیت درست میکنه ایا قرصی هست که جلو حساسیتش رو بگیره بدنشو پیشگیری کنه به خدا دیگه خسته شدم
- غذا نخوردن نوزاد 8ماهه
سلام پسرم الان در ماهه 9 است و تنها حریره بادام می خورد و لب به هیچ غذای دیگری نمی زد به زور هم داخل دهانش می کنم همه را از دهانش بیرون می ریزد وزنشم از 6 ماهگی تا حالا تنها یک کیلو اضافه شده ماندم چه کار کنم
- وجود خون در ازمایش ادرار
سلام دخترم19ماهشه براش ازمایش ادرار انحام دادم تو ازمایشش خون دیده شده دکترش براش سونو نوشت تو سونو سنگی دیده نشد گفتن بعد یک ماه ازمایش و دوباره تکرار کنم اگه باز خون دیده شد ببرمش متخصص کلیه. من خیلی نگرانم یعنی کلیه بچه مشکلی داره
- ایستادن
کودک من سیزده ماهشه غلت نمیزنه ولی میشنه عقب جلو هم نمیره وروی پاش نمیایسته لطفا راهنماییم کنید ممنون
- افونت
سلام اقای دکترمن یک دختر۳ساله دارم ده روزه که شکمش درد میکرد دکتربراش ازمایش خون ادرارنوشت جواب ازمایش افونت ریه نشانداده بود بستری کردتوبیمارستان ازمایش متفوع وسونوگرافی دادجواب سونوگرافی کبددارایابعادمختصری بزرگ ترازحدنرمال واکوژنیسیته پارانشیمال هموژن ویکنواخت می باشد بقیه نرمال بودن الان من به خاطراین کبد نگرانم چکارکنم خواهش می کنم زود جواب بده

