Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- واکسن آنفلوآنزا
عرض سلام کودک 18 ماهه که قبلا واکسن آنفلوآنزا دریافت نکره برای امسال تزریق 0.25 میل در اواخر شهریور و تزریق 0.25 میل دیگر به فاصله حداقل 4 هفته بعد منعی ندارد؟ حداقل فاصله بین تزریق واکسن 18ماهگی و واکسن آنلوآنزا چند روز باید باشد؟
- آیا به نوزاد نه ماهه واکسن آبله مرغان میزنن
- آبله كرعان نوزاد ٢٠ روزه
سلام دختر ٢٠ روزه دارم امروز فهميدم آبله مرغان گرفته أم آيا نوزادم هم خواهد گرفت و خطرناك است آقا مي توانم به أو شير دهم
- نوزاد یک ماهه
سلام ببخشید بچم خیلی دست پا میزنه من احساس میکنم سرما خورده بعضی موقع چشماش ورم داره و خودش را گش میده و قوس میده صداهای ازخودش در میکنه
- واکسن
دکتر برای واکسن حق انتخاب دارم، کدوم بهتره؟ آسترازنکا یا سینوفارم؟
- شربت آموکسی سیلین
مقدارونحوه مصرف شربت آموکسی سیلین برای کودک ۱۵ماهه
- صدا خوردن پشت
سلام آقای دکتر پسرم ده ماهشه موقع بغل کردن وقتی از رو زمین بلندش میکنم گاهی پشتش مثل شکستن قلنج صدا ميخوره یا گاهی دستشو که میگیرم صدا ميخوره علتش چی میتونه باشه ؟
- آفت
با سلام و احترام کنار لپ دخترم که یکسال و نیم داره یه کوچولو باد کرده شبیه آفت باید چیکار کنم؟
- سلام پسرم فاویسم داره تبش ۴۰ هستش میتونم از شیاف ۱۲۵ استفاده کنم ممنون میشم زود جواب بدی
سلام پسرم فاویسم داره تبش ۴۰ هستش میتونم از شیاف ۱۲۵ استفاده کنم ممنون میشم زود جواب بدی
- سلام خسته نباشید دخترم الان ۲۰ روزه هست الان ۳ روز بیشتر شاید باشد ۴ روز ادرار میکنه ولی مدفوع نکرده راهنمایی میکنید دلیل ش چیه
- پرسیدن
سلام اقای دکتر دخترم الان پنج ماه داره چند روز هس روزی چند بار مدفوع میکنه چی بدم بهش خوبه الان بهش بی بی کر میدم ایا خوبه یا نه
- سلام وقت بخیر دختر من تو 7ماهه ولی وزن خوب نمیگیره الان 6کیلو هست 1800بود بدنیا آمد غذا هم نمی خوره شیر خشک میخوره گیگوز میشه راهنمایی کنید
- کولیک نوزاد
سلام اقای دکتر دخترم ۱۶ روزشه خیلی تو خواب زور میزنه پاهاشو جم میکنه تو شکمش خیلی اذیت میه چ قره ایی خوبه بهش بدم
- کودکان
سلام شربت ایمیونس تقویتی بعد تمام شدن میشه دوباره به بچه ۷ ساله داد یافقط همو ن کافیه چندتا در طول سال کافیه ممنون
- رنگ سبز تیره مدفوع وآبکی
کودک من الان۱ماه هست که شیر نان۱میخوره ولی از روزی که این شیر رو شروع کردم شکمش روزی ۱بار یا ۱روز درمیان که کار میکند به رنگ سبز تیره وآب خالی به همراه کمی دانه های زرد رنگ است وقت شیر خوردن بیقراری میکند وبه نصبت قبل کم تر شیر میخورد ولی وزن گیری خوبی دارد وحال ظاهری اوخوب است وبازی میکند وسروحال است
- کم وزنی کودک ۱۱ ماهه
سلام دکتر پسر ۱۱ ماهه دارم به وزن ۸کیلو و ۷۰۰گرم و چند ماهه وزن خوب نمیگیره چکار کنم کم اشتهاس
- دندان در آوردن
تب در کودکان یکسال بخاطر دندان درآوردن تا چند روز ممکن است ادامه داشته باشد؟
- سلام. پسرم ۵ سال و وزنش۲۱ کیلو می باشد.مقدار مصرف شربت سفکسیم برای پسرم چقدر می باشد
- کم خونی
سلام اقای دکتر خسته نباشید .ازمایش یاسین موذن رو گرفتم بردم بهداشت گفتن کم خونی داره باید قطره اهنشو دوبرابر بدی .قطره ادزیر میخوره دوبرابر بدم بهش .یا نیاز به داروی دیگه داره ؟ برای معایه باید بیار مش .ممنون از راهنماییتون
- دکتر
سلام دخترم تب داره سه سالش هس چی بدم بخوره

