Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرما خوردگی
سلام من دخترم یک سال و دوماهشه دوهفته بیش سرما خورد الان خوب شده سرفه نمیکنه تب هم ندارد فقط بینی چرکی شده وابریزش زرد رنگ داره آیا آموکسی سیلین،۱۲۵ بدم خوبه
- تداخل دارویی
آیا شربت توفلین جی با قرص دکسترومتوفان تداخل داره برای بچه ۶ ساله
- شربت استامنوفن پاراکید سوسپانسیون
ایامیشه به کودک ۱۸ ماهه شربت استامنوفن پارکیدداد وچه مقدارممنون
- آیا نخودفرنگی برای کودک فاویسمی ضرر داره؟
آیا نخودفرنگی برای کودک فاویسمی ضرر دارد؟
- تهوع دخترم
سلام وقت بخیر . پسر دو ساله دارم با دیدن بعضی از اجسام و بوها شروع به عق زدن و استفراغ می کنه مثلا از فاصله دور پارچه سفید می بینه عق می زنه و ممکنه بالا هم بیارهد . وارد بعضی منازل که میشم بدش میاد و عق می زنه می گه بریمنمی دونم چی کار کنمحالش خوبه بازی می کنه . رشد طبیعی داره .
- اطفال
بهش آنتی بیوتیک داد آمپول دو تا گفت ۵ شنبه ازمایش بگیرید ببینم تا اون روز سخته شما اگه محبت کنید بگید ایا افونت بالا میبره گلبول سفیدو دقیقا ازمایش گرفتنی ام بالا آورد بعد ازش خون گرفتن تورو خدا بگید
- سرماخوردگی وگلودرد
- دردپاچپ
سلام پسرم دوسال چهارماهشه ازدیروزیهویی گفت پاش دردمیکنه نمیتونه راه بره پاش تکون میده دردنداره فقط موقعه ای بلندمیشه دردداره
- جوش دست
با سلام خسته نباشید آقای دکتر من دخترم ۵ ساله هست سرماخوردگی داشت و بعدش دستش و پاش جوش بزرگ زد بعد جوشه سفت شد و انگار تاول زده بود ترکید و از توش اب اومد بیرون بعد قرمز شد انگار زخمه از چی میتونه باشه چه دارویی مصرف کنم سیتریزین دادم گفتم شاید حساسیت هست چون دخترم حساس هست ولی آوری نکرد
- مصرف قرص اندامین برای کودک 4ساله تهوع و استفراغ دارد
- سلام اقای دکتر پسرم ۲۲ماهشه ابریزش شدید داره بینیاش گرفته میشه سفیکسیم۱۰۰میشه بهش داد لطفا جواب بدین
- سلام در مورد تیرویید لب مرز کودکان
سلام پسرم بردم آزمایش داده پزشک گفت تیروییدش لب مرز 4سالش چطور تیروییدش کنار ل کنم وزنش 14کیلو کم غذا میخوره خیلی نگرنم ممنون
- سرفه خلط دار
سلام. وقت بخیر. دخترم پنج شنبه صبح احساس گلودرد داشت(از کسی ویروس رو گرفته)شب به پزشک مراجعه کردیم گفتند زود آوردید، علایمی نداره فعلا. از نصف شب آبریزش بدون رنگ و سرفه خلط دار شروع شد تا الان که یک روز گذشته ادامه داره. وزنش ۱۷ کیلو هست و ۴ سال و ماه هست.چه دارویی الان بهش بدم و با چه دوزی مناسب هست؟ خیلی ممنون از لطف و وقتی که میذارید
- سر گیجه کودک ودرد دور ناف شکم
سلام بچه من ۶سالشه و۲ ماهه سر گیجه ودرد دور ناف داره که چند بار دکتر رفتم یبار سونو گرافی از شکم و کلیه شد که تو کلیه سنگ داره بعد از چند روز باز این شکم درد دور ناف و سرگیجه داره که سونو گرافی کل شکم و ازمایش شد و مدفوع که خدارو شکر سالم بود ولی من الان نگرانشم چیکار باید بکنم
- سلام وقت بخیر دخترم هفته پیش تب کرد وسرفه دکتر بهش آموکسی سیلین ۴۰۰ داد ۷روز خورد ولی روز ۱۲هم دوباره تب کرده سرفه برگشته وبینیش هم گرفته.قرص دیازپام ۲ مصرف میکنه الان شربت سفکسیم لوپراکس ۱۰۰دارم بهش بدم؟؟
- در مورد عفونت چشم کودک
سلام ببخشید دخترم ۵سالشه چشمش عفونت کرده بود،دکتر قطره باکتری میاد وقطره تیرـآی(اشک مصنوعی)داده.قطره باکتی میاد هر۶ساعت بوده و اشک مصنوعی هر۴ساعت.یکبار من یادم رفت و قطره باکتی میاد را همون ۴ساعت بهش دادم،اشکال نداره؟
- کاهش اشتها
سلام ،خسته نباشید آقای دکتر پسرم ۲۰ ماه شه تمام ازمایش ها ودکتر متخصص بردیم اما جوابی درموردکم اشتهایی بچمون نگرفتیم انواع مولتی ویتامین وآهن هاشو هرروز میدیم شیرخشک هم موقع خواب مصرف میکند ومادر کودک انواع غذاهای خشمزه رو میپزد ولی بازهم میلی به غذا ندارد کلافه شدیم از بدغذایی.لطفا راهنمایی کنید وزن کودکمان ۱۱/۴۰۰ است قد بچه دروضعیت سبز است ولی همیشه وزن کودک در وضیعت قرمز است .موقع تولد وزنش ۲/۵۰۰ بود است .
- جوانه گندم پودر جوانه گندم برای نوزاد 8 ماهه
سلام من دخترم تازه هشت ماهشو تموم کرده وزنش هفت ماهگی 8.400بود الان 8کیلو شده البته تحرکشم خیلی زیاده. فکر میکنم عفونت داره ادرارش خیلی کم شده. چیکار کنم چی بدم که وزنش خوب شه. پودر حوانه گندم رو میتونم بدم؟خام یا مخته
- سرفه خلط دار
با سلام دختر من پنج سالش هست ،سه هفته هست بعد از خوردن شربت اموکسی هنوز سرفه های خلط دار میزنه ،البته تعداد سرفه ها کم شده ولی همجنان سرفه ها هست ،ایا داروی جدید شروع کنم ؟
- اسهال
سلام دکترپسرم دوروزدیگه یکسالش میشه تقریبادوروزه که شکمش زیادکارمیکنه وپاش همه سوخته وقرمزمیشه موزبهش دادم خوردزیادفرق نکردخیلی گریه میکنه چکارکنم توروخداالان شرایط بردن به دکترشوندارم ممنون

