Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- افت دهان
سلام به شما دخترم ۳سالشه تمام دهنش پر از افت هست هیچی نمیتونه بخوره و بی حاله توروخدا یه دارو بگید بخرم بهش بدم بلکه خوب شه
- شیر خوردن نوزاد
سلام آقای دکتر دخترم 9 ماه داره از وقتی غذا میخوره شیر مادر کم میخوره شاید 5دقیقه در کل روز شبها هم زمان خواب فقط یک وعده شیر خشک میدم بنظر شما این مقدار شیر کم نیست ؟
- قطره خون در مای بی بی
با سلام
من یه نوزاد ۴ ماهه دارم الان چند وقته تو مای بی بی اون یه قطره خون دیدم مشکلش چیه جواب منو بدید لطفا
- یبوست مزمن دختر دوساله و نیم
- مصرف مکمل زینک
برای شیرخوار پنج ماهه که به دلیل تسریع در وزن گیری زینک تجویز شده زینک گلوکونات مناسبتر هست یا زینک سولفات؟ باتوجه به رفلاکس داشتن شیرخوار و طعم دار بودن زینک گلوکونات ها مجبور به تهیه ی زیتک سولفات شدم. پزشکشون گفته بودن اسانس پرتقال و لیمو و توت فرنگی و گیلاس نباشه
- ویتامین دی
سلام.پسرم هجده ماهشه درازمایش یکسالگیش ویتامین دی کم بودالان چه ویتامینی بدم بهش تاکمبودویتامین دی جبران شود.
- سلام خسته نباشین دخترم ۱۰ماهشه گاهی وقتا میلرزه چیکارکنم نگرانم
- نوزاد هشت ماهه
سلام اقای دکتر پسر من هشت ماهشه و سینش خس خس میکنه بهش سفکسیم صد بدم ? چه مقدار ممنون
- حرف زدن
باسلام وخسته نباشید من نوزاد پسر یک سال ونیم دارم که کلمه های زیادی رومیگه خواستم بدونم چه موقع کودکان شروع میکنن به حرف زدن ممنون از شما زنده باشی
- فلیپ
سلام پسرم ۵ سالش هست کم خونی داره قطره فلیپ روزی چند سی سی بهش بدم با وزن ۱۷ کیلو، ممنون
- قرمزی پوست
باسلام چرا بعضی ببچه ها زردی طولانی مدت نزدیک سه ماه میگیرن در حد ۱۳ درجه ،و یه لکه های قرمز رنگ پشت گردن یا روی ابروشون وقتی بدنیا میان.ایااین لکه ها بزرگ بشن ازبین میرد؟
- سوال
سلام اقای دکتر.وقت بخیر.ایا مکیدن و خوردن انگشت نوزاد امری عادی است ؟ومشکلی در اینده برای فک و دندان هایش پیش نمیاید؟.اگر خوب نیس پستانک را میشود جایگیزین کرد؟
- دوز ونحوه مصرف
کودک ۶ساله وزن۲۰ کیلو سفیکسیم ۱۰۰ چند سی سی استفاده کند
- کم اشتهای ویبوست بچه
سلام من پسری ۸ماهه دارم که از موقع تولد تا الان هم بسیار کم اشتها هستش وهم دچار یبوست شدید هستش به طوری که خیلی اذیت میشه گریه میکنه خیلی هم لاغر هستش چند باریم دکتر بردمش دارو بهش دان ولی بی فایده بوده لطفا راهنمایم کنین.متشکرم
- دارو
سلام . برا کودک دو ساله با وزن ۲۰ کیلو چند عدد شیاف ۱۲۵ در موقع تب باید استفاده کرد . ؟
- تغذیه
سلام آقای دکتر من دخترم داخل ۹ ماهه براش بیسکوییت مادر رو با موز و آب جوش و کره آب شده مخلوط میکنم میان وعده میدم بخوره اشکالی ندارد؟؟
- سلام ببخشید برای کودکان 2سال هم خوبه
چشم کودک قرمز میشه واوفونت داره
- برای گوش درد بچه ها ی ۷ ساله
گوش درد بچه هی ۷ ساله
- فاویسم
خسته نباشید اقای دکترعدس برای نوزاد6ماه مشکل ساز است.باتشکر
- مسمومیت
پسرم نه ماهشه مسموم شده چ بدم بهش

