Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تکررادرار
سلام آقای دکتر دختر من ۴ سالشه بعد تو این چندماه چندبار تکرر ادرار داشته هرچندبارش هم آزمایش ادرار و کشت ادرار دادم منفی بوده الان یه پزشک عمومی میگه باید حتما سونوگرافی بدی براش ممکن ادرار پس بزنه به کلیه و....خیلی استرس توراخدا بگید ممکن اینطوری باشه باید چیکار کنم
- ساعت و مقدار مصرف شربت ازیترومایسن ۲۰۰
سلام وقت بخیر لطفا مقدار مصرف بفرمایید ۹ صبح و ۹ شب ۲ و نیم سیسی درسته ؟ دختر من ۶ سال و ۴ ماهش هست با وزن ۱۸ کیلو شربت ازیترومایسن ۲۰۰
- سوختگی خفیف دست
سلام،من پسرم۲۲ماهش ۱۲کیلو وزنش یادم رفته هر۱۲ساعت باید چند سی سی آموکسی سیلین ۱۲۵ بخوره؟
- ریزش موی کودک ۵ ساله
با سلام دختر ۵ ساله ام مدتی است ریزش مو دارد، آزمایش خون انجام داده و مشکلی نداشت. مشکل و بیماری هم ندارد، زینک و آهن هم دوره ای خورده و رفع نشده، چه باید بکنم؟
- زينك
باسلام پسرم ١١ماهشه داروي امپرازول مصرف ميكنه ميتونم بهش زينك بدم
- بلوغ
سلام.من یک دختر ۵ ساله دارم قبلا شربت زینک پلاس یوروویتال بهش میدادم ولی شنیدم زینک باعث بلوغ زودرس میشه میخواستم بدونم صحت داره یا نه؟
- قند خون ناشتا در کودکان
سلام وقتتون بخیر
دختر پنج سالم آزمایش خون داده
قند خونش در حالت ناشتا 105 بود
شب قبل هم شام نخورد در حد یه موز کوچک شامش بود
آیا قند خونش بالاست؟ چون در بزرگسالان این عدد رو معمولا بالا میدونن در کودکان هم همین طور است؟ - شربت استامینوفن تاریخ گذشته
بچم سه سالشه شب با پادرد بیدارشد ماساژ دادم خوب نشد ۵ میلیگرم شربت استامینوفن دادم بهش بعد که خورد نگا کردم دیدم ۲ سال از تاریخ شربت گذشته خطرناکهه؟
- گرفتگی بینی
سلام آقای دکتر پسرمن مریضه شماست لوزه داره بینی اش همش گرفته ست داخل بینی اش غلط داره تو دماقش . اسپره میزنم سیتریزین هم میدم . چه دارویی تجویز میکنید برای چرک بینی اش . هفته قبل مطب بودم .متشکرم
- سرفه کودک
سلام اقای دکتر عزیز پسرم ۶ سالشه خلط پشت حلق داره سرفه هاش هشکه گهگداری خلطی انفلانزا کرده بود شربت دکسترومتورفان باید بخوره یا گایافنزین یا برم هگزین ؟ یا هر دو باهم؟ که خلطش بیاد بیرون و سبک بشه
- ریزس
سلام یه پسر سه سال و نیم دارم با وزن ۱۵ کیلو از صبح آبریزش بینی داره چه شربتی و چه اندازه بدم ؟ ممنون
- امدن کمی خون بعد از ادرار نوزاد پسر ۲ روزه
- آرسین
با سلام!پسرم ۴سالشه با وزن ۱۳کیلو گلوش التهاب و عفونت داره شربت ازیترومایسین ۲۰۰مقدار دستورش میخوام سوال دوم:سن ۴سال وزن ۱۳کیلو و قد۹۶سانت نیاز ب مولتی ویتامین داره؟اگ داره یه مولتی ویتامین خوب میخوام معرفی کنی و نحوه دستورش؟ ممنون
- مکمل افزایش وزن
سلام وقت بخیر. پسرم دو سال و نیمشه و ۱۱/۸۰۰ وزنشه. خیلی کم غذا و بد غذاست. میتونم مکمل غذایی پدیاشور یا گین آپ بهش بدم؟
- وزن
باسلام بچه من دوسالگی وزنش ده وپانصد وقدش ۸۲ بر حسب حرف بهداشت البته بچه من چند ماه اخر فقط شیر خودمو میخورد ولی الان حدود ۴۰ روز از دو ساگیش میگذره وزنش با یازده و چهارصد رسیده به نظر شما خوبه
- الرژی
سلام دخترم ۱۵ ماهشه و فک کنم الرژی داره اخ دور دهنش دونه قرمز میزنه و دماغ همش کیپ میشه !من باید چیکار کنم چ چیزای بعش بدم ؟؟و یا ندم ؟؟داروی خاصی داره؟؟
- Expert Game of Chess Courses and Where for Locate These
The game of chess remains a great methods to train the brain. Whether you’re new to chess or already playing, there’s always a better plan to practice. The game helps build problem-solving with practice. If you’re just starting, understanding how the pieces move can be a smart place to start. Don’t worry if you lose at first, because every game teaches what to improve. Playing often against different opponents helps you improve faster. Watching games can really speed things up, particularly when you focus on how plans are formed. With experience, you will see tactics sooner. Most importantly, stay relaxed. This game rewards patience, and it becomes more enjoyable as you practice. https://chessmaxacademy.livejournal.com/1119.html [url=https://www.fansplans.com/sxsw-2023/#comment-11882]Chessboard Finales and Tactics geared towards Sealing that Triumph[/url] 86aede3
- درمان اسهال کودک ۱ سال و ۵ ماهه
سلام ببخسید پسرم ۱ سال و ۵ ماهشه ...الان ۵ روزه که اسهال داره و روزی ۵ الی ۶ باز اسهال آبکی داره ..۲ روز پیش دکتر متخصص بردمش و آزمایش مدفوع براش نوشت ولی دکتر دگفت چیزی نیست ولی متاسفانه هنوزم اسهال داره ...میخواست بدونم چکار کنم ..ایا پودر پدی لاکت زینک بهش بدم یا نه ..الان چندتا از دندوناشم داره در میاد میتونه از اون باشه یا نه ...لطف راهنمایم بکنید ..اگه دارویی نیاز داره بگید تا بهش بدم ...بهدغیر از اسهال هیچ گونه علائمی مثل تب و استراغ و بی حالی نداره و فقط روزی ۵ الی ۶ بار اسهال داره و بعثی موقعه ها کمی مدفوعش سفتره و بیشتر اسهال آبکی داره ...تو ندفوعشم خون نیست ... ممنون
- کودک۸ساله کهدر ازمایش خون لنفوسیت۶۶درصد زده آیا خطرناک است
- سلام وقت بخیر پسرم ۱۰سالش دچارقرمزی چشم همراه ترشحات ویه کمی ورم شده قطره چشمی رو بایدچندساعت یه باراستفادهکنه

