Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- اکو قلب نوزاد
سلام دکتر نوزاد وقتی شیر می خورد حالت خفگی به دست می زند ولی وقتی قطره بیتی سیم کراید داخل بینی بگذاریم به مدت 6 ساعت یا بیشتر خوب می شود ولی دوباره از قطره استفاده می کنیم وقتی خفگی بهش دست می زند عرق یا آبی نمی شود نیاز به اکو درمانی هم دارد؟
- سوال خیلی مهم
سلام.پسره من یک سال هشت ماه داره الان چند روزه گیلاس با هسته خورده الان دیگه از همه چیز افتاده غذاهم نمی خوره چکارکنم
- نوزااد
سلام خسته نباشید پسر من ۳ ماه و ۲۰ روزه هستش بالا اوردنش قبلا روزی ۲،۳ بار بود کم ، و هر ۲،۳ ساعت شیرش و میخورد ، الان حدود ۱۰ روزی میشه ک هر وعده شیرش و از ۴،۵ ساعت میخوره هر کار میکنم ۲ ساعت ۳ ساعته نمیخوره ، بعد هر شیر چندبار بالا میاره خلطی و پنیری شکل ، شیر خشک آپتامیل از همون اول بهش میدادم کمکی و شیر خودمم میدم ، من همون ۱۰ روز پیش اینا میشد معده درد شدم ۲ بار قرص فاپوتیدین ۴۰ خوردم از اون روز اینجور شده ، امکان داره از قرصی ک من خوردم باشه؟؟چیکار میشه کرد
- واکسن چهازماهگی
باسلام پسرم امروزواکسن چهارماهگی زده تب نداره فقط دردداره بهش استامینوفن میدم بالامیاره به نظرتون چیکارکنم نگرانم
- مقدار مصرف قطره آدوکید
سلام ببخشید می خواستم بدونم به نوزاد ۲ هفته ای خودم که ۲۷۰۰ وزن داره چند بار و هر بار چند قطره باید آدوکید بدم ؟ ممنون
- اسهال نوزاددوماهه
نوزاددوماهه خیلی استفراغ میکنه بصورت مایع آبکی واسهال هم داره هربارتوپوشکش کمی مدفوع شل وزردرنک هست
- متخصص اطفال
باسلام پسر من ۵۴ روزس وزن موقع تولدش ۳۴۰۰ وزن الانش ۴۶۰۰ از روز اول بهش شیرخشک اپتامیل۱ میدم هر دو سه ساعت یک شیشه ۹۰ml، البته سینمم در بین میدم بهش، ولی خوب وزن نگرفته لاغر و ضعیفه مرکز بهداشت گفتن ک کاهش وزن داره میتونم بهش شیر خشک نان بدم شنیدم ک وزن گیری شیرخشک نان بهتره؟ خودم شیرم ب شدت کمه قطره قطره ب زور درمیاد؟ چیکار کنم ک وزن گیریش خوب بشه
- رفلاكس معده
با سلام دختر ٤ ماهه دارم با وزن تولد ٢٧٠٠ از بدو تولد سينه نگرفت و سينمو ميدوشم رفلاكس پنهان داره و الان در چهار ماهگي وزن ٦ كيلو داره دكتر پيشنهاد غذاي كمكي و شربت زانتاك رانيتيدين تجويز كرند اما سوالم اينه كي دخترم وزن گيريش عادي ميشه ايا وزني كه نگرفته جبران ميشه؟؟يا هميشه اينقدر كوچولو ميمونه؟
- ميزان خواب
سلام آقاي دكتر بچه ٤ ماهه در روز چند ساعت بايد بخوابه؟
- سرما خوردگی کودگ ۲ماه ونیم
کودک دوماه ونیم دارم حدود یا هفته هست که سرفه داره سینش سخ سخ میکنه
- سایمتیکون در شیر
سایمتیکون در شیر مخلوط کردم به نوزادم دادم میخواستم ببینم خطر ندارد ؟
- سلام دکتر جان دختردوماهه دارم کلا شب تا صب بیداره شبا تا صب بیداره چن دکتر نشونش دادم میگن کولیک داره اینهمه دارو دادن اثر نداشته خاهش میکنم بهم بگین چکار کنم خوب بشه میگن ی چن ماهی طول میکشه حداقل ی شربت آرام بخشی یا دارویی ک دردش رو کم کنه ممنون میشم
- قرمزی صورت
سلام من نوزادم دختره سی و هفت هفته ای به دنیا اومده بعد یکم زذدی داره نمیدونم چرا یکدفعگی خیلی صورتش قرمز میشه دونه ای چیزی نیس فقط یهویی قرمز میشه
- یبوست نوزاد۳ماهه
سلام آقای دکترنوزادم تویه هفته دوباره یبوست میگیره الان چهارروزه شکمش کارنکرده کم شیرمیخوره شیرخودموبهش میدم
- رفلاکس معده
- سلام پسرم چهاروده روزشه سرفه شدید میکنه شیر مادر میخوره واستفراق میکنه
- زردی نوزاد
با سلام نوزاد ۶ روزه با وزن هنگام تولد ۳۴۵۰ و وزن کنونی ۳۶۵۰ گروه خونی مادر o+ با ازمایش از کغ پا دارای زردی ۱۱.۳ ایا نیاز به فتوتراپی هست؟
- خوردن کاغذ
آقای دکتر فک میکنم دختر ۸ماهم کاغذ روکش قرص خورده.و خیلی نگرانم
- بیسکوییت مادر
سلام آقای دکتر من دخترم داخل ۷ماه است میتوانم بهش بیسکوییت مادر را با آب جوشیده آب کنم و بهش بدهم؟؟ یک بار دادم.
- عقب افتادن واکسن چهار ماهگی
سلام و خسته نباشید.امروز وقت واکسن چهار ماهگی دخترم بود بردمش بداشت گفتن بخاطر کرونا فعلا واکسن نمیزنیم.یک ماه دیگه بیارش.خواستم ببینم یک ماه عقب افتادن واکسنش مشکلی نداره؟

