Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- گوش درد
سلام اقای دکتر بعَضی موقعها خیلی گریه میکنه بعد ک بردم جای متخصص گف شیر خودتو درست کن جا هرکی میرم ی چیزی میگه موندم چیکار کنم شبا از ساعت ۹تا ۳یکدم حیغ میزنه هر داروی گیاهی بگین خوردم قطره دایمتیکون هم دادم کید هلیکس هم دادم موندم الن بچم دو ماهشع چن روز دیگ میشع دوماهه چیکارکنم موندم ؟؟؟
- خارش صورت ودماغ نوزاددوماهه دراول صبح هنگام خواب
سلام دکترپسرم دوماهشه واول صبح توخواب ناله میکنه وصورت ودماغشومیخارونه جوری که گریه میکنه وبیدارمیشه گاهی هم توطول روزاینکارومیکنه دلیلش چی میتونه باشه؟
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر،خسته نباشین. دخترم ۷ ماه و نیمه و وزنش ۷۷۰۰ هست.چند روز پیش سرماخورده،آبریزش بینی داشت و سرفه.الان دیگه سرفه نمیکنه ولی مخاط دماغش از حالت آبکی دراومده و غلیظ و سبز رنگ شده.آیا احتیاج به مصرف دارویی هست برای این آبریزش بینی یا به مرور زمان خوب بشه؟ ممنونم از راهنماییتون.
- زردی نوزاد ۱۵ روزه
عرض ادب و احترام ، نوزاد ۱۴ روزه داریم ، پسر هست ، گروه خونی پدر و مادر هر دو A- ،ولی نوزاد O- ، روز چهارم تولد آزمایش زردی دادیم ۱۹ بود ،۲۴ ساعت بستری بود شد ۱۲ ، مرخص کردن، ۴۸ ساعت بعد رفتیم فوق تخصص دوباره گفت ۴۸ ساعت در منزل دستگاه بگیرین زیر نور باشه ، گذاشتیم زیر نور بهتر شد ، ولی دوباره الان زرد شده ، بهش شیرخشت هم میدیم ، مادر هم میخوره ،شیر مادر مرتب هر ۲ ساعت میخوره ، دفع مدفوع و ادرار هم خیلی خوب داره ، هیچ مشکلی نداره غیر زری ، پنجه دستاش سفیده ولی قفسه سینه و سفیدی چشماش یه کم زرده ، پاهاش هم یه کم گرفته ، چه کنیم ؟؟؟؟
- جوش زدن بدن نوزاد دانه ریز قرمز
- مولتی ویتامین
سلام. آیا قطره مولتی ویتامین و زینک باعث بی خوابی در نوزادان میشه؟
- آبریز بینی وزاد ۹ ماهه
سلام نوزادد۹ ماهه من ۱۰ کیلو وزن داره آبریزش بینی شدید داره میتونم سیتریزین بش بدم؟ هفته پیش هم مریض بود و آزیترومایسین مصرف کرد
- سنگ کلیه پسر سه ماهه
سلام
پسر دارم سه ماهه و ۱۵ روز شه دکتر میگه سنگ کلیه داره در طول روز گریه نمیکنه شبا ساعت ۱۱ تا ۱۲:۳۰ هر شب گریه میکنه راهکار چیه ؟
- پودر گاستروفیکس
سلام،نوزادم چهارماهشه،هرنوع شیرخشکی بهش دادم باهاش سازگار نیست.دکتر براش پودر گاستروفیکس تجویز کرده.میشه ادامه بدم و ب عنوان غذای کمکی بهش بدم؟
- شربت ایمونیس
باسلام.روز شنبه پسرم رو معاینه کردین و فرمودین بجای قطره ادزیر ازین به بعد ۳ میل شربت ایمونیس بهش بدم.امروز شروع کردم و اصلا طعمش رو دوست نداشت و قطره حالش رو به هم زد میتونم همون ادزیر رو ادامه بدم یا قطره دیگری باید بدم؟
- بیماری چشم
سلام دخترم ۴۰ روزشه چشماش قی میکنه دکتر بهش سولفاستامید داده ولی سرچ کردم اینترنت نوشته بود برا زیر دوماه منع مصرف داده آیا استفاده کنم یا نکمک
- شيرخوردن در شب
سلام سوال ديكم اينه كه تو شب لازمه بچه رو بيدار كني شير بخوره چون خودش بيدار نميشه ٥ ماهشه
- کپسول امپرازول برای نوزاد
سلام خسته نباشید دخترم ۴ ماهشه و به دلیل رفلاکس گفتن که قرص امپرازول رو داخل شیر حل کنم و بهش بدم اما قرص امپرازول پیدا نکردم داروخانه بهم کپسول امپرازول خارجی داده گفته محتوای کپسول رو داخل شیر حل کنم و بهش بدم آیا ضرر نداره؟
- سوال از متخصص اطفال
ایا نوزادان دارای سندروم غیرقرینه یکطرفه بدن داری هوش طبیعی هستن یا عقب مانده ذهنی هستن
- دندان
سلام آقای دکتر من بچه ام ۱۰۹ روزشه ۲۰ فروردین ۴ماهش تموم میشه خیلی بی قراری میکنه و کف و آب دهن از دهانش سرازیر میشه و خیلی دست به دهانش میبره هرچیزی را میخواد بخوره و من احساس میکنم داره دندان در میاره لثه ی بالا و پایین دقیقا جای دوتا دندان بالا و دوتا دندان پایین سفید هست آیا دندان درآوردنه؟
- مدفوع
سلام . پسر دو ماهه مدفوعش شل و زرده آیا طبیعیه
- شربت
سلام دکترپسرم ۱۰ماهشه دوماه پیش بستری شدگفتن کمخونی شدیدداره براش شربت زینک سولفات نوشتن شربتش افتادشکست الان رفتم دوباره خریدم که بهش روزی یک سیسی بدم چندروزه بهش میدم ولی امشب وامروزهمش توخواب بیدارمیشه گریه میکنه قبلارفلاکس داشت دلیل گریش مصرف شربت زینک سولفات نیست؟میتونم قطره دایمیتکون بهش بدم؟
- تکرر مدفوع
سلام دخترم نه ماهشه و یک هفته ای میشه که تعداد دفعش زیاد شده ولی به نظر اسهال نمیاد درروز چهار پنج باره دلیلش چی میتونه باشه ؟
- کولیک نوزاد دوماه
با عرض معذرت . همونی ک نوزادم کولیک داشت نوزاد من رفلاکس هم داره ولی بقیه چیزاش قلب گوش چشم همه سالمه شیر مادر میخوره ولی حین خوردن هوا زیاد میخوره . بعدم اینکه ما میگم همه چیزا را امتحان کردیم حتی این صداها . بعدم دل درد تقریبا از ساعت خاصی شروع میشه. میخام بدونم به رفلاکس مربوطه یا اینکه راه درمان دیگ نیست ؟
- سفیدی ناخن
با سلام و احترام و خداقوت آقای دکتر دخترم چهارو نیم ماهشه روی ناخنش کمی سفید شده چیکار باید بکنم؟کمبود ویتامین خاصیه؟

