سلام
دختر ۵ ساله دارم. سرما که میخوره پلارژین بهتره یا کوریزان؟ چون آسم کودکان هم داره کدومش بیشتر جواب میده
Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- اسهال کودک عدم لاکتوز
ممنونم. اقای دکتر این ازمایش کالپرو تکتبن ک فرمودید برای چی هستش دقیق. ممکنه خطرناک باشه؟
- یبوست
سلام دکترجان خداقوت پسرم۱۵ماهشه الان چند روز خیلی سخت مدفوع میکنه واقعا اذیت میشه مدفوع هم خیلی خشک هست به نظرتون چیکار کنم؟ممنون میشم راهنمایی کنید متشکرم
- شربت آموکسی سیلین250
برای دخترم که 17کیلو وزن داره و گلو درد وبدن درد داره چند سی سی شربت آموکسی سیلین 250بدم
- مدفوع
سلام پسر بیست ماهه دارم قبلا روزی یک بار مدفوع داشت . الان شش روز است روزی پنج بار مدفوع می کنه . مدفوع به غلظت ماست داره . نمی دونم عادی هست یا نیاز به درمان داره . بازی می کنه غذا هم می خوره
- فرم سر
سلام پسر یکسال وچهارماهه ای دارم ک ازابتدا فرم سرش خربزه ای بود عادت داشت همش ب پشت سر میخوابید الان پشت سرش کلا صاف شده آیا راهی برای گرد شدن سرش هست
- مقدار مصرف زیترومکس ۳۰۰
پسرم۹ساله هست و۳۸کیلو وزن مقدار مصرف زیترومکس رو لطفا بفرمایید
- مدفوع
سلام روز،بخیر ،پسرم ۲۱ ماهه است و۴ روزه دفعات مدفوع بیشترو شل شده است بعدمدفوع مانند کف دفع میشودیا ابتدای مدفوع کف دفع میشود گاهی مواقع هم میگه دلم درد میکنه کمی هم بی قرار شده وکم اشتها میخواستم ببینم چکارشده و چه غذاهایی بدم ،ایا از خوردن میوه های فصل ممکنه باشه،خیلی متشکرم❤
- یبوست مزمن دختر دوساله و نیم
- بی اشتهایی
پسر من ۲ سال و۶ ماهس چند وقته غذا نمیخوره هر غذایی که مورد علاقش بودو براش درست میکنیم نمیخوره هرچی بهش میدیم تف میکنه بیرون باید چه کار کنیم
- فاویسم
باسلام ببخشید پسرم یه سال ونیمه و فاویسم داره قطره آهن لیپوزوفر میتونم بدم؟
- سلام. برای عفونت گوش کودک چندروزبایدسفکسیم100هردوازده ساعت استفادهبشود
سلام. برای عفونت گوش فرزندم چند روز بایدسفکسیم100هر12ساعت بدهم
- بی خوابی
سلام صبح بخیر آقای دکتر دختر سه سال و ۲۲ روزه ای دارم که خیلی بد خواب است مثلا در طول روز کلا نمی خوابد ولی شب ساعت دوازده تا یک خواب می رود بعد ساعت سه صبح مجدد بیدار می شود تا صبح و صبح زود اگر خواب برود دوباره زود بیدار میشود باید چکار کنم خوابش تنظیم شود آیا برای سلامتی اش مضر نیست این همه بی خوابی و راستی تحرک زیادی دارد ولی تغذیه خوبی ندارد یعنی اصلا تمایل به خوردن نشان نمی دهد و باید با اصرار و بازی کردن به او غذا بدهیم شرمنده از طولانی شدن پیام و ممنون از صبوری و حوصله شما در پاسخگویی
- دندان دراوردن
سلام اقای دکتر، پسرم از ۱۴ماهگی دندان دراورد، الان، ۱۹ماهشه سه تاپایین داره سه تا بالا جلو، اما دندان نیش در نیاورده دیروز دیدم دهانش باز بود از بالا اسیاب اولش در اومده، مشکلی نداره؟ اخه هنوز نیش در نیاورده به ترتیب در نیاورده.
- تب و اسهال
سلام بچم ۳سال و ۷ماهشه از دیروز اسهال شده امروز تب هم داره چکار کنم
- تغذیه کودک
با عرض سلام و خسته نباشید اول از همه خیلی ازتون ممنونم بابت راهنمایی و پاسخ های ارزشمند و مفیدتون..من چند وقت پیش هم ازتون کمک خواستم در مورد شرایط پسرم واقعاااا کارساز و مفید بود..الان هم یه سوال دارم خدمتتون می خوام روغن زیتون رو در برنامه غذایی پسرم شروع کنم امروزم با سالاد دادم خیلیم دوست داشت خواستم بدونم مشکلی نیست سن ۱۸ ماهه و وزنشم ۱۲ کیلو بازم ممنونم
- سلام،خسته نباشید ،بنده اولین واکسن فرزندم را تقریبا دوهفته دیر زدم و دکتری پیشنهاد کرد چون دو هفته دیر تزریق شده نوبت های بعدی واکسن را دیرتر بزنم، الان واکسن یکسالگی اش را دوباره دیر ببرم مشکلی نیست
- ازمایش.
سلام وقت بخیر . آقای دکتر عزیز پسرم پنج سال و نیمشه شما زحمت کشیدین آزمایش کلی نوشته بودین طبق درخواستم خداروشکر جواب گرفتم همه خوبه فقط M.C.H.C 31.9 هستش و L زده و چون رشت نیستم نیاوردم خدمتتون امروز جواب اماده شد چه خوراکی یا شربتی بدم؟
- دل درد 5ساله
دسلام آقای خترم 5 سالش همش میگه شکمم درد میکنه وزیرچشم هاش کبود شده، انگل هم داره چکار کنم
- بویبدبینی
سلام خسته نباشید من دخترم یک سالوده ماهشهیکهفته الی دهروزمیشهبوی بدی ازبینیش بیرون میادخواستمعلتشوجویابشم
- شربت ازیروسین۱۰۰
میخواستمبدونمشربتازیروسین۱۰۰چندسیسیبدمببچمیکسال سه ماهه وزنش۱۲کیلو

