Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- استفاده از آمپول بتامتازون
باعرض سلام، پسر3ساله من به علت آلرژی که دارد در موقع سرماخوردگی سرفه های شدید میکنه که با اسپریهای استنشاقی مشکل حل نمیشه که دراین صورت مجبور به استفاده آمپول بتامتازون(یکچهارم) میکنیم که سرع خوب میشه خواستم بپرسم هربار این اتفاق افتاد استفاده از آمپول ضررنداره؟
- چند سی سی آب با کل شیشه دارو مخلوط شود؟
برای بچه ۸ ساله
- حرف زدن کودک
سلام دکترپسرم یکسالودوماهشه یکسالش بودکامل راه افتاد ولی دو کلمه بیشترنمیگه چیکار کنم خیلی نگرانم
- خواب
سلام اقای دکتر پسر یکساله دارم . شبها باسختی ساعت 1شب میخوابه خیلی مقاومت برای نخوابیدن میکنه مکان هم اروم و تاریک میکنم . به جاش تاظهر میخوابه درطول روز هم کلایکی دوساعت میخوابه چیکار میتونم بکنم که بموقع بخوابه؟
- مقدار مصرف داروی تنفلین جی
سلام من 41 سالمه دیشب دکتر نوشته گرفتم دارو مقدار مصرف ننوشته لطف کنید توضیح بدین ممنون میشم
- سلام اگه کودک دوساله بیش از اندازه شربت کرمیچر بخورد چیکار کنیم
سلام اگه کودک دوساله بیش از اندازه شربت گرمیچر بودن باید چیکار کنیم
- سرماخوردگی
سلام اقای دکتر پسرم یکسالشه دیشب تاحالا یهو تب کرد دکتر بردمش گفتن لثش متورم شده و پاراکید داد ولی گفت اگه ابریزش بینی داشت باید شربت برای سرماخوری هم بدی . الان یکی دوبار ابریزش بینی داره ولی نمیدونم چه شربتی برای سرماخوردگی بایدبدم ؟
- کودک
سلام.خسته نباشید.دخترم ۲ سال و ۴ماه هست.با وزن۱۱ و نیم و قد ۸۵.با بیماری سایکل نوتروپنیا که تحت درمان هست.چیزی که الان هست حجم زیاد مدفوع (اسهال نیست )با بوی شدید و رنگ خیلی روشن و خیلی چرب.همیشه همین جور بوده و خیلی نگرانم کرده.از شما خواهش میکنم منو راهنمایی کنید.از لطفتون سپاسگزارمنکته
- باتری
سلام خسته نباشید پسرم یکسال دارد سر باتری قلمی رو یکم تا نصف انداخت داخل دهنش سریع گرفتم آزش خطر نکه باید چیکار کرد
- چرا بعضی از ناخن های دست و پای کودکم اول سفید میشوند بعد کنده میشوند
مدت ۳ ماه میشود که ناخن بعضی از ناخن های دست پای کودک ۳ ساله ام اول نقطه نقطه میشوند یا گاها سفید میشوند یا از بیخ یا از قسمت های وسط و بعدش شروع به افتادن می کند
- مقدار استفاده شربت سفیکسیم
سلام کودکی با سن سه سال ۹ ماهه دارم که شربت سفیکسیم ۱۰۰ دکتر براش تجویز کرده حالا با خوردن شربت تهوع و استفراغ میگیره ممنون میشم اگه راهنمایی کنید با سپاس.
- عطسه
سلام وقتتون بخیر اقای دکتر دخترم ۴سال و خورده ایشه و ۲روزه فقط عطسه میکنه و هیچ علائم دیگه ای نداره چ شربتی بدم که عطسه هاش قطع شه
- سلام بچم موقع گریه خمیازه میکشه
ببخشید بچم موقع گریه کردن خمیاز میکشه علتش چیه؟مشکل خاصی داره؟
- شربت ستادین
سلام پسرم یک ونیم سالشه تب زیاد وسرفه خشک داره میشه شرب ستادین بهش بدم اگه میشه چقدروهرچندساعت بش بدم؟
- قرص ال آرژنین
سلام وقت بخیرپسر4ساله ام دکترعلی اکبرسیاری براش قرص کپسول ال آرژنین نوشته پسرم نمیتونه بخوره میشه خمیرداخلشودربیارم بخوره یانه ممنون میشم پاسخ بدید
- دندان قروچه
سلام خسته نباشید جناب دکتر پسرم مدتیدندان قروچه میرد یبوست همیشکیداره آزمایش خون مدفوع دادم نرمال بود علت دندان قروچه چی هستش استرس میتوان دلیلش باشه ویکم ناروای داره از چیزی ترسید از دوسالگی اینطور شده وحدود ۶ماه دندان قروچه دارد چه کنم به چه متخصثی مراجعه کنم سپاس
- شربت اهن
سلام خسته نباشید دختر من دوسال نیم هست آزمایش دادم یکم کم خونی داره میخوام بهش شربت اهن بدم با شربت زینک چه زمانی در روز بدم بهش آیا با هم بخوره ایراد داره
- درمورد قرص فولیک اسید
سلام خسته نباشید میخواستم بدونم میشه به دخترم چهارسال ونیمش هست قرص فولیک اسید ۱میلی بدم. ؟ چجوری؟ چه موقعی؟
- دارو
سلام پسرم 10 سالشه ماهی و تخم مرغ هم نمیخوره من میتونم مکمل vanna pur رو هفته ای یه دونه بهش بدم ضرر نداره
- وزن و قد
سلام دکتر دخترم۱۱ شهریور ۱۷ماهه میشه وزن۸و۵۰۰ قد ۷۴ و دور سر ۴۵ تولد وزن۳و۶۰۰ قد ۵۰. دورسر۳۵ ایا نرماله؟چی بدم بهش وزن بگیره ۶ماه شیر خودمو خورده ۶ماهم شیرخشک نان از۱۲ماهگی شیر بز ایا میتونم شیرگاو بدم و بز روقطع کنم؟ راهنمایی کنید

