Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تب دخترم
سلام وقتتون بخیر،دخترم ۸ سالشه ۲۲ کیلو وزنش،تبش بالاست ساعت ۸ شربت استامینوفن دادم ولی پایین نمیاد،سردردم هست چی بدم بهش تبش بیاد پایین؟
- سرماخوردگی
باسلام خدمت شما آقای دکتر پسرم۶سالشه آنفلوانزا گرفت ۲باردکتر بردم الان یک ماه که هنوز آبریزش بینی داره چکارش کنیم باتشکر
- دخترم۴سالشه و۱۲کیلو
چه مقدار دارو ودرچه بازه ی زمانی بدم
- شیر بز
سلام عیدتون مبارک اقای دکتر بدا کودک ۲۲ماهه که الرژی به پروتین گاوی داره و باعث رفلاکس شدید و سرفه کودک شده مبشه شیر محلی بز داد ؟ عوارضی نداره ؟
- سرماخوردگی کودک
سلام آقای دکتر وقت بخیر پسرم ۳ سالشه سرماخورده امروز روز سومه خیلی بهتره شربت سرماخوردگی و نئوتادین بهش دادم اول اینکه ممکنه که کرونا داشته باشه؟ و دوم چون بهتره دارو هارو تا چند روز ادامه بدم؟ ممنون میشم پاسخگو باشید..
- دیفن هیدرامین
شربت دیفن هیدرامین کامپاند برای کودک شش ساله فاویسم دار ضرر دارد
- یبوست
سلام اقای دکتر دخترم دوسالشه یبوست گرفته گریه میکنه شکمش کار نمیکنه چی بدم خوبه الو دادم پودر پیدرولاکسم دادم بهش دیگ چیکار کنم
- سن قطع شیرخشک
سلام. دختر 18 ماهه دارم. وزنش مقداری کم بود دکتر گفت شیرخشک رو قطع کنم تا با غذا خوردن بیشتر وزن بگیره.درسته در این سن شیرخشک رو قطع کنم؟ بجاش میتونم شیر پاستوریزه بدم یا کلا شیر رو قطع کنم
- سرفه خلط داربدون تب
سلام پسرم ۵ سالشه سه روزه هر از گاهی سرفه خلط دار میکنه چی بهش بدم به خاطر اینکه تو دو سالگی یه بار تشنج کرده نمیشه بهش ذیفن بدم به نظرتان آنتی بیوتیک بدم
- سرفه
باسلام دختر ۱۰ ساله من باوزن ۵۳ کیلو ، سرفه ی خشک میکنه و ترشحات زرد رنگ گوش داره و آبریزش بینی و گلوش قرمز شده ولی تب و گلودرد نداره من دیفن هیدرامین و شربت برم هگزین مید م ، لطفا بفرمایید چه داروهای دیگری اضافه کنم؟ آیا آنتی بیوتیک لازم هست ؟
- تکرر ادرار
با سلام و وقت بخیر دکتر بزرگوار علت تکرر ادرار پسر 4 ساله چی میتونه باشه؟ (نه سوزش داره نه خارش که بگم عفونت ادراری ممکنه باشه، فقط تکرر ادرار داره و ادرارش هم نرمال هست بدون بو ممنونم
- بی قراری بچه 7 ماهه
سلام خسته نباشید من پسرم 7 ماهشه ی مدتی خیلی بی قراره مدفوع سبز تیره داره لثه هاش خیلی خارش داره و قرمز شده سفیده دندوناش زیر لثش دیده می شه ولی تا حالا جوانه نزده بی اشتها شده به زور شیر خشک یا فرنی می خورد خوابشم کم شده هی گریه می کنه مجبور می شم استامینفون پاراکید بهش بدم هر روز دو بار پاراکید می خورد مصرف هر روز پاراکید برای بچم ظرر داره یا نه ممنونم با تشکر
- امپول دگزا
ایا امپول دگزا در کودکان باعث خواب آلودگی میشود؟
- سلام پسرم ۱۴ ماهشه ۷ونیم کیلو وزنشه سرما خورده وسرفه میکنه شربت نوتادین بهش دادم گونه هاش قرمز شده علتش چیه
- غذا نخوردن نوزاد 8ماهه
سلام پسرم الان در ماهه 9 است و تنها حریره بادام می خورد و لب به هیچ غذای دیگری نمی زد به زور هم داخل دهانش می کنم همه را از دهانش بیرون می ریزد وزنشم از 6 ماهگی تا حالا تنها یک کیلو اضافه شده ماندم چه کار کنم
- فاویسم سرما خوردگی
سلام پسرمن دوسالو هفت ماهشه فاویسمی هم هست همیشه سرما میخوره شربت ازیترومایسین ۲۰۰ براش ضرر نداره؟یا سفیکسیم ۱۰۰
- بی اشتهایی
سلام اقای دکتر دخترم ۲سالو ۶ماهشه خیلی کم غذا میخوره بی اشتهاس بجز زینک سولفات چ شربته اشتها اوری میتونم بدم ک کمک کنه غذا بخوره لطفا طرز تهیه اشم بگین ممنون
- مسمومیت
سلام دکتر بچم 19 ماهشه شامپو بچه رو تقریبا شامپویی توش نبود اما توش آب بود البته شاید یه مقدار خیلی کم کف داشت رو خورد البته علائمی نداشت اما من استرس دارم عوارضی نداشته باشه
- عفونت گلو
سلام،وقت بخیر،گلوی پسرمعفونت کرده بود،دکتر شربت آزیترومایسین و آمپول پنی سیلین تجویز کردن، ۱۰ روز از اتمام دارو میگذره ولی هنوز دانه های ریز سفید رنگ روی لوزه دیده میشه،میتونم شربت سفیکسیم رو براش شروع کنم ؟
- سرفه خشک کودک
ایا میتوان شربت آیورا ودکستومتروفان راهمزمان باهم داد؟

