Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام پسرم ۴۰ روزشه چند روز بوی مدفوعش خیلی تند
سلام،پسرم ۴۰ روزش بوی مدفوع خیلی تند ترش هستش باید چکار کنم.روزی چند بارم مدفوع می کنه وهمش بوش بد
- دادن سویق کامل به نوزاد
باسلام ودرودآیامیتوان به شیرخواریازده ماهه سویق کامل داد؟؟؟آیاباعث یبوست میشودچون بچه شیرخشکی هست ودرعین حال خیییلی ضعیف منم چون شنیدم سویق خوبه مشتاق شدموبهش بدم
- نوزاد خوابیدن زیاد
اگر نوزاد زیاد بخواب فکرش فقط خواب باشدوگریه نکند کم گریه کند و بعضی موقع حرکت ترسناک انجام دهد.مثلان دور چشم اش اول قرمز میشه بعد نمیتونه نفس بکشه بعد یکی چشمش چشمک چشمک بزنه .لازم هست چکار کنیم
- خوراندن آب به نوزاد دوماهه
سلام خسته نباشید من دیشب سهوا به فرزند دوماه خودم آب دادم میخواستم بدونم مشکلی پیش میاد
- غذاکمکی
سلام اقاب دکتر من دهترم یه هفته دیگه میشه ۵ ماهه میخواستم بدونم که کی باید سرلاک وغذاهای کمکی رو باید شروع کنم.چقدر وچگونه ممنون
- زینک سولفات
سلام.بچه یکساله یک هفته اسهال بود روزی چند سی سی زینک سولفات بدم؟وچه مدت
- شیردهی
سلام وقت بخیر، آقای دکتر مصرف فروفورت گاین در شیردهی روزی یک عدد ضرر ندارد؟ نوزادم دو ماه و نیمشه
- شربت نیوزینک
- تغذیه
سلام وقت بخیر نوزاد ۷ماهه ای دارم که اصلا فرنی نمیخوره لباشو محکم میبنده روهم چی جایگزینش بدم.سوپ و تخم مرغ و پوره سیب زمینی میدم.ایا هرروز زرده تخم مرغ بخوره اشکال داره؟
- مدفوع نکردن نوزاد ۴ ماهه
- اسهال نوزاد
سلام خسته نباشید بچه من اسهال هست سبز رنگه مث کف میمونه۴ماهشه
- نفخ دلپیچه
اگه همزماازقطره پدی لاکت شربت کامی کالم به نوازادبدیم وبعدازاستفاده به شدت گریه کنه مشکل چیه
- شربت ستادین جی
سلام من دو روزه به دخترم که 2 ماهه هس در حد ۰/۲۵ میلی ازشربت ستادین جی میدم هر ۱۲ ساعت سینش خر خر میکنه و سرفه میکنه آیا ضرر داره یا نه بااین دارو خوب میشه داروخانه داده
- تب
سلام آقای دکتردخترم پنج ماهشه تبش ۳۷.۵_۳۸آیاتبش بالاس ببخشیدتب چندباشه بالاس ونیازبه معاینه داره لطفاراهنمایم کنیدممنون میشم
- درد شکم نوزاد
سلام نوزاد من ۲۸روزشه شیرخشک نان۱میخوره کامفورت بلافاصله بعد شیر گریه میکنه و باد معده داره چه شیرخشکی بهش بدم که این حالت و نداشته باشه
- مصرف سرترالین در بارداری
سلام من قبلا سرترالین برای وسواس مصرف میکردم بعد اقدام به بارداری کردم و قطعش کردم الان ماه هفت بارداری هستم و بشدت وسواس و افسردگی پیدا کردم طوری که از بچه دار شدن بیزار شدم از روانپزشکم پرسیدم گفت مصرف سرترالین خطرخیلی کمی داره ولی نمیشه گفت بی خطره، میخواستم از متخصص اطفال بپرسم بچه چه در بارداری و شیردهی مشکلی پیدا نمیکنه؟
- سیاه شدن دست و پای نوزاد
با سلام نوزاد دو ماهه ای دارم وقتی پاهایش آویزان می مونه سیاه میشه ودستاش موقعی که رو دست میاندازم سیاه میشه و ناراحتی قلبی نداره و اینکه واکسن دو ماهگی شا دو روز زودتر زدم ایا خطرناک من خیلی نگرانم و استرس دارم
- وزنگیری کند
سلام خسته نباشید کودک جن هشت ماهشه و وزنش ۶۹۰۰هست سه ماهه بهش اپتامیل pdfمیدم ولی حس میکنم وزنش اصلا بالا نمیره تعریف شیر پره اپتامیل روهم شنیدم میخاستم بدونم کلا چه شیری از همه بهتره برای بچه های محروم از شیر مادر
- خلط پشت حلق سرفه
باسلام دخترم دیروز شش ماهه شد ده روزه پشت حلقش خلطه واسش قطره بینی میریزم بعد چندروز سرفه خشک شروع شد بعد سرفش خلط دارشد الان چهارروزه سرفش صدامیده چکارکنم واکسن بزنم سرفه میکنه مشکل پیش میاد
- معین
بچه شش ماه ونیم بدون حمایت باکمک دست کوتاه میشینه به جلویاعقب خم میشه چکارکنم قوی بشه وبچه پسر چندماهه باید بشینه

