Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- چند روز بعد از مصرف شربت سفیکسیم آزمایش دهیم
سلام وخسته نباشید آقای دکتر میخواستم بدونم که چند روز بعد از مصرف شربت سفیکسیم کودک ۴ ساله را برای آزمایش مجدد ببریم ؟ با تشکر
- مصرف ازیترومایسین
سلام میزان مصرف ازیترومایسین برای کودک سه ساله باوزن ۱۲کیلو چقدر است
- اسهال و دل پیچه شدید
پسرم۱۳ماهش دوماه اسهال داره یه هفته توبیمارستان بستری شد ولی خوب نشد گفتن باید دوباره بیاد بستری به علت داشتن عفونت خون ازبچگی عفونت خون همش میگیره خسته شدم دم به دیقه بستریش میکنن باید چیکارکنم
- دفع زیاد
سلام دکتر کودک 10 ماهه ای دارم که روزی 5 بار مدفوع میکنه نه سفته نه شل معمولیه .هیچ علامت دیگه ای نداره میشه راهنماییم کنید چکار کنم خسته شدم.وضعیت رشدش طبق کارت واکسنش خوبه معمولیه .از اول هم همینطوری بوده تا الان.البته به پروتئین گاوی حساسه که هم خودم هم کودکم توی رژیم هستیم
- مقدار مصرف آزیترومایسین ۲۰۰
سلام دخترم ۲سال و نیم هست و ۱۰و نیم کیلو دکتر به خاطر تب و سرماخوردگی آزیترو داد گفت روز اول ۵ سی سی و روزای دیگه ۲.۵ ولی داروخونه روش نوشته روز اول ۲.۵ و بقیه روزا ۱.۲۵ سی سی چه کار کنم کدوم درسته شاید دوز دارو که دارو خونه داده فرق داره
- اسهال و دل پیچه شدید
با سلام.پسر دوسال و نیم دارم که چهارروزه مریض شده .دوروز اول که تب شدید.ولی درکنارش اسهال ژله ای سبزرنگ و دل پیچه شدید هم داره .دوبار دکتر بردم فایده نکرده آیا خطرناک نیس.
- قرمزی و جوش سرسفید مقعد
آقای دکتر دخترم ۳ سال و۸ ماهشه اطراف مقعدش قرمز شده و جوش سرسفیدزده و میگه میخاره زینک و ان ان و کلوتریمازول شدم فایده نداشت
- دل پیچه
پسرم ۹ سالشه و دو روزه دل پیچه داره میخواستم بپرسم میتونم قرص کلیدینیوم سی بهش بدم؟اسهال و اینجور چیزا نداره فقط دل پیچه داره
- واکسن یکسالگی
سلام آقای دکتر فردا واکسن یکسالگی دخترم رو باید بزنم سرما خورده و داره دارو مصرف میکنه آموکسیسیلین و سیتریزن مشکلی نداره واکسنش رو بزنم
- دوز مصرف آزیترومایسین ۲۰۰ برای کودک ۸ ساله
پسرم ۸ ساله ست. حدود یه چند روز هست که هر ۱۲ ساعت هفت و نیم سی سی بهش سفیکسیم ۱۰۰ دادم اما امروز بدتر شده. آزیترومایسین ۲۰۰ رو براش شروع کردم. خواستم بدونم هر چند ساعت و چند سی سی بهش این دارو رو بدم
- تشنج
سلام ببخشید علاعم تشنج در نوزاد ۶ ماهه چیست
- گرفتگی صدا
سلام فرزند من ۱۶ ماهشه و امروز از صبح صداش گرفته تب نداره ابریزش بینی هم نداره گرفتگی صدا خطرناکه؟
- تب کودک یکساله ونیم
سلام پسرم بکسال ونیم سن داره باوزن ۱۲ کیلو چندروز ویروس گرفته درحد چندتا عطسه اما ابریزش زیاد بینی وگزفتگی بینی امروز دکتر بردم گفت اوکی هست گلو گوشش عفونت نداره تب هم نداره اما امشب یهو تب کرده تبش بالاس شیاف۱۲۰ استفاده کردم چکارباید بکنم ؟! دسترسی ب دکترندارم
- خوردن تاس بازی مارو پله
سلام.پسرم ۱۲ ساله هسته .امشب تاس بازی مارو پله رو قورت داده.خیلی نگران هستم.میگه حالم خوی هست.چ کنم؟
- افتادن ناخن شصت پا کودک
دختر سه سالم زیر انگشت شصت پاش سیاه شده و ناخن پاش کامل میخواد بیفته . از چی میتونه باشه
- بیماری اطفال
با سلام خدمت شما ،پسرم هفت ساله هستن از وقتی فصل سرما شروع میشه دچار تنگی نفس و سرفه میشه البته با فاصله حدودا ۲۰ روز مریض میشه ،بدنی نحیفش هم داره ،بدغذا هم هست و عصبی لطفا راهنماییم بفرمایید ممنون میشم
- استفراغ شدید بعد از آنتی بیوتیک
سلام خسته نباشید پسرم یکسال و سه ماهش هست بعد یک شب تب به متخصص اطفال مراجعه کردم کو آموکسی کلاو تجویز کردن هر 8 ساعت 3 سیسی ، الان بعد هربار دادن به صورت وسیع استفراغ میکنه خیلی ناراحتم نمیشه بجای هر 8 ساعت هر 12 ساعتش کنم حداقل، اینجوری اصلا غذا تو معده اش نمیمونه، اسهال هم شده و صورتش دچار بثورات پوستی شده، نمیخوام تخصص دکتر اورژانس که پیشش رفتم زیر سوال ببرم اما با توجه به تجربه های قبلی و نظر پزشک دیگری که متاسفانه الان در دسترس نیستند اصلا نباید آنتی بیوتیک میدادم، غیر از تب هیچ علامت دیگه ایی نداشت، و تبش هم بعد مصرف آنتی بیوتیک قطع نشده،ا ان مردد موندم ادامه بدم یا قطعش کنم، لطفا راهنماییم کنید ممنونم
- زردی کف دست و پا
سلام آقای دکتر دخترم هفت سالشه دو سه هفته است که دچار زردی دست و پا شده خیلی نگرانم البته در این مدت خودم زایمان کردم اسمال استرسه که عضو جدید اضافه شده
- قرص ترانزامیک اسیدومفنامیک درشیردهی مجازه؟
سلام دکترمن پریودشدم حجم خونریزیم زیاده دکترزنان بهم ترانزامیک اسیذومفنامیک اسیددلده هرهشت ساعت بخورم بچه شیرمیدم الان ده ماهشه خطرنداره توشیردهی باتشکر
- غذا در دهان نگه داشان
با سلام، دخترم ۲۶ماهه هست وغذا رو تو دهنش نگه میداره البته بعضیمواقع ، ووزن نمگیره، چیکار کنم که غذا خوردنش بهتر بشه

