Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- آزیترمایسین ۲۰۰ برای ۸ و نیم ساله چند سی سی؟
با سلام آزیترمایسین ۲۰۰ برای ۸ و نیم ساله با وزن ۳۶ چند سی سی یدم؟
- قرص مبندازول
با سلام خدمت شما با توجه به اینکه پسر ۴ساله ام از مراجعین شماست ، بدلیل خارش مقعد میخوام قرص مبندازول رو شروع کنم واسش بیزحمت طریقه مصرف رو بفرمایید ،اگه پدر و مادر هم نیازه مصرف کنند طریقه مصرف بزرگسال هم بگین . با تشکر
- سلام آقای دوکترور من سوالم این بود دختر یک ساله دارم به عفونت ادارار دچا شد چه میزان بایت از شربت سیفکسیم استفاده کنم
- قرص آزیترومایسین ۲۵۰ برای کودک ۶ ساله که ۲۱ کیلو هست مشکلی نیست؟
برای کودک ۶ ساله که ۲۱ کیلو هست مشکلی نیست؟ نوع مصرف چقدر هست و چند روز؟
- معده درد
دخترم 11ساله است و چند روزه زیر شکم درد زیاد میگیره اما لحضه ای و خوب میشه. دوباره درد میگیره
- سفیدی سینه کودک ۵ ساله
سلام خواهر من حدودا ۱ سال و نیمه که یکی از سینه هاش سفیده و این سفیدی از بین نمیره اخیرا متوجه یکم متورم بودن همون سینه شدیم ،اکثر مواقع از درد پا رنج میبره ،و همچنین یک هفته ای میشه که پاهاش دونه های میزنه که شبیه به تاول هستن و اطرافشون میخاره آیا این علائم ممکنه به هم مربوط باشن و نشونه ی چه بیماری ممکنه باشن ؟ ممنون میشم پاسخ بدید
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر کودک بیست ماهه وزن ۱۱ کیلو سرفه خشک کمی عطسه و ریزش آب بینی چه شربتی تجویز می فرمایید
- تاخیرواکسن ی سالگیش
الان نزدیک دوهفتس پسرم سرما خورده موندم ببرواکسنشوبزنم ی ن اگع این واکسن ی سالگیش دیربشع مشکل ایراد دارعمن بردمش دکتر آمپورزده شربت آزیسترماسین نوشته ولی هنوز سینش خس خس میکنه چی بدم بهش اقادکتر خوب بشه
- دارویی
مقدار مصرفی سفالکسین ۲۵۰برای کودک شش ساله با وزن 20کیلوگرم
- ناف کودکم
دخترم 6 سال داره توی نافش قرمز هست همیشه اینجوری بوده دوسال میشه اما اصلا نه متورم هست نه درد داره میخاستم ببینم مشکلی هست. ممنون
- خونریزی لثه
سلام وقت بخیر دختر۲۱ماهه ای دارم که سه روزه از وسط دندونای بالاش خون میاد با برخورد به هر چیز سفتی مثل میوه یا لیوان و.... دیشب تو خواب هم کلی خون اومده طوی که صورتش صبح خونی بود تجویز شما چیه
- واکسن
سلام دکتر واکسن 4 ماهگی و 6 ماهگی دخترم رو با 10 روز تاخیر زدیم الان یکسالشه آیا واکسن یکسالگیش هم باید 10 روز بعد بزنیم؟
- شربت ۲تا باهم
سلام وقت بخیر دختر ۶ ساله دارم باوزن ۱۷ کیلو دخترم اسهال استفراغ شده متاسفانه تعطیلات آخر هفته بود پزشک اورژانس براش شربت مترونیدازول۸ساعتی۴سی سی وشرکت سفیکسیم۱۰۰هر۱۲ ساعتی۵ سی سی تجویز کرد چون مدفوع عین ادرار آب بود اشکالی نداره ۲تا آنتی بیوتیک باهم ؟
- دخترم ۳ سالشه
دیروز بره دومین بار آمپول بتامتازون بردم زدن به دخترم ولی از مطب که اومدم بیرون دورتادور چشماش دون های قرمز زد ،یعنی از دیروز بعد از ظهر هر سری یه جای بدنش میزنه پاک میشه یه جای دیگش میزنه چیکار باید بکنم
- قور قور شکم
باسلام و تشکر دکتر عزیز پسرم دوسال و سه ماهشه دست ک میزارم روشکمش روده هاش قورقورمیکنه برای دل درد چه دارویی بدم به احساس خودم دل درد داره شبا تو خواب.خودش کامل نمیتونه بگه کجام درد داره و فاویسم داده
- آبمیوه
سلام آقای دکتر بچه 7 ماهه دارم چه میوه هایی رو میتونم آبمیوه طبیعی بگیرم براش؟
- وزن کودک
سلام دختر من 13 ماهشه و وزن تولد 2 کیلو 450بود الان 13 ماهشه و وزنش 7 کیلو و 600 گرم شده وزنش الان چطوره و اگر کمه چکار کنم که وزن بگیره؟
- هسته گیلاس
سلام یکدانه اشتباهی هسته گیلاس خوردم ضرر داره یا دفع میشه؟
- کم اشتهایی و وزن نگرفتن کودک سه ساله
پسرم خیلی کم غذا شده و اصلا وزن نمیاره خیلی تحرک داره یک لحظه اروم نمیگیره براش شربت کیندر مولتی گرفتم ایا تاثیر داره؟
- نحوه مصرف شربت پیروی ساید برای کودک سه ساله
زرپنز

