Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سوزن
سلام آقای دکتر امروز یه سوزن خیاطی رفت تو پای پسر دوسالم که کشیدمش بیرون خون هم نیومد مشکلی هم نداره راه میره میدوئه فقط یکم قرمز شده لازم هست کاری بکنم یا آمپولی چیزی لازم باشه بزنه؟
- اسهال باکتریایی
با سلام و خسته نباشید
من کودکی 19 ماهه دارم ده روز قبل اسهال شد. بعد از آزمایش مشخص شد که باکتریایی است. قطره پدی لاکت و شربت زینک تجویز پزشک بود. بعد از هشت روز دارو تمام و قطع شد. الان که سه روز از قطع دارو میگذره روزی دو بار دفع شل مانند و گاهی کف آلود دارد. آیا این مشکلی دارد هنوز؟
با تشکر
- اسهال زرد رنگ نوزاد ۵ ماهه و تکه های لزیجی داخل مدفوع
- کمک تغذیه
سلام آقای دکتردخترم چهارسه بدنیااومده میتونم بهش غذابدم آخه حس میکنم شیرم کافی نیس موقع خواب سینموول نمیکنه توبیداری هم گریه میکنه هفت کیلوه
- سلام وقت بخیر پسرم شیش ماه هست یک تیکه کاغذ در قطره ی چشم و خورد تقریبا دوسانت در یک سانت .ایا نیاز به پی گیری داره ممنونم میشم جواب بدید باتشکر
- جوشهای قرمز
سلام بچه هفت ماهه دارم که بعد از ۳یا۴روز تب صورت وبدن اوجوشهای قرمز زده اسهال هم دارد مشکلش چیه
- تنفس
سلام من یک پسر ۴۰ روزه دارم متخصص اطفال گفته سرما خورده و تنفسش بعضی مواقع تند میشه تقریبا ۶۰ تا ۶۵ بغضی مواقع هم خوبه ۴۵ تا ۵۰ این طبیعیه یا نه
- سرماخوردگی نوزاد ۱۲ روزه
سلام پسرم الان یک هفته اس سرفه میکنه عطسه هم میکنه ولی وقتی خوابه بازم دوسه بار سرفه میکنه آیا سرما خورده ولی تب نداره شیرش رو هم میخوره فقط شکم درد داره زور زیاد میزنه بعضی موقع هم بالا میاره
- با سلام .دختر یم ساله ای دارم که دو هفته زود به دنیا امد و حالا هم وزنگیری بسیار کمی داره .وزن الانش ۸و ۲۰۰ بوده و قد و دور سرش هم روی نمودار روی خط نارنجی هست .الان هم بهش شربت مولتی و زینک سانستال رو میدم اما هیچ تاثیری نداشته .خواستم راهنماییم کنید که بهش می تونم شربت اشتها اور بدم و اینکه چه اشتها اوری بهش بدم
- سرفه نوزاد
با سلام نوزاد دوماهه دارم چند روزه سرفه همراه با عطسه میکنه یک هفته قبل هم پسر4سالم سرما خورده بود وسرفه میکرد
- سلام پسرم ۶سالش امسال مهد میره از دوماه پیش گلوش عفونت کرد.باپلی سیلین عفونتش برطرف شد ولی قرمزی گلوش مان.وهمش سرفه داره.چیکار باید بکنم حساسیتش هم بالاست.کلا بهش کتوتیفن.یازاتیتن میدم .چارش چی قرمزیش برطرف بشه
- شربت سیتریزین برا کودک 18ماهه
من شربت سیتریزین 10سیسی به اشتباه به کودک 18 ماهه دادم حالا چه مشکلی. پیش میاد
- آسیب دیدگی سر
با سلام دخترم سه ماهشه افتاده زمین سمت چپ سرش ورم کرده وبه صورت آبکی است راهنماییم کنید با تشکر
- قطره رینو سالین 65%
سلام دکتر خسته نباشید، نوزاد دو ماهه گرفتگی بینی دارد وقتل قطره بینی داخل بینیش می ریزم خوب نفس میکشد ولی اگر قطره داخل بینی نریزم نفس تنگ میشود می خواستم بپرسم تا چه مدت باید از قطره استفاده کرد و چند بار در روز باید داخل بینی بریزیم ممنون
- مدفوع خلطی
سلام خسته نباشید دخترم 4سال ونیم سن داره و یه هفته است سرماخورده و سرفه میکنه چند بار بردم دکتر الان کمی بهتر شده ولی داخل مدفوعش خلط وجود داره شفاف هست و مدفوعاش شل هست مانند اسهالی از صبح تا ظهر دوبار رفته دستشویی و قبلش میگه دلم درد میکنه و بعد دسشویی خوب میشه و میگه شکمم صدا میده ایا این خطر ناک هست یا نه
- سلام دخترمن ۶ماهه هست تودست پاهاش وکمرش جوش قرمز هست چه دارویی بهتره براش
- کاغذ خوردن کودک شش ماهه
سلام دکتر وقتتون بخیر پسرم شش ماهشه و اندازه ی مستطیل کوچیک از کنار ی کاغذ کادو رو خورده باید چکار کنم ؟
- شربت گریپ میکسچر
نوزاد۲ماهه دارم که ریفلاکس دار آیاشربت گریپ میکسچرمیتونم بهش بدم اشکال نداره؟
- بهترین متخصص چشم کودک
با سلام و احترام آقای دکتر چند سالگی دخترم رو باید ببرم چکاپ چشم واسه تنبلی و ... و یه دکتر توی رشت بهم معرفی میکنید دخترم ۳سال و هشت ماهشه
- ناف نوزاد
سلام وقت بخیر ممنونم که می توانم سوال بپرسم ازتون ی دوستی دارم دور از شهر ی نوزاد دو ماهه داره که هشت روزه ناف ش افتاده و مرتب جاش چرک داره و ی کم خون میاد ایا مشکلی داره لطفا جواب بدهی ممنون می شوم

