Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مکمل برای افزایش قد
با سلام خدمت اقای دکتر. برای افزایش قد در کودک پسر ۷ ساله چه شربتی معرفی میکنید.
- سلام آقای دکتر دخترم یک سال و ۸ماهشه سینش خس خس میکنه شربت سفیکسیم با شربت پلارژین بهش میدم ولی هنوز سینش خس خس میکنه ب نظر شما چ داروی بدم
- قطره
سلام ببخشیدشمانوشتید قطره تدبیر حتی میخواید نگاه کنید .ممنون چه قطره ای بدم خوبه ممنون
- سرفه و خلط
سلام جناب دکتر گرامی، پسرم 5سال و نیمه هست دوماه پیش به علت عفونتی که گلوش داشت آوردمش خدمت شما آزیترو بهش دادید و با شربت تب بر تبش کنترل شد و بهبود پیدا کرد ، دو سه روز میشه در طول روز تک سرفه خلط دار میکنه ممنون میشم راهنماییم کنید
- مقدار دوز مصرف شربت آزیترومایسبن ۲۰۰
سلام وقت بخیر سال نو مبارک دخترم ۲۰ ماهشه آزیترومایسین ۲۰۰ که به صورت سوسپانسیون تهیه میشه رو روزی چقدر باید بهش بدم؟ با تشکر
- سلام خسته نباشید، ببخشید آقای دکتر پسر هشت ساله تا سرما میخوره میزنه ب گوشش، بعد گوشش خوب میشه فورا میزنه میزنه ب سرش خواستم دلیلش رو بدونم
- ناخن های شکننده
دخترم پنج سالشه و ناخن های شکننده ولایه لایه شده ای داره له همراه ریزش موی شدید ازچه قطره ای باید استفاده کنم
- شنا در استخر برای پسر بچه ها
سلام و وقت بخیر آیا استخر و شنا برای پسر بچه هایی که هنوز به بلوغ کامل نرسیده اند ضرر داره؟ شنیدم بخاطر گرم بودن آب استخر بیضه هاشون کوچک میمونه و اختلال در تولید اسپرم ایجاد میکنه. آیا صحت داره؟ ممنون 🙏
- ادرار کودکان
سلام خسته نباشید پسرم ۴ سالشه و اصرار داره که ایستاده ادرار کنه بعضی ها میگن خوب نیست و مشکلاتی پیدا می کنه می خواستم بدونم این قضیه واقعا جدیه و باید مانعش بشم؟
- لکه نارنجی در پوشک نوزاد
پسر نه ماهه من الان چهار روز هست که داخل پوشکش لکه نارنجی می بینم.چه کاری باید انجام بدم.ممنون
- دخترم ۷سالَه بهش کتوتیفن دادم بدترشده یه سره۹
۲هفته دیفین هیدرامین با شربت اموکسی دادم خوب نشود
- شربت
سلام دخترم نزدیک دوسالشه با وزن ۱۱کیلو چقد شربت آزیترومایسین ۱۰۰بهش بدم.ممنون
- تهوع و بی اشتهایی
سلام دخترم ۶ ساله بعد از خوردن دوغ دچار تهوع بی اشتهایی بی حالی و خواب آلودگی شده مشکل چیه؟
- سفکسیم و اسهال کودک
سلام خدا قوت پسر ۲سالم دچار تب و اسهال و استفراغ شده بود که دکتر شربت سفکسیم و قطره استامینوفن پاراکید و شربت دمیترون تجویز کردند اما از وقتی شربت سفکسیم و بهش میدم اسهالش خیلی زیادتر شده و مدام مدفوع آبکی میکنه و ب شدت ناحیه باسن بچم سوخته. تا الان ۳ دوز ۲٫۵ سی سی بهش دادم امکان ندارد قطع کنم ؟
- تب کودک
دختر ۶ ساله ام دیروز تا حالا تب داره دکتر بردم اما هنوز تبش قطع نشده گلو درد هم داره قرص استامینوفن داده گفته باید تست کرونا بده سه ماه پیش کرونا گرفتیم
- سلام من دختر یک ساله دارم همه چیز به دهان می کشد کاغذ و دستمال کاغذی می خوره علت چیست
- مصرف ناپروکسن برای فاویسم
سلام. آیا مصرف ناپروکسن برای کودک ۱۲ ساله مبتلا به فاویسم عوارضی ایجاد میکند؟
- زردی کف پا
کف پای بچمون خیلی زرد رنگ شده
- سرماخوردگی
سلام دکتر ببخشید پسرم یک سالشه سرما خورده تک تک سرفه خشک داره بینیشم مخاط داره مثل ابریزش نیست بنظرتون چی بهش بدم نیاز به چرک خشک کن داره؟
- آنفولانزا
سلام پسرم 9سالشه آنفولانزا گرفته به شدت سرفه میکنه خلط داره تب ولرز داره چه دارویی بهش بدم

