Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرف
سلام اقای دکتر دخترم ۳ سال و۶ ماهشه سرفه وخلط داره و یکم تب شربت چی بهش بدم و چقدر
- حالت تهوع واستفراغ
سلام وقت بخیر دخترم سه سال ونیمشه، شب توخواب بیدارشد و استفراغ کرد ، تا صبح چند بار استفراغ کرد، گریه میکنه میگه آب میخوام، کمی آب میخوره وبالا میاره لطفا راهنماییم کنید چکار کنم؟
- اسهال در نوزاد سه ماه و نیم
سلام و احترام خدمت شما دکتر گرامی! در ضمن کودکی حدودن سه الی سه و نیم ماهی مدتیست که اسهال است و کسالت دارد. دکتر رفته اند آزمایش داده و گفته به شیر مادر که حاوی قند است حساسیت دارد و بایستی از شیر خشک استفاده کند. می خواستم بپرسم که راه حل دیگری برای درمان این حساسیت وجود ندارد که بتواند از شیر مادر استفاده کند؟
- تالاسمی مینور
سلام آقای دکتر من ی دوقلو دارم که یکیشون مینور هستش میشه ی کاری کرد از کم خونی در بزرگسالی رنج نبره
- شربت آفاکسیم
خسته نباشید آقای دکتر پیرو جواب قبلی ازتون تشکر میکنم بچم۷کیلو وزنشه که به ازای هر۸میلیگرم مصرف میشه۵۶میلیگرم ولی باعرض پوزش نمیدونم مقدارش چقد یا چند قطره میشه لطفاً میشه پاسخ بدید بخدا مهمه،باتشکر ازشما
- سلام وقت بخیر ببخشید من دخترم ۱۰سالش هست ۳۷کیلو آزیترو ۲۰۰چند سی سی روزی چند باز باید بخوره؟
دخترم ۱۰سالش هست ۳۷کیلو آزیترو ۲۰۰چند سی سی روزی چند باز باید بخوره؟
- شنا در استخر برای پسر بچه ها
سلام و وقت بخیر آیا استخر و شنا برای پسر بچه هایی که هنوز به بلوغ کامل نرسیده اند ضرر داره؟ شنیدم بخاطر گرم بودن آب استخر بیضه هاشون کوچک میمونه و اختلال در تولید اسپرم ایجاد میکنه. آیا صحت داره؟ ممنون 🙏
- استفاده از داروهای گیاهی
سلام آقای دکتر..سال نوی شما مبارک.من دچار اکزمای پوستی شدم.ایا استفاده از صابون زیتون شربت سرکه انگبین و پودر حناو گل سرشور برای خودم در دوران شیردهی برای کودک ضرر دارد؟
- قرمزی چشم
سلام وقت بخیر. سه روزه چشم پسرم قرمز است. روز اول یک چشم یه لکه قرمز شده بود . کم کم پخش شد. روز بعد اون چشمشم قرمز شد. روز سوم براش قطره کلرامفنیکل و پماد اریترومایسین زدم. ولی بهتر نشده. و میخارونه گاهی. خ نگرانم چه کاری انجام بدم براش
- سلام .دخترم۷,ماهشه خیلی چشماشو بهم میماله و صبحها چشماش باورم کلابسته میشه البته دو روزه اینطوری شده میشه از قطره باکتری ماید استفاده کنم براش
- کش و قوس
دخترم ۱ سالو نیمشه ک از ۵ ماهگی فهمیدم ک وقتی خابش میاد ی چیزی میکشید رو صورتش و با دستاش اونا هی میکشید و زور میزد و هی پاهاشا جم میکرد ب طرف دلش و دوباره تکرار میکرد تا خابش میبرد الانم هنوز همینجوره و با دستاش شلوارشو میگیره و ب طرف صورتش میکشه و زور میزنه و ی چن دیقه ای این کارا میکنه و خابش میبره خیلی نگرانم از این کارش علتش چیه
- تب مضمن
سلام آقای دکتر قبلا پرسیدم راجب دخترم که شش سالشه از وقتی پیش دبستانی میره همش تب میکنه و تا چند روز تب داره . دکتر هم هر بار آنتی بیوتیک داده اما بعد سه هفته یا چهار هفته دوباره تب شدید ۳۹ درجه شروع میشه .فرمودید شربت آسمونی بدم اما داروخونه گفتن آسماویت درسته . خاستم بپرسم شربت آسماویت منظورتون بود و هر چیز دیگه ای لازمه بفرماییدکه براش بخرم و آقای دکتر تو رو خدا جیزی بگید من از نگرانی در بیام . چرا اینقدر تب میکنه هر شب باید بیداری بکشم و پاشویه ش کنم . در ضمن بابت کهیر شربت هیدروکسی زین مصرف میکنه
- مصرف اضافی دارو برای کودک
سلام آقای دکتر به جای 5 سی سی کتو تفین به کودک 3.5 سال میزان 12 سی سی دادیم آیا مشکلی ممکنه داشته باشه؟
- ميزان مصرف سفیکسیم ۱۰۰ براي کودک ۱۲ کیلو
کودک ۶ ساله ۱۲ کیلو وزن
- یبوست
سلام دختره من مدتیست یبوست دارد ولی دارد خوب میشود اما باد توی دلش میپیچد شبها و باد دلش خوب خارج نمیشود نصف شبها گریپ میجیر میدم بهش چه کار کنم یکسال و پنج ماهش هست الان
- سلام بچم قطره باکتی ماید استفاده براش کردمه سوزش میگیره چشمش
- دردپا
سلام واحترام پسرم دوسال ونیم.الحمدلله همه چیزش نرمال.امروز میدوید توخونه خورد به مبل ندیدم البته خودش گفت خوردم به مبل. چندقدم راه میره یهومیفته انگاربی حس باشه پاش یایهوخم میشه دردنداره ولی. چکارکنم نگران شدم؟
- دوز آزیترومایسین
سلام پسر ۴ ساله ۳۳ کیلو گرم وزن دوز آزیترومایسین روز اول و سپس روزهای بعد چقدر هست ؟ ممنون
- غده لنفاوی
باسلام پسرم ۳ سالشه هفته پیش سرما خوردشدید الان ناگهانی دستم پشت گوششش خورد اندازه یه عدس پشت گوش چپشه به نظرم غده لنفاوی خطرناک نبست
- ویروسی
سلام اقای دکتر پسر 20ماهه دارم و هفته گذشته ویروس گرفت یک روز تب داشت از پنجشنبه تاالان اسهال داره رامنوفلور هم روزی ده قطره میدم چیکار باید انجام بدم؟

