Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- غذا
سلام.پسرم یک سال و پنج ماهشه.غذاهای برنجی رودوست نداره زیاد.اگه همین برنج رو نوسوپ وشیر برنج وپوره ها استفاده کنم ویتامینش کامل؟دیگه نیاز نیست جدابدم؟
- قطره اهن
سلام آقای دکتر خسته نباشید.دخترم 21ماهشه 11کیلو وزنشه..میخواستم بدونم قطره اهن ادزیرچند قطره بهش بدم ممنون
- مقدار شیر و غذا بعد از یکسالگی
سلام آقای دکتر بعد از یکسالگی مقدار شیر و غذا چقدر باید باشه یعنی اولویت با کدومه ؟ و قط کردن یا کاهش شیر به مقدار ۳۰۰میل در روز درسته ؟ دختر من الرژی به پروتئین گاوی و لاکتوز داره دکترش میگه شیر حذف کنید یا خیلی کم بدین این کارم کردم اما وزن نمی گیره چی کار کنم ؟
- اطفال
سلام خسته نباشید ، به پسرم شربت استئکور به پسرم میدادم تا تقریبا یکماه به خاطر تعدالش الان خداروشکر خوب شده یکسال و سه ماهشه ، ولی خواستم ادامه بدم این شربت ، دادانش نشکل داره دکتر روزی سه سی سی تجویز کردن؟؟
- بیضوی
سلامخسته نباشین خدمت دکتر بچه من حدود ۲۰ماهش هست احساس میکنم ببخشین اینجوری میگم بیضه های پسرم کوچیک هستن بعضی کودکان پسر رودیدم که نسبتا بزرگ هستن بیضه هاشون اینموضوع خاطر ما رو خیلی ازردهکرده ممکنه یه توضیح یا راهنمایی درحق ما بدین
- شربت سفیکسیم
پسرم 2 سال و تقریبا 11 ماهشه یعنی 21 آذر میشه سه سالش دو روزه تب کرده دکتر براش آنتی بیوتیک ننوشت فقط شربت استامینوفن شربت گایافنزین وشربت سیتریزین بااین حال بازم تب داره سه روزه الان هنوز تب داره میتونم خودم سفیکسیم بگیرم بهش بدم فقط نمیدونم 100 بگیرم یا 200
- سلام دخترم علایم التهاب کلیه و عفونت کلیه داره دکتر گفته روزی یک بار هر بار دو و نیم سی سی ولی نگفته تا چن روز لطفا میتونید بگید چن روز
- شکم درد و تب
سلام و وقت بخیر. پسرم ۵ سال و نیمه با وزن ۱۸ کیلو. از چهارشنبه غروب تب کرد و بی اشتهاست. برای تبش استامینوفن دادم مقداری اومد پایین. میگه شکمم درد میکنه. اسهال نداشت فعلا.یکمم انگار صداش عوض شده یا گرفته. تعطیلات هم هست. نمیدونم چیکار کنم. هر وقت جایی به غیر از پیش شما هم بردم یا خوب نشده یا داروی مناسب ندادن حالش بدتر شده. لازم به ذکر دونستم بگم که من خودم گلو درد داشتم رفتم دکتر گفتن گلوت عفونت کرده. ازیترومایسین دادن بهم. دو بند انگشت زیر چانه وقتی اب دهان قورت میدادم درد میگرفت و یچیز انگار تکون میخورد. مقداری شکم درد هم داشتم که نمیدونم از همون مریضیم بوده یا نه. هیچ علامت دیگه ای نداشتم.
- دختر ۵ سالم
سلام خسته نباشید دخترم ۵ سالش است و به دلیل تب بالا که ۴۰/۵ بود بردم بیمارستان و بعد از آزمایش دکتر گفت که گلبولهای سفید دخترم ۱۸۵۰۰ است و دخترم در بیمارستان بستری تست. چقدر میتونه خدانکرده خطرناک باشه؟ و آیا کاملا درمان میشه یا تا آخر عمرش خدانکرده مشکل خواهد داشت؟ تشکر
- سلام علیکم دکتر پسر چهار ماه دارم مریض بود رفتیم دکتر برایش قطر پدی لاکت تجویز کرده الان بدنش نقطه های قرمز زیادی دارد
- معده و گوارش
س.دخترم ی هفتس دلدردداره و هیچی نمیخوره.روزاول اسهال استفراغ شد روز دوم فقط استفراغ داش.روزسوم بهتر شدولی هرزگاهی میگف دلم دردمیکنه تواین روزا هم هیچی نمیخوردروزای بعد ی قاشق غذایی ک بهش میدادم میگف دلم درد میکنه و بالامیاورد.دکتر بردم دی سیکلومین داد اما دوبار دادم و بالا آورد.طی روز چن بار میگه دلم دردمیکنه و هیچی نمیخوره.توروخدابگین چیکارکنم بچم آب شده
- آزیترومایسین200
سلام پسرم10سالشه60کیلوهست چقدرازآزیترومایسین200بایدبخوره
- یبوست
سلام آقای دکتر خسته نباشید دخترم ۲۶ ماهشه الان ۷روزه مدفوع نکرده یبوست داره میخواستم بدونم چه شیافی میتونم استفاده کنم یاچه شربتی
- ویتامین دی
سلام وقت بخیر پسر نوزده ماهه دارم الان یک ماهی میشه اصلا هیچ مولتی ویتامینی نمیخوره فقط آهن لیپوزوفر میخوره و شیر خشک اپتامیل پپتی. میشه بهش کید۳ فورت بدم؟ چند قطره باید بدم؟
- پوشک گرفتن
سلام دکترپسرم یکسالودوماهشه همیشه باکهنه پوشکش کردم میخوام ازپوشک بگیرمش زودنیست؟
- مکیدن انگشت
سلام خسته نباشید.فرزند من ۱سال و ۸ ماه داره و از نوزادی مکیدن دو انگشت وسطش رو شروع کرد و هنوزم ادامه داره بطوریکه حتی گاهی من فکر میکنم بخاطر این غذا هم نمیخوره و گرسنه میمونه...راهی هست برای این مشکل؟
- سلام وعرض ادب آیا سفیکسم صد برای کودک۶سال مناسبه
دخترم ۶سالشه با وزن ۱۸کیلو آیا سفیکسیم ۱۰۰مناسبه براش؟ ودستور مصرفش را هم بفرمایید به چه صورت هست؟
- کودک۷سال،۲۰کیلو،چه مقدار شربت سفکسیم
کودک ۷ساله با وزن ۲۰کیلو،مقدارونحوه مصرف سفکسیم؟
- درد ناف
سلام دور ناف پسر ۸ ساله ام درد میکنه و بیشتر اوقات هم سردرد داره ببرمش ازمایشگا یا سونو ؟؟؟
- سلام شربت سنتادین وچرک خشک کن بله میشه داد
سلام شربت سنتادین وچرک خشک باهم میشه داد

